וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארסנל לא תהפוך לאמריקאית"

20.4.2007 / 19:10

אוהדי התותחנים בהיסטריה מאופציית הרכישה האמריקאית, בהנהלה מבטיחים להילחם בתופעה. בצ'לסי טוענים: מוריניו יישאר

נמשכת המתיחות בארסנל, והנהלת הקבוצה מנסה להדוף את כל השמועות בקשר למכירת הקבוצה ולעזיבה העתידית של המאמן ארסן ונגר.

יו"ר הקבוצה, פיטר היל ווד, דחה את הטענות לפיהן הקבוצה תימכר לביליונר האמריקאי סטן קרונקי, שכבר מחזיק ב-9.9 אחוזים מהקבוצה. אחרי עזיבתו של דייויד דין, שברשותו 16.6 אחוזים מהקבוצה, בהנהלה חוששים שדין ימכור את חלקו לאמריקאי, וכך יהיו חסרים לקרונקי רק עוד 4 אחוזים כדי להשתלט לגמרי על הקבוצה.

"למה אנחנו לא רוצים את האמריקאי בקבוצה?", שאל היל-ווד, "תקראו לי מיושן, אבל אנחנו לא רוצים את הכסף שלו ולא זקוקים לתמיכה שלו. המטרה שלנו היא להשאיר את ארסנל אנגלית, על אף ריבוי שחקני החיזוק הזרים שלנו".

אחרי שליברפול, אסטון וילה ומנצ'סטר יונייטד כבר נרכשו על ידי אנשי עסקים מארה"ב, בארסנל נחושים לא "ליפול" לידיים אמריקאיות. "הם לא קונים אותנו מאהבת כדורגל", אמר היל-ווד, "אלא רק כי הם רואים הזדמנות לעשות כסף. אין להם מושג על הנעשה בליגה, ובגלל זה אנחנו לא רוצים אותם.

ארסן ונגר, בינתיים, הודה כי מבחינתו "מדובר באכזבה עצומה שדייויד דין עזב", כדבריו. ה"סאן" פירסם כי אם ונגר, שהיה בקשרים חבריים קרובים מאוד עם דין, אכן יעזוב את ארסנל, גם תיירי הנרי, ססק פברגאס, וויליאם גאלאס ועמנואל אדביור ילכו עמו.

ואם זה לא מספיק לארסנל, מחר (שבת) היא תתארח בווייט הארט ליין לדרבי לונדוני לוהט מול טוטנהאם, ומרטין יול כבר מחמם את האווירה. המאמן ההולנדי אומנם החמיא לעמיתו הצרפתי אבל הוסיף: "אני מופתע מאוד מכל התשבחות להן זכה העונה ונגר, בהתחשב בכך שהוא צירף המון שחקנים אך לא הצעיד את קבוצתו לשום מקום".

אואן דוחה את הקאמבק

מייקל אואן חיכה כמעט שנה עד לחזרתו למגרשים, אז הוא יחכה עוד שבוע. חלוצה של ניוקאסל, שהיה אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו אחרי הפציעה במשחק מול צ'לסי מחר, כנראה לא יוכל לקחת חלק במשחק.

"אני עדיין מרגיש כאבים ברגע שאני שם עומס על הרגל", אמר אואן בן ה-27, "אני מעריך שאני אחזור למשחק בשבוע הבא מול רדינג. זה מאוד מתסכל להיפצע, אבל השיקום עבר בצורה מושלמת".

בינתיים, ההתאחדות האנגלית תומכת בתביעת ניוקאסל, שדורשת פיצוי כספי על הפציעה של אואן שבעקבותיה החמיץ את רוב העונה.

עוד בממלכה

* שוער פורטסמות', דייויד ג'יימס, טוען שיש לקנוס את השחקנים על תצוגות רעות כדי לקרב אותם לאוהדים. ועוד בפומפי, החלוץ לואה לואה סיפר כי דחה הצעת מילונים מקבוצה בקטאר כיוון שברצונו להוכיח את עצמו בפרמיירליג.

* מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, טוען כי אלן סמית חייב לחזור לסגל הנבחרת האנגלית.

* מנג'ר פולהאם, לורי סאצ'ז, טוען כי אם הקבוצה רוצה לשרוד עונה נוספת בפרמיירליג, על השחקנים לאמץ את מנטליות "הכנופיה המשוגעת", שאפיינה את ווימבלדון של שנות ה-80.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מוריניו יישאר בצ'לסי?

יו"ר צ'לסי, פיטר קניון, הודיע היום (שישי) כי קבוצתו תעמוד בחוזה שיש לה עם המנג'ר ז'וזה מוריניו (עד 2010) ולא תשחרר אותו לפני כן.

בעקבות היחסים הלא יציבים בין מוריניו לבעלים רומן אברמוביץ', התעוררו בזמן האחרון לא מעט שמועות בנוגע לעתידו של מוריניו בקבוצה וההשערות היו שיעזוב בקיץ הקרוב.

קניון, שהתעקש כי לא קיימת רשימת מועמדים לאיוש המשרה של מורינו אמר: "אנחנו תומכים בז'וזה והוא רוצה להישאר במועדון. זה המצב ואנחנו שלמים איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully