וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, א-רוד השתגע

20.4.2007 / 13:08

רודריגז חבט לעוד הומר מנצח, היאנקיז טאטאו את קליבלנד עם 6:8. המטס שוב טחנו את פלורידה, 3:11, בוסטון ניצחה בטורונטו

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 6:8

היאנקיז הפעילו את המג'יק שלהם, ושוב עשו זאת מהמחבט של מי שעד העונה נחשב לאחד הלוזרים הגדולים בבייסבול - אלכס רודריגז. א-רוד, שפתח נפלא את אפריל, רשם הומר בן שלוש ריצות על הראש של ג'ו בורובסקי, העלה את מאזנו השנתי לעשרה וסייע ליאנקיז להפוך פיגור של 6:2 בתחתית האינינג התשיעי לניצחון 6:8. "זה כיף, אני עולה לצלחת ולא מנסה לעשות יותר מדי, רק לחבוט", אמר רודריגז. לפניו חבט ג'וש פלפס להומר משלו על בורובסקי, כשגם ג'ייסון ג'יאמבי רושם הומר במשחק. שון הן זכה בניצחון, בורובסקי עם ההפסד ולשבט לא עזרו הומרים של האקס-יאנקי דייויד דלוצ'י ושל ויקטור מרטינז.


טורונטו - בוסטון 5:3

רוי האלאדיי עזב כשהתוצאה הייתה 1:3 לטורונטו עם שחקן על הבסיס הראשון באינינג השמיני, סקוט דאונס נכנס לשליש אינינג כדי להוציא סטרייקאאוט ואז חירב שון מרקוס את הניצחון עם הומר בן שתי ריצות שהרשה למני רמירז. באינינג התשיעי נכנס אלכס קורה לבסיס הבית כדי להפוך את התוצאה. מייק טימלין רשם את הניצחון בזכות הגנה טובה ומהלך דאבל פליי של קורה. ג'ונתן פפלבון עם השמירה, שכללה, איך לא, שני סטרייקאאוטים.


סיאטל - מינסוטה 6:5

יוהאן סנטנה היה סנטנאי כהרגלו עם שבעה ושבעה וריצת חובה אחת, והטווינס השלימו סוויפ בסדרה. פאט נשק היה נשק קר מאוד, כשהרשה הומר בן שלוש ריצות לראול איבנייז באינינג התשיעי, אבל ג'ו ניית'ן נכנס ושימר את הניצחון. הטווינס רשמו חמש ריצות באינינג השביעי, כשעד אז היה ג'רוד וושבורן מצוין. וושבורן סיים אחרי 6.1 אינינגים וחמש קטילות, אבל גם ארבע ריצות חובה והפסד.


שיקגו וייט סוקס - טקסס 4:6

יום אחרי הנו היטר של מארק בהרלי נזקקו הוייט סוקס לאינינג שמיני מוצלח, ששבר שוויון עם שלוש ריצות. ג'ו קרידי היה האיש שמחבטו הפריד את התוצאה מ-3:3 ליתרון, שנשמר על ידי בובי ג'נקס. מאט ת'ורנטון היה המגיש שניצח, כשחאווייר ואסקז לא מתוגמל למרות הופעה טובה של שישה וארבעה. איי ג'יי פיירזינסקי ורוב מקוביאק עם הומרים לשיקגו, סמי סוסה רשם את הרביעי שלו העונה וה-592 בקריירה.

NL: כשהמחבטים של המטס מתעוררים

פלורידה - ניו יורק מטס 11:3

אורלנדו "אל דוקה" הרננדז היה מדהים עם שבעה אינינגים ועשר הכשות, ובלילה השני ברציפות רעמו מחבטי המטס על הדגים. קרלוס בלטראן, רמון קסטרו וחוזה ולנטין חבטו להומרים, כשהמסכן התורן של המארלינס הוא ריק ואן דן הורק, שהחזיק מעמד ארבעה אינינגים בלבד. בלטראן סיים עם ארבע חבטות ושני ריביז, קסטרו עם שתי חבטות ושלושה ריביז.


אטלנטה - שיקגו קאבס 3:0

ההתקפה של הקאביז עדיין לא פוגעת, אבל הפעם, עם ריץ' היל על הגבעה, זה הספיק. היל דפק חתיכת הופעה, עם שמונה אינינגים ושבעה אוורורים, כשהוא נעזר בהומרים של אראמיס רמירז ומייקל בארט ובשמירה של ריאן דמפסטר. 7.1 אינינגים וחמש הכשות למארק רדמן באטלנטה.


סינסינטי - יוסטון 8:6

למרות פיגור 6:2 באינינג השמיני לא נבהלו האסטרוס, ועם מהפך גדול של חמש ריצות העניקו ניצחון ראשון העונה לבראד לידג'. לוק סקוט חבט לדאבל עם בסיסים מלאים, והשלים לילה חלומי של שתי חבטות, הומר, דאבל וארבעה ריביז. ברונסון ארויו הגיש שבעה וארבעה בסינסינטי וראה איך קירק סאארלוס, מייק סטנטון ודייויד וות'רס מחרבים לו את הניצחון. הומרים גם לג'ייסון ליין מיוסטון, לברנדון פיליפס וג'וש המילטון מסינסינטי, שמירה לדן ווילר.


סן פרנסיסקו - סט. לואיס 2:6

עם מאזן 9:6 האלופה נראית רע מאוד. קיפ וולס חבט, אמנם, להומר, אבל הצד של ההגשה לא היה שלו, כשספג את ההפסד עם חמש ריצות בשישה אינינגים. בראד הנסי עם השמירה, שלוש חבטות לריאן קלסקו וניצחון לנוח לאורי, בהופעה יפה של שבעה וארבעה. אפס חבטות לאלברט פוחולס, שאחוזיו העונתיים בינתיים - 19 אחוז.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 8:1

5.2 אינינגים הספיקו למארק הנדריקסון כדי לנצח, כשהוא נעזר ביום טוב של ג'ף קנט על הצלחת, עם שלוש חבטות, שני ריביז ושתי ריצות. שישה אינינגים לארון קוק, שרשם את ההפסד.


סן דייגו - אריזונה 6:11

ליבאן הרננדז נחבט קשות, אבל גם ג'ייק פיבי מסן דייגו לא היה במיטבו. פיבי עלה לאינינג החמישי ביתרון 0:7, הרשה חמש ריצות בשני האינינגים הבאים, אבל הפאדרס החזיקו מעמד. חליל גרין ורוב בואן חבטו להומר בסן דייגו, כריס יאנג (לא המגיש של סן דייגו) עשה זאת אצל הדי באקס. חמישה אינינגים, שבע ריצות חובה והפסד להרננדז.


וושינגטון - פילדלפיה 4:2

ג'יימי מוייר אולי מבוגר, אבל להגיש הוא לא שכח. השועל הותיק הכיש חמישה נשיונאלס בשמונה אינינגים של עבודה (בתשיעי ספג שתי ריצות והוחלף), וזכה בניצחון. טום גורדון רשם את השמירה והפיליז יכולים להרים קצת את הראש מעל למים. ג'ון פטרסון עם ההפסד.


מילווקי - פיטסבורג 5:7

ג'יי ג'יי הארדי, השורטסטופ של מילווקי, היה רחוק טריפל אחד מסייקל (סינגל, דאבל, טריפל והומראן באותו משחק), ג'ף סופאן זכה בניצחון ופרנסיסקו קורדרו בשמירה. זאק דיוק עם ההפסד וארבעה אינינגים די עלובים, הומר לקסאווייר ניידי בפיטסבורג.

טבלאות

AL:

מזרח

1. בוסטון רד סוקס 5:9
2. ניו יורק יאנקיז 5:8
3. בולטימור אוריולס 7:8
4. טורונטו בלו ג'ייז 7:8
5. טמפה ביי דוויל רייז 9:6


מרכז:

1. מינסוטה טווינס 5:10
2. דטרויט טייגרס 6:9
3. שיקגו וייט סוקס 7:7
4. שיקגו וייט סוקס 6:6
5. קנזס סיטי רויאלס 11:4


מערב:

1. אוקלנד אתלטיקס 7:8
2. סיאטל מארינס 6:5
3. לוס אנג'לס איינג'לס 9:6
4. טקסס ריינג'רס 9:6


NL:

מזרח:

1. ניו יורק מטס 4:10
2. אטלנטה ברייבס 5:10
3. פלורידה מארלינס 9:6
4. וושינגטון נשיונאלס 11:5
5. פילדלפיה פיליז 10:4


מרכז:

1. מילווקי ברוורס 6:9
2. יוסטון אסטרוס 6:8
3. סינסינטי רדס 8:8
4. פיטסבורג פייראטס 8:6
5. שיקגו קאבס 9:6
6. סט. לואיס קרדינלס 9:6


מערב:

1. לוס אנג'לס דודג'רס 5:11
2. אריזונה דיאמונדבקס 7:10
3. סן דייגו פאדרס 7:9
4. קולורדו רוקיז 9:7
5. סן פרנסיסקו ג'איינטס 8:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully