וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הסייברס והשארקס בשלב הבא

21.4.2007 / 12:51

בפאלו ניצחה את האיילנדרס 3:4 ו-1:4 בסדרה. גם סן חוזה ניצחה בחמישה את נשוויל. שאט אאוט לברודור, הדווילס ביתרון על טמפה ביי

אחרי הניו יורק ריינג'רס, אנהיים ואוטאווה הצטרפו הלילה (בין שישי לשבת) עוד שתי קבוצות לשלב השני בפלייאוף. בפאלו ניצחה בלונג איילנד את הניו יורק איילנדרס 3:4 וסגרה את הסדרה עם 1:4. גם סן חוזה סגרה עם נשוויל עניין בחמישה משחקים, כשניצחה אותה בטנסי 2:3. מרטין ברודור הצטיין, רשם שאט אאוט וניו ג'רזי, שכבר הייתה בפיגור 2:1 בסדרה עם טמפה ביי, ניצחה 0:3, מובילה 2:3 ויכולה לסגור עניין במשחק הבא.

לו"ז המשחקים שנותרו:

בין שבת לראשון - דטרויט מארחת את קלגארי (2:2 בסדרה), דאלאס מול ונקובר (2:3 לונקובר).

בערב יום ראשון (20:00) תתמודד טמפה ביי עם ניו ג'רזי וב-4:30 לפנות בוקר יום שני ישחקו דטרויט וקלגארי במשחק השישי. שאר הלו"ז ייקבע בהתאם לתוצאות המשחקים הללו.

ניו יורק איילנדרס - בפאלו 4:3 (בפאלו ניצחה 1:4 בסדרה)

רגע לפני שהעפילו, הסייברס עשו לעצמם את החיים קשים, כשכמעט שמטו יתרון 1:4 במשחק. ריאן מילר הצליח לעצור דסקית שנורתה לעברו שניות מהסיום, וכמעט כפתה הארכה. "נכנסתי ללחץ", הודה השוער, "אבל למרבה המזל הצלחתי לעצור את זה".

דרו סטאפורד, ג'ייסון פומינוויל ודרק רוי היקנו לבפאלו יתרון 0:3 אחרי שני שלישים, מירוסלאב סאטאן צימק אבל מקסים אפינוגנוב החזיר את ההפרש לשלושה שערים. ואז החל מכבש של האיילנדרס. טרנט האנטר וכריס קאמפולי כבשו תוך ארבע דקות, הלחץ נמשך ולמזלם של הסייברס, מילר עמד בפרץ. הוא סיים עם 30 עצירות, כשמהצד השני סופג ריק די פייטרו ארבעה שערים ב-23 נסיונות.

סאטאן כבר ראה את הדיסקית נכנסת. "זו הייתה הצלת הסדרה. אין לי מושג איך הוא הצליח לבלום את זה", אמר על ההצלה של מילר. ג'ייסון בלייק, חברו לקבוצה, סיכם את העונה: "אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו. כל משחק בחודש האחרון היה כמו משחק 7".

ניו ג'רזי - טמפה ביי 0:3 (2:3 לדווילס בסדרה)

אחרי עונה מצוינת, למרטין ברודור, שוער ניו ג'רזי, לא היתה סדרה טובה עד כה, כשחלק מהשערים שספג הביאו להפסדי קבוצתו. הפעם לא היה שום ספק לגבי השוער המעולה. ברודור רשם שאט אאוט מספר 22 בקריירה בפלייאוף, וכעת הוא רחוק משחק אחד בלבד עם רשת נקיה משיאו של פטריק רואה.

"אני חושב שחוש ההישרדות שלנו היה מעולה הערב", אמר ברודור, שסיים עם 31 עצירות, "החבר'ה מלפנים עשו הכל כדי לשמור על הדיסקית שלא תגיע לשער". דן בויל מטמפה ביי לא אומר נואש: "אנחנו לא אוהבים להפסיד. שיחקנו טוב, שיחקנו חזק. אנחנו כבר מחכים לעלות למגרש במשחק הבא".

הדווילס הבקיעו שער אחד בכל שליש, מידי אנדי גרין, בריאן ג'יונטה וסקוט גומז. "שלטנו אבל לא יכולנו לתרגם את המצבים", אמר ג'ייסון וורד מהלייטנינג. "מרטי עשה את מה שהוא יודע. נקווה שהוא לא יעשה את זה שוב בסדרה".

נשוויל - סן חוזה 3:2 (סן חוזה ניצחה 1:4 בסדרה)

הסדרה הזו הייתה מוצפת באמוציות, כשנשוויל היה חשבון לסגור עם סן חוזה, ולא רק פיזי, לאחר שבשנה שעברה ניצחו השארקס בחמישה משחקים את הסדרה ביניהן.

אלא מאי, נקמות לא ממש עובדות בעולם הספורט, וממש כמו אשתקד חגגו הכרישים במגרש בעיר המוזיקה. פטריק מרלו הבקיע 4.5 דקות לסיום, ונתן את האות לחגיגה, לאחר שגם היה זה שאיזן במהלך פאוור פליי, שת דקות לסיום השליש השני. "לא ציפיתי לנצח בחמישה משחקים", אמר רון ווילסון, מאמן סן חוזה, "זה ממש זהה לשנה שעברה. הם עשו הרבה עבירות ואנחנו ידענו לנצל את זה. הפאוור פליי שלנו עבד מצוין".

ריאן קלו העלה את סן חוזה ליתרון, אבל בשליש השני הפכו ג'ייסון ארנו ו-ורנון פידלר, עד שבא מרלו. ג'ו ת'ורנטון הכין לו את שער הניצחון. "הוא מצא פתח כמו שהוא תמיד עושה", פירגן מרלו, שהיה גם זה שכבש את שער הניצחון בשנה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully