וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות של שמחה

בר שושני

20.4.2007 / 10:24

הבשורה הירושלמית העיקרית ב-69:110 על ראשון לציון היתה חזרתו של מתן נאור. שמיר: "הוא יצטרך למצוא מחדש את הנישה שלו"

אם הייתם עוצרים אוהד ירושלמי אחרי ה-69:110 של קבוצתו על מכבי ראשון לציון אמש (חמישי), ושואלים אותו מה היה הדבר המעודד ביותר מבחינתו במהלך טיול הערב במלחה, סביר להניח שהתשובה היתה אחת: מתן נאור.

עדיין לא בכושר משחק מלא, עם קצת הססנות בתנועות בעקבות הפציעה הקשה וההיעדרות הארוכה, אבל את השמחה בעיניים של מספר 4 באדום אי אפשר היה לפספס אחרי המשחק. "אלו דמעות של שמחה. הרבה זמן לא התרגשתי ככה לפני משחק כדורסל", אמר הגארד שחזר ל-17 הדקות האחרונות, כשהמשחק כבר היה גמור, ותרם 5 נקודות, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות. "בזמן המשחק התרכזתי יותר בלנשום, כי בגלל הפציעה בקרסול לא יכולתי לעבוד על כושר בתקופה האחרונה, אז התרכזתי בלהחזיק מעמד על המגרש".

צירופו של הוראס ג'נקינס, וחזרתם מפציעות של מתן נאור ודרור חג'ג', הגבירו את העומס על הקו האחורי של דן שמיר. "כולם נכנסים לאט לאט לעניינים", אומר המאמן. "דרור חג'ג' החסיר בסך הכל שני משחקים וחזר ישר לחמישייה, כך שאי אפשר לומר שתהיה לו בעיה להשתלב. אני גם רואה את ג'נקינס כחלק רגיל מהקבוצה, ומבחינתי הוא כבר לא שחקן חדש אלא אחד שמכיר את התרגילים ויודע איך אנחנו רוצים לשחק. נאור? הוא היה איתנו בכל האימונים בתקופה האחרונה, ויודע איך אנחנו משחקים. החזרה שלו תהיה איטית, כמובן, והוא יצטרך למצוא מחדש את הנישה שלו, המקום שבו הוא יכול לתרום, אבל את הדברים שהוא מביא למגרש – כמו אינטליגנציית משחק, גם היעדרות מהפרקט לא יכולה לקחת לו". עם זאת, הסיכויים שנאור יזכה לדקות משחק משמעותיות ביד אליהו בחמישי הבא אינם גבוהים.

הסיבוב השלישי, שנפתח אתמול, מהווה מסלול הרצה אידיאלי עבור ירושלים בדרך לפיינל פור. ואכן, את המשחקים הקרובים אמורים להקדיש בירושלים למציאת הנישה לנאור, לשפשוף המחודש של חג'ג' וללמידה מעמיקה של ג'נקינס את הקבוצה, ושל הקבוצה את ג'נקינס.

"יש הרבה מאוד ביקורת על ההחלטה לקיים סיבוב שלישי", אומרים בקבוצה, "אבל בסופו של דבר בכל רחבי אירופה משחקים מספר דומה של משחקים – והרי לא הגיוני להגיע לפלייאוף אחרי עונה סדירה של 18 משחקים. מה גם שבמצב של הליגה השנה, כשאין קבוצות שאיבדו עניין בליגה, כל קבוצה רוצה לברוח מהתחתית או להיאבק על מקום בפיינל פור". בירושלים לא מודאגים מכך שהשחקנים יאבדו את הריכוז במהלך מסעות המשחקים מול הראשון-לציוניות של הליגה.

"אני לא מאמין במתח", אמר שמיר. "שחקן יכול לקבל החלטות טובות או לא טובות על המגרש. בסופו של דבר, אני מאמין שאם יש לך את הציוות הנכון של השחקנים, הם ידעו לאתגר את עצמם, בין אם זה בגלל שהם ספורטאים, בגלל שזה נראה טוב ברזומה, או בגלל סעיפים שיש להם בחוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully