וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל הרצליה: פאדיחה אחת הספיקה

20.4.2007 / 8:56

הלוזונים לא רוצים שהקבוצה מהארצית תעשה להם מה שעשתה להפועל פ"ת.

במכבי פ"ת מקווים שההד התקשורתי שנוצר בעקבות מעברו האפשרי של גיא לוזון להפועל תל אביב, לא יפגע בהכנות לקראת המשחק מול הפועל הרצליה (שבת, 18:30).

כמו כן, בקבוצה חוששים משאננות של השחקנים, שבאה לידי ביטוי במשחק הקודם בגביע, בין הפועל פתח תקווה לקבוצה של יואל בן נעים.

גנון הפצוע ייעדר כנראה ואת מקומו צפוי למלא נאור פסר. בקבוצה מקווים שפטריק סופו, שכנראה גמר את העונה, יוכל לשחק במחזור האחרון של הליגה. אחרי האימון המסכם יוחלט האם מוחמד דיאלו ייכלל בסגל. גיא לוזון מאוכזב מהשחקן ובמחזור האחרון הוא ישב על הספסל, אך לא נרשם בטופס למשחק.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, לירן כהן, סבסטיאן רוזנטל; עומר גולן, רוביל סרסור.

נו, אז מי יאמן את הקבוצה?

האם ניצן שירזי מועמד גם הוא לאימון המועדון? המאמן רמז כי יעזוב את בני יהודה, אבל גורם בקבוצה אמר: "הוא הכי מזכיר את גיא, אבל זה לא אומר שפנינו אליו".

מועמד נוסף לאימון הקבוצה בעונה הבאה הוא לא אחר מאשר עוזרו של גיא לוזון, עופר פביאן. פביאן רצה לעזוב את הקבוצה באמצע העונה, אבל הוא קיבל את משרת מאמן הנוער ונשאר. בקבוצה היה מי שטען הבוקר כי פביאן קיבל הבטחה, אם כי בעל פה, לאמן את הקבוצה בעתיד ולכן הוא הסכים להישאר. פביאן אומנם הצהיר שהוא יאמן את קבוצת הנוער בעונה הבאה, אך אם תוצע לו משרת המאמן הראשי באופן רישמי במועדון יחפשו מאמן אחר.

מכבי פ"ת תפנה בימים הקרובים לוועדה למעמד השחקן. הסיבה: מכבי תל אביב, שמחזיקה בכרטיסו של הקשר, לירן כהן, עד תום העונה הנוכחית, דורשת דמי השבחה. בימים הקרובים תודיע ההנהלה לכהן שהיא חפצה בשורותיו. הקשר רוצה להישאר, אבל בודק גם אופציות בחו"ל. אם הסכום שייקבע יהיה ריאלי, כפי שמצפים בקבוצה, לקשר יוצע לחתום על חוזה לטווח ארוך.

לעניין אחר: יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, הצהיר שהוא את תפקידו במכבי פתח תקוה סיים, אבל בקבוצה מתעקשים שלא. עמוס לוזון מארגן מסיבת ענק שתיערך בערב יום העצמאות באולמי "רויאל גרדן" בעיר, שהמשפחה מחזיקה בבעלותו. במסיבה צפויים להשתתף מאמנים, שחקנים וחברים קרובים מעולם הכדורגל.

בקבוצה החליטו כי חלוץ קבוצת הנוער, טל בן חיים, יעלה לקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. יחד עם זאת, בן חיים ימשיך לשחק גם בקבוצת הנוער בסוף השבוע. בקבוצה טוענים שמדובר בשחקן עם פוטנציאל דומה לזה של עומר גולן.

לקובי גנון יש הצעה מהליגה הקפריסאית והוא בוחן אותה. במכבי פ"ת סבורים שהשחקן יוחתם על חוזה שלוש שנים בקבוצה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully