וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול לא הולך לשום מקום

20.4.2007 / 14:22

לפני המשחק החשוב מול ולנסיה, נשיא ריאל הזים את השמועות על עזיבת החלוץ: "הוא הפך את הקבוצה למה שהיא". בקהאם חוזר לסגל

ראמון קלדרון החליט לשים קץ לשמועות שמועדונו יוותר על שירותיו של המלך המקומי ראול. נשיא המועדון התייחס לשמועות במסיבת עיתונאים והעתיר שבחים על הקפטן שלו: "זה כבוד עבורי לדבר עליו. לפני שנים הוא נכנס להיסטוריה של המועדון, ועשה זאת בזכות הישגיו הרבים, התארים בהם זכה, ובעיקר לתת מעצמו כדי להפוך את ריאל מדריד למה שהיא, מועדון הכדורגל הכי מצליח במאה ה-20".

"הוא הקריב מעצמו, ואף אחד לא ישכח את 13 השנים שלו בקבוצה", המשיך קלדרון לקלס את החלוץ, "כשהייתי בטיול בפנמה היו שם מיליון ילדים שרצו את החולצה שלו". עם כאלה שבחים, נראה שראול יכול לישון בשקט, כי גם בעונה הבאה הוא ישלוט בממלכה.

בריאל מדריד לא מסתפקים בהרגעת הקהל, אלא גם יוצאים בהצהרות. "יש עוד שמונה מחזורים לסיום העונה ואסור לנו להיכשל. תיקנו חלק מהבעיות שהיו לנו ואני חושב שהאוהדים יודעים שיש לנו סיכוי לקחת אליפות העונה", אמר המנהל הספורטיבי פרדראג מיאטוביץ'.

ויש מי שמתגעגע לאווירה בסנטיאגו ברנאבאו. ז'וליו באפטיסטה הודיע בראיון ל"טיימס" הבריטי שהוא רוצה לעזוב את ארסנל ביוני. "כרגע אני לא יודע היכן אשחק ומבחינתי הייתי רוצה לקבל הזדמנות שניה ולחזור לריאל מדריד", אמר הברזילאי ואף הסביר מדוע, "האקלים באנגליה הורג אותי. על כל יום שמש יש חודש גשם, הארוסה שלי ואמי מפחדות מתגעגעות לשמש ובעיקר למדריד".

ולנסיה מגיעה לברנבאו

דויד וייה, שפרש מאימון ולנסיה היום (שישי) בגלל קלקול קיבה, יהיה כשיר למשחק החשוב של הקבוצה מחר בסנטיאגו ברנבאו (23:00, ספורט 5), כך אמר המאמן קיקה סאנצ'ז. מי שבטוח יחמיץ את המשחק הוא מיגל אנגולו, אבל יחליף אותו אלבלדה, שחוזר מפציעה.

על הספסל של ריאל, מנגד, צפוי להיות אורח: דייויד בקהאם. הקשר האנגלי יחזור לסגל של ריאל אחרי שישה שבועות בחוץ בגלל פציעה בברך, ונותרו לו רק שמונה משחקים במדי הקבוצה עד שהוא עוזב ללוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS.

שוער ריאל, איקר קסיאס, אמר לקראת המשחק כי "מי שתפסיד במשחק הזה יכולה להיפרד מהמירוץ לאליפות". ריאל מרוחקת חמש נקודות מהמוליכה ברצלונה, והיא תחסר בשבת את רוברטו קרלוס ואמרסון הפצועים ואת אלבארו מחיה ואיבן הלגרה המורחקים.

* ויאדוליד יכולה להבטיח מחר את חזרתה לליגה הראשונה, כשתתארח בטנריפה. תשעה מחזורים לסיום המשחק, ויאדוליד (שלא הפסידה 27 משחקים ברציפות) מובילה על השייה בטבלה, קאדיז, ב-26 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully