וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגי מאבד גובה

21.4.2007 / 18:45

מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 בלבד עם מידלסבורו, וצ'לסי נושפת חזק בעורפה. ווסטהאם נשארה בחיים אחרי 0:1 מול אברטון

איזה סוף שבוע יש לנו באנגליה. המאוכזבת הגדולה של הערב (שבת) היתה מנצ'סטר יונייטד, שסיימה ב-1:1 בלבד עם מידלסבורו ועלולה לראות את יתרונה בצמרת על צ'לסי מצטמק לנקודה בלבד מחר. טוטנהאם אירחה את ארסנל לדרבי הלונדוני גדול, סוער ודרמטי, שהסתיים ב-2:2 לא מוצדק מבחינת התותחנים. ליברפול ניצחה את וויגאן 0:2 ופתחה פער של 4 נקודות בקרב על המקוןם השלישי. יוסי בניון ו-ווסטהאם ניצחו 0:1 את אברטון ונשארו בחיים . בולטון של טל בן חיים ועידן טל המשיכו במאבק על גביע אופ"א עם הפסד 3:1 מול רדינג.

המחזור יושלם ביום ראשון אז תארח ניוקאסל את האלופה צ'לסי (15:30), ופורטסמות תגיע לברמינגהם למפגש מול אסטון וילה (18:00).

אין צדק בכדורגל, כבר אמרנו?

טוטנהאם - ארסנל 2:2

הדרבי הכי גדול של הבירה האנגלית הגיע לוויט הארט ליין, וסיפק את הסחורה מבחינת דרמה, איכות, אמוציות ואווירה. אם תשאלו את טוטנהאם, גם התוצאה מצוינת.

30 הדקות הראשונות היו שקולות, עם הזדמנויות לכאן ולכאן, ואז הגיע השער של רובי קין. האירי מצא את עצמו חופשי ברחבת החמש אחרי קרן, ודחק מקרוב לקול הצהלות של האוהדים הלבנים. מאותו רגע והלאה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, במיוחד אמור הדבר על המחצית השנייה, אז החזיקו האורחים בכדור כמעט 80 אחוזים מהזמן, ובדקו את תקינות הקורות והמשקופים בשלושה מקרים לפחות.

השוויון הגיע מרגליו של קולו טורה, שבדקה ה-64 התגנב מאחורי ההגנה של התרנגולים בבעיטה חופשית, והכניע את פול רובינסון מקרוב. עמנואל אדביור קבע 1:2 לארסנל בדקה ה-78, כשהתרומם מצוין לנגיחה. כל וויט הארט ליין, או יותר נכון החלקים הלבנים שלו, נאלמו דום, ולכולם היה ברור שהתותחנים יחצו את הכביש עם שלוש הנקודות. אבל אז הגיע משום מקום ג'רמיין ג'נאס. חילופי מסירות תמימים 25 מטר מהשער איפשר לג'נאס להשתחרר ולבעוט בעיטה שטוחה בדקה ה-95 שהכניעה את יינס להמן, והרימה את האצטדיון לאוויר.

ארסנל ממוקמת רביעית עם 9 נקודות יתרון על פני אברטון, לה משחק חסר. טוטנהאם שביעית עם 50 נקודות, 4 פחות מהמקום שמוביל לגביע אופ"א, המפעל ממנו הודחו התרנגולים בשלב רבע הגמר על ידי סביליה.

מנצ'סטר יונייטד - מידלסברו 1:1

אחרי התצוגה הפושרת בשבוע שעבר מול שפילד יונייטד, רצו השדים האדומים לחזור להציג את הכדורגל הנפלא שהציגו בתחילת החודש. בדקה השלישית היה נדמה שזה בדיוק מה שיקרה, כשקירון ריצ'ארדסון השתלט על כדור שהעביר לו ווין רוני ובעט מקרוב לרשת. אבל כאן נגמר ליונייטד המחץ, ודקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה כבש מארק וידוקה את שער השוויון, בנגיחה מדויקת אחרי הרמה של סטיוארט דאונינג. האדומים של פרגוסון לא הצליחו למצוא את הרשת עד הסיום, וכעת הם עלולים למצוא את עצמם במרחק של נקודה בלבד מצ'לסי בעוד 24 שעות, מה שיחמם עוד יותר את מאבק האליפות שנראה סגור רק לפני מספר שבועות.

ווסטהאם - אברטון 0:1

ווסטהאם אירחה באפטון פארק קבוצה שרוצה להבטיח את מקומה באירופה ובאותו זמן גם התעניינה במתרחש לא רחוק משם, בוואלי, שם נפגשו שתי יריבותיה לתחתית, צ'רלטון ושפילד יונייטד.

הפטישים פתחו עם יוסי בניון באגף הימני של הקישור ועם הרבה מאוד אמביציה ובובי זאמורה כבש לזכותם שער יתרון בדקה ה-13. זאמורה קיבל כדור מהקשר הישראלי ושלח בעיטה חזקה ברגל שמאל מ-20 מטרים לחיבור של הקבוצה מליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בולטון - רדינג 3:1

ניצחון דרמטי של האורחים קירב אותם כדי 3 נקודות מבולטון במסגרת המאבק על מקום בגביע אופ"א. ערב המשחק אמר מאמן הוונדררס, סם אלרדייס: "מטרתי היא לסיים במקום החמישי וזה בר השגה". שער עצמי של ניקי שורי בדקה ה-64 העלה את המקומיים ליתרון ואלרדייס כבר יכול היה לחלום על אותו מקום בו חשק, אבל קווין דויל הישווה בפנדל 8 דקות לסיום המשחק, הפך את התוצאה שתי דקות לסיום וסטיבן האנט השלים מהפך גדול בדקה ה-90.

ביג סם לא קיבל עלייה למקום החמישי על חשבון אברטון ולמרות התיקו של טוטנהאם בדרבי הלונדוני לא הצליח לדאוג לכך שבולטון תתקרב עוד יותר לסיום עונה באחד מ-6 המקומות הראשונים. טל בן חיים, שהיה בספק בגלל פציעה קלה, שיחק 90 דקות. עידן טל לא היה בסגל למשחק.

ליברפול - וויגאן 0:2

האדומים תקעו יתד במקום השלישי בזכות 0:2 על מידלסברו ביום רביעי האחרון ואחרי הניצחון היום והתיקו של ארסנל, ייצבו אותו במקומו. דירק קויט כבש ראשון (30) לזכות האדומים, שמתכוננים בשיא המרץ למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות מול צ'לסי, ביום רביעי הקרוב ובדקה ה-67 השלים צמד.

וויגאן, הפתעת העונה שעברה, עדיין שקועה עמוק במאבק נגד הירידה והמרחק שלה מהקו האדום, שערב המחזור עמד על 6 נקודות, הפך ל-3 בלבד.

שאר המשחקים

צ'רלטון - שפילד יונייטד 1:1

שאר קבוצות התחתית נהנו מהמשחק הזה כי ידעו שבכל מקרה אחת מהקבוצות תאבד נקודות בקרב ההישרדות. האדיקס, שנשאו את הליגה על גבם ביחד עם ווטפורד לאורך מרבית העונה, קיוו ולעלות מעל הקו האדום אחרי שער יתרון של טלאל אל קרקורי בדקה ה-58, אלא שג'ון סטיד הישווה כעבור 10 דקות ואלן פארדיו יבלה עוד שבוע במקום ממנו יורדים.


ווטפורד - מנצ'סטר סיטי 1:1

הצרעות ירדו סופית לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת בליגה הבכירה. שער של דריוס ואסל העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-53. תמאש פריסקין הישווה רבע שעה לסיום, אבל זה לא הספיק להישארות.

פולהאם - בלקבורן 1:1

וינצ'נזו מונטלה, שהגיע בינואר מרומא, כבש בדקה השמינית אחרי קרן של סיימון דייויס, אבל הרוברס הישוו משער של בני מקארתי בדקה ה-61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully