וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלגארי השוותה את הסדרה עם דטרויט

20.4.2007 / 12:40

הפליימס ניצחו את דטרויט 2:3 ואיזנו ל-2:2. דאלאס צימקה ל-3:2 מול ונקובר, אנהיים הדיחה את מינסוטה, אוטאווה את פיטסבורג

אחרי שניו יורק ריינג'רס הבטיחו את עלייתם אור ליום חמישי, עשו זאת הלילה (בין חמישי לשישי) גם אנהיים דאקס ואוטאווה סנאטורס. הדאקס ניצחו את מינסוטה 1:4 במשחק החמישי ובתוצאה זהה בסדרה כולה, הסנאטורס נעזרו ביכולת טובה של שוערם ריי אמרי, הכניעו את פיטסבורג 0:3 וגם הם העפילו לאחר 1:4 בסדרה.

ברנדן מורו הבקיע לדאלאס בהארכה את השער היחיד במשחק בונקובר, והסטארס ניצחו 0:1 כדי להשאיר לעצמם תקווה. הסדרה חוזרת למשחק שישי בדאלאס. אבל הסיפור של היום הוא חזרתם של קלגארי פליימס לסדרה עם דטרויט. הרד ווינגס ניצחו את שני המשחקים הראשונים, אבל הפליימס גברו עליהם במשחק השלישי והלילה גם ברביעי - 2:3, כדי לקבוע 2:2 בסדרה. ריחות הטראומה של השנה שעברה עולים בדטרויט.

קלגארי - דטרויט 2:3 (2:2 בסדרה)

הרד ווינגס קיוו להימנע מהפתעות בסדרה הזו, ולשוב לדטרויט כשלסדרה נותר מקסימום משחק אחד. אבל עכשיו הקבוצות חוזרות לעיר המכוניות בידיעה שבכל מקרה יעשו את הדרך חזרה לקנדה, למשחק שישי. דיימונד לנגקוב הבקיע שני שערים, כולל שער הניצחון, שמונה דקות מפתיחת השליש השני. מיקה קיפרוסוף, שוער העונה שעברה, חזר ליכולת הדומיננטית בשער עם 33 עצירות, חלקן מנעו שוויון בשליש האחרון.

השער השני של לנגקוב נכבש בפאוור פליי, בדיוק כמו הראשון, 8:29 דקות מהפתיחה. טוד ברטוזי השווה לדטרויט, קרייג קונרוי החזיר את היתרון לקלגארי ויוהאן פרייזן איזן שוב, כל זאת בשליש הראשון, עד שלנגקוב הכריע את המשחק.

"כדי לנצח את הסדרה הזו אנחנו חייבים לחזור עם ניצחון אחד מהאסם שלהם, ואנחנו רוצים שהניצחון יושג במשחק הבא", אמר ג'רום איגינלה מקלגארי. לנגקוב הוסיף: "למרבה המזל, הפאוור פליי עבד לנו לכל אורך הסדרה".

המשחק הבא יתקיים בלילה שבין שבת לראשון.

אוטאווה - פיטסבורג 0:3 (1:4 לאוטאווה, שעלתה לשלב הבא)

ריי אמרי והסנאטורס לא השאירו סיכוי לסידני קרוסבי והפנגווינס, כשכל השערים נכבשים בשליש השני, מידי דני היטלי, אנטואן ורנט וכריס קלי. אמרי רשם 20 עצירות ושאט אאוט ראשון שלו אי פעם בפלייאוף. "נוצחנו על ידי קבוצת הוקי מצוינת, שעוד תיקח את גביע סטנלי", פירגן מישל טריין, מאמן פיטסבורג.

בכלל, בניגוד לסדרה הסוערת ומלאת ההשמצות בין סן חוזה לנשוויל, זו הייתה גדושה בנופת צופים. דניאל אלפרדסון פירגן למאמץ של סידני קרוסבי, שבשנתו השניה בליגה הביא את הפנגווינס לפלייאוף. "הוא היה מצוין וברור שהפנינו אליו את מרב תשומת הלב כשהוא היה על המגרש. הוא חתיכת שחקן, אין מה לומר". ורנט, כובש השער השני, פירגן לשוערו: "אמרי היה גדול, הוא היה ההבדל בשבילנו הלילה".

אנהיים - מינסוטה 1:4 (1:4 לאנהיים, שעלתה לשלב הבא)

אחרי המשחק הרביעי קיוו הוויילד לעוד קצת חיים בסדרה, לא נבהלו משער של כריס פרונגר דקה מהפתיחה ואיזנו זמנית משער של מריאן גבוריק בשליש השני. אלא שהשוויון החזיק פחות מדקה, ריאן גצלאף כבש בפאוור פליי ובשליש האחרון הבקיעו קורי פרי וטראוויס מואן כדי להעלות את אנהיים לשלב הבא.

הדאקס טיווחו את שערו של ניקלאס בקסטרום 39 פעמים לעומת 27 בלבד של הויילד. "זהו, אני מרגיש ריקנות", סיכם בקסטרום, "עבדתי על זה קשה וזה נגמר כל כך מהר".

מי שטווח אישית בדאקס הוא טימו סלאנה הקפטן, שנחתך מעל עינו הימנית לאחר שדיסקית נורתה לפרצופו, ודקות מספר לאחר מכן גם מעל השמאלית, לאחר שמחבט "פראי" נכנס בו. "אני דומה עכשיו לרוקי", התבדח סלאנה בסיום. איך אפשר להתבדח על זה, טימו? מטורף, הענף הזה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ונקובר - דאלאס 1:0 (הארכה, 2:3 לקאנוקס בסדרה)

הקנוקס קיוו לסגור את הסדרה בבית, אבל ברנדן מורו הבקיע בפאוור פליי 6 דקות מפתיחת ההארכה, וקבע שהסדרה חוזרת לדאלאס. מי שכמובן בלטו הם השוערים מרטי טורקו עם 21 עצירות, ורוברטו לואונגו, שמנע מ-28 דסקיות להיכנס ובפעם ה-29 נכנע.

"מרטי נתן לנו עוד צ'אנס", אמר מורו על שוערו, שהיה טוב לכל אורך הפלייאוף אבל סבל מחוסר מזל. "שני השוערים היו מצויינים", החמיא מאמן דאלאס, דייב טיפט, "זה רק מעיד על העוצמה שלהם ועל השוויון בין הקבוצות הללו". המשחק השישי יתקיים בדאלאס בלילה שבין שבת לראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully