וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני מאשים, גירסת ויירי

20.4.2007 / 15:50

החלוץ טוען שהנראזורי בלשו אחריו כששיחק במדיהם. איגוד השופטים האיטלקי השעה 7 שופטים בחשד למכירת משחקים. טרזגה מחוזר במילאנו

איגוד השופטים האיטלקי השעה שבעה שופטים ושני קוונים עד להודעה חדשה, בעקבות חשדות נוספים למכירת משחקים.

בשבוע שעבר הושלמה חקירת פרשת השחיתות, שזיעזעה את הכדורגל האיטלקי בקיץ שעבר. החקירה התמקדה בעונת המשחקים 2004/5, ופורסמו שמות של 48 חשודים במעשי מרמה. כל תשעת אנשי השיפוט הופיעו, כמובן, באותה רשימה, שכללה גם חבר ההתאחדות האיטלקית לשעבר.

מנכ"ל יובנטוס לשעבר, לוצ'יאנו מוג'י, אחת הדמויות המרכזיות בפרשה מהקיץ הקודם, נזכר גם הוא בתוצאותיה של החקירה החדשה, כשהוא נחשד בהטייה של 40 משחקי סרייה A, 15 מתוכם לא נכללו במשפט בשנה שעברה.

אדריאנו הושעה על צלילה

חלוצה של אינטר, אדריאנו, הושעה לשני משחקים בעקבות צלילה ברחבה במשחק מול רומא, שהובילה לשריקת פנדל לא מוצדקת ולכיבוש שער לא חוקי.

הברזילאי, כזכור, נפל ללא סיבה ברחבה במשחק ההפסד 3:1 בסן סירו, ומטראצי השווה (זמנית) ל-1:1. בסיום נעשה צדק, ואנטר הפסידה.

ועדת המשמעת בחנה את המקרה, והחליטה להעניש את השחקן בחומרה, על אף שאם היה נתפס על ידי השופט בזמן אמת - היה סופג כרטיס צהוב בלבד. זו כנראה הסיבה שתגרום לאינטר לערער על ההחלטה.

מילאנו רודפת אחרי טרזגה

התקשורת האיטלקית מפרסמת כי שתי הקבוצות של מילאנו, אינטר ומילאן, החלו במרדף אחר דויד טרזגה, חלוצה של יובנטוס.

עתידו של הצרפתי בדלה אלפי מוטל בספק, והואצפוי לעזוב בקיץ הקרוב. על אף שדווח על מעבר אפשרי שלולאלופת צרפת ליון, נראה כי טרזגה יעדיף להישאר באיטליה ולהצטרף לאחת המילאנזיות.

אינטר כנראה תצטרך לחפש מחליף לקרספו, שמוריניו כבר אמר שהוא רוצה אותו בחזרה בצ'לסי, ומנצ'יני כנראה אוהב לקנות שחקנים מיובה, אחרי שעשה זאת בקיץ עם זלאטן ופטריק ויירה.

ויירי מאשים את אינטר

כריסטיאן ויירי החליט לתבוע את קבוצתו לשעבר אינטר על כך ששכרה בלשים פרטיים אשר עקבו אחרי אורח חייו, בזמן שהיה שחקן הקבוצה.

עורך דינו של החלוץ בן ה-33 דנילו בונג'יאורנו הודיע כי ויירי תובע 9 מיליון יורו מהמועדון המילאנזי בגלל "נזק נפשי ותדמיתי". "הטנק" תובע גם את חברת התקשורת "טלקום איטליה" על סך 12 מיליון יורו על העברה בלתי חוקית של מידע לאינטר, הנוגע לשיחות הטלפון שניהל באותה תקופה. ב-2 במאי יתנהל השימוע בבית המשפט האיטלקי.

ויירי שיחק באינטר בין השנים 1999 ל-2005 ורשם במדיה מאזן נדיר של 103 שערים ב-144 משחקים. ויירי התאושש לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו כנעט שנתיים וחזר למגרשים השבוע כששיחק 20 דקות במדי קבוצתו כיום, אטלאנטה, מול אמפולי.

עדכון ראשון: 10:00, 20/04/07
עדכון אחרון: 15:50, 20/04/07

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully