וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי זומן לנבחרת הצעירה

משה בוקר, הארץ ולי בוץ

20.4.2007 / 13:20

שחקן בית"ר ירושלים יצטרף לאימוניו של המאמן גיא לוי, בהכנות לאליפות אירופה: "אני מקווה להציג את מה שאני יודע". שטרית וייני הפצועים בחוץ

יכולתו של שחקן בית"ר ירושלים ברק יצחקי לא נעלמה מעינו של גיא לוי, ומאמן הנבחרת הצעירה הזמין היום (שישי) את שחקנה של מוליכת הטבלה לסגל נבחרתו. יצחקי, שנעדר מהסגל תקופה ממושכת בעקבות פציעה ממנה החלים לאחרונה, אמר בתגובה לזימון: "שמחתי מאוד לקבל את הזימון ממנהל הנבחרת אלי רוזן, ואני מקווה לחזור ולהציג את יכולתי בפני המאמן גיא לוי את מה שאני יודע, כדי להגדיל את הסיכויים להיכנס לסגל לקראת גמר אליפות אירופה בקיץ".

לוי החליט להחזיר לסגל את דני בונדר מהפועל ת"א, שלא קיבל מקבוצתו אישור לצאת למסע הנבחרת בפולין. חברו של בונדר בהפועל ת"א, רמי דואני לא זומן לסגל מסיבה מקצועית. גם אורי שטרית ושירן ייני ממכבי ת"א לא זומנו בגלל פציעה. הנבחרת תקיים ביום ד' הקרוב אימון בהרצליה, במסגרת ההכנות לאליפות אירופה.

הסגל המלא: תום אלמדון (מכבי חיפה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), יוסי שקל (מכבי הרצליה), דקל קינן (מכבי חיפה), שי מימון (מכבי הרצליה), יובל שפונגין (מכבי ת"א), נאור פסר, ניצן דמארי (מכבי פ"ת), דני בונדר (הפועל ת"א), אלירן דנין (הפועל כפ"ס), ליאור ג`אן (מכבי ת"א), עידן סרור, תום מנשרוב (הפועל פ"ת), אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), ליאור רפאלוב(מכבי חיפה), אמיר טגה (מכבי נתניה). עומר פרץ (מכבי ת"א), שלומי ארביטמן (מכבי חיפה), איתי שכטר (מכבי נתניה), טוטו תמוז, עמית בן שושן (בית"ר ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully