וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרמורק-הפועל ת"א: לוין במנהרת הזמן

לי בוץ

19.4.2007 / 14:29

מאמן האדומים חוזר אל מגרש נעוריו ללא טועמה ודה ברונו ועם אבוקסיס ואנטבי בספק. דאגה ברחובות: "אם שחקן הגנה ייפצע אין לנו מחליף"

אחרי חוסר ודאות מוחלט במהלך השבוע האחרון לגבי קיום משחק שמינית גמר גביע המדינה בין הפועל ת"א להפועל מרמורק, הוחלט כי האדומים מת"א יגיעו מחר (שבת) בשעה 15:00 אל המגרש ברחובות, למשחק שעשוי להניב סינדרלה מהליגה הארצית או לשמור על שקט יחסי בת"א שבוע נוסף.

עבור מאמן הפועל ת"א ניר לוין, שמגיע אל מגרש נעוריו כמאמן מדובר אמנם בחוויה, אך ספק אם הוא היה רוצה לחזור למרמורק עם הסגל החסר בו תגיע קבוצתו למשחק. הפועל תחסר מחר את סלים טועמה המורחק ואת לוסיאנו דה ברונו הפצוע, כשבנוסף גם הקפטן יוסי אבוקסיס ויגאל אנטבי בספק.

אבוקסיס, שנטש את האימון אתמול בעקבות זיהום שהתפתח בקרסולו, לא התאמן גם היום (שישי) ורק מחר יוחלט האם להכלילו בסגל. בכל מקרה הקפטן לא צפוי לפתוח בהרכב, כשבקישור האחורי ישחקו ואליד באדיר ושי אבוטבול. כמו כן, גם המגן השמאלי יגאל אנטבי בספק למשחק, שכן אתמול נעדר המגן מהאימון בעקבות סיום השבעה של גיסו, והבוקר הוא לא התאמן לאחר שלא חש בטוב.

במידה ואנטבי לא יימצא כשיר למרמורק, צפוי להחליפו מאור פרץ, כשאופציה נוספת היא שטל חן ישחק כמגן שמאלי וחאבייר פאאס יחזור למרכז ההגנה. את אבוקסיס יחליף ברוך דגו, שחוזר אחרי פציעה טורדנית בכף רגלו, מה שאומר שגילי ורמוט יקבל את הקרדיט גם הפעם בעקבות הרחקתו של טועמה.

שביט אלימלך, אליניב ברדה, לוסיאנו דה ברונו, מנואל ניירה ו-וולינגטון דה אוליביירה, שהועמדו בשבוע שעבר בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון בעקבות איחורים שונים לאימונים ולאסיפות הקבוצה, התבשרו אתמול כי לא ייענשו וכי הנהלת המועדון הסתפקה בנזיפה בלבד.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, טל חן, יגאל אנטבי (מאור פרץ, חאבייר פאאס), ואליד באדיר, שי אבוטבול, ברוך דגו, גילי ורמוט, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

מרמורק עוסקת בחישובים (יניב קובוביץ', הארץ)

שחקני הפועל מרמורק העבירו את האימון אתמול בבדיחות על מענק הניצחון שהבטיח היו"ר חנן עדני "אתן לכם חלק מההכנסות, אבל בברוטו". בכך לא הבטיח עדני למעשה דבר. ההכנסות שלו ממכירת 1,250 כרטיסים לא יכסו אפילו את הוצאות השיטור והאבטחה.

כאלף אוהדי מרמורק צפויים להגיע למשחק ובקבוצה מספרים כי באימון אתמול נראו אוהדים שלא הסתובבו בתחומי האיצטדיון כבר 20 שנה. המאמן ציון יעקב מודאג ממצבת השחקנים שלו: "אם שחקן הגנה ייפצע לא יהיה לי מחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully