וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון וינגייט יארח את הכנס הלאומי הראשו לספורט

לי בוץ

20.4.2007 / 17:05

מיטב העסקנים והמאמנים מהארץ ומהעולם ישתתפו בפאנלים ובהרצאות בכנס שיתקיים ביום שני הקרוב

הכנס הלאומי הראשון לספורט יתקיים במכללה ע"ש "זינמן" במכון וינגייט ביום שני ה- 30 לאפריל בהשתתפות כלל הגופים המעורבים וביניהם נציגי משרד הספורט, ראשי ונציגי מועדונים, ראשי וחברי הנהלות האיגודים ומנהל הספורט, ראשי הועד האולימפי, ראשי מועצת ההימורים, אנשי אקדמיה, נציגי הרשויות ומשתתפי קורס 'מנכ"ל בכיר'.

הכנס יתקיים בשיתוף פעולה מלא עם התאחדות הכדורגל בישראל ואיגוד הכדורסל ואף יכלול פעילות של הרצאות המבוססות על מחקרים והצגת מדיניות הספורט המקצועי המודרני. נציגות אירופאית בכירה מ-FIFA ו-FIBA תכבד את הכנס בנוכחותה. כמו כן ישתתף ויברך שר הספורט מר ראלב מג'אדלה.

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, יציג את מדיניות ההתאחדות לכדורגל ויו"ר איגוד הכדורסל יירמי אולמרט יציג את מדיניות איגוד הכדורסל. תמונת מצב ענפי הכדורסל והכדורגל, אשר יוצגו ע"י ניר לוין, זאב זלצר וצביקה שרף, יהיו מבוססות על מחקרים שבוצעו בהשתתפות סטודנטים. כמו כן ישאו דברים יו"ר הועד האולימפי צבי ורשביאק ויו"ר מועצת ההימורים גדעון בריקמן.

בזוית האירופית, מנהלת ההדרכה ב+FIFA תציג את מבנה ההתאחדויות בעולם ותתייחס אף לנקודה הרגישה של מעמד המאמן. מזכ"ל FIBA אירופה יעביר הרצאה בנושא התפתחות הכדורסל באירופה ובעולם.

בשלב האחרון של הכנס ייערכו פאנלים מקצועיים בנושאים שונים בהשתתפות נציגי הכנס. מארגני הכנס מקווים כי מסורת תפתח מעתה וזאת ע"י קיומו של הכנס אחת לשנה. מנהל הכנס הינו ד"ר איציק בן מלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully