וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה-בני לוד: ארבייטמן במקום רפאלוב

רומן רוזנבלט

19.4.2007 / 13:39

אחרי הניצחון על בית"ר, מכבי חיפה לא תרצה להיכשל מול היריבה הנחותה, אבל רוני לוי חושש מירידת מתח. בקבוצה מקווים לאיצטדיון מלא

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל בני לוד מחר, במסגרת שמינית הגמר של גביע המדינה. כל שחקני הקבוצה התאמנו למעט שאבייר אנרדסון, שהמשיך להתאמן בחדר הכושר.

המגן חיים מגרלשוילי ערך אימון עם הקבוצה ולאחר מכן אימון אישי במטרה להכשירו למשחק מחר והוא צפוי להיות בסגל למשחק, אם כי אינו צפוי לפתוח.

אחרי הניצחון הגדול על בית"ר, הצוות המקצועי מנסה למנוע, עד כמה שניתן, את ירידת המתח של השחקנים בשל היריבה הנחותה. למרות שבאימון לא תורגל הרכב, הקבוצה צפויה לעלות בהרכב דומה לזה שניצח את בית"ר ירושלים ביום רביעי. שינוי אחד שצפוי לעשות רוני לוי הוא הרכבתו של שלומי ארבייטמן (שהצטיין עם כניסתו למשחק מול בית"ר) על חשבונו של ליאור רפאלוב.

השחקנים בקבוצה דיברו על החשיבות של הגעת קהל רב למשחק, למרות היריבה הלא אטרקטיבית, שכן לדעת השחקנים - לקהל הייתה משמעות מכרעת בהעפלה.

כזכור הנהלת הקבוצה החליטה כמחווה למפגן העידוד ביום רביעי להוזיל את מחירי הכרטיסים, כאשר כניסה למשחק תעלה 20 שקלים בלבד.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, אלון חרזי, אדורם קייסי; עבאס סואן, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב); יניב קטן, רוברטו קולאוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully