וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-מכבי ת"א: "נביא את הגביע לארקדי"

עלי גאלי, הארץ ולי בוץ

19.4.2007 / 14:30

נותרו 100 כרטיסים לאוהדי מכבי ת"א, ואלו יימכרו בסכנין מ-18:00. מרדקוביץ' יפתח בחוד, מסיקה יחליף את שטרית בהגנה

100 כרטיסים בלבד נותרו למשחק הערב (שבת, 20:00) בדוחא, בשמינית גמר הגביע, בין סכנין למכבי תל אביב נחטפו. הם יימכרו בסכנין החל מהשעה 18:00, בקופה מיוחדת.

"אני שמח שהחזרנו את כל האוהדים מהמגזר ליציעים", אמר אמש יו"ר בני סכנין מאזן גנאים, "נפגין רצון ומוטיבציה כדי לעבור את מכבי ולהגיע עד הגמר. נביא את הגביע לארקדי גאידמק, האב הרוחני של המועדון, שהפסיד את ההזדמנות שלו עם בית"ר מול מכבי חיפה".

במכבי עדיין התעסקו אתמול בפרשת החוזה הכפול. הבעלים לוני הרציקוביץ' יקבל בסוף השבוע את ההחלטה האם להיפגש שוב לדיון על עסקת טיעון. תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, ויו"ר הבקרה התקציבית, יאיר רבינוביץ', טענו אתמול כי לא דרשו בשום רגע להפחית יותר מנקודה אחת בפועל למכבי.

"אנחנו יודעים מה לעשות כדי לנצח את סכנין", אמר שחקן מכבי בסיום האימון אמש, "לא ניתן להם לפתח מסורת כקבוצת גביע טיפוסית".

מרדקוביץ' בהתקפה, מסיקה בהגנה

מכבי ת"א תתארח מחר בדוחא (20:00) למשחק המסקרן ביותר של סיבוב שמינית גמר גביע המדינה. החניכים של אלי כהן מודעים לעבודה ש"לא יהיה טיול בסכנין", לדבריו של יוסי שבחון, אך באותה מידה יודעים כי שום תוצאה פרט לנצחון לא תתקבל על ידי האוהדים והצוות המקצועי.

סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של אלי כהן הבוקר (שישי), פרט לאורי שטרית שסובל ממתיחה במפשעה. שטרית בכל מקרה לא יוכל לשחק בדוחא בעקבות חמישה כרטיסים צהובים, ומי שיחליפו בעמדת המגן השמאלי יהיה ארז מסיקה.

פרט לשינוי הכפוי בהגנה, מתכנן המאמן שינוי נוסף בהתקפת הקבוצה בדמותו של מיליאן מרדקוביץ'. החלוץ, שלא פתח בשבועיים האחרונים בעקבות מחלה, צפוי לקבל מחר את חולצת ההרכב על חשבונו של משה ביטון. בקישור לא צפויים שינויים מה שאומר שאבי נמני וג'ובאני רוסו, שכבש את שער הנצחון בסיבוב הקודם מול הכח עמידר ר"ג, ישתפו פעולה גם הפעם.

אוהדי מכבי ת"א, שהבטיחו אתמול שלא יעברו בשתיקה במידה ויורדו לקבוצה נקודות עקב פרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ', ישימו את הדברים הללו בצד מחר ומאות צהובים צפויים לעשות את כל הדרך מת"א לדוחא. השחקנים והצוות המקצועי ייצאו לקראת המשחק לבית מלון בנצרת, שם ישהו עד ליציאה לאצטדיון.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל מילאן מרטינוביץ', ארז מסיקה מושיקו מישאלוב, ג'ובאני רוסו, דיאן איליץ', אבי נמני, עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ'.

עדכון ראשון: 09:36, 20/04/07
עדכון אחרון: 14:30, 20/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully