וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה בדרך לעוד משחק עונה

19.4.2007 / 23:45

סביליה ניצחה את דפורטיבו 0:3 במשחק הראשון בחצי גמר הגביע. אחרי הסופרקאפ והליגה, היא וברצלונה כנראה יתעמתו על עוד תואר

בתחילת הקיץ שעבר זכתה סביליה בגביע אופ"א. שבוע חלף וברצלונה הניפה את גביע ליגת האלופות. לפני תחילת העונה הנוכחית נפגשו השתיים למשחק הסופרקאפ האירופאי, במה שבדיעבד הפך לאפרטיף של העונה הספרדית כולה (0:3 לסביליה). באנגליה יש את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שהולכות ראש בראש, בספרד אלו השתיים הללו.

ריאל מדריד ו-ולנסיה עדיין חומדות את האליפות, אבל הקרב הוא בינתיים בעיקר בין סביליה לברצלונה. אחרי הליגה ואותו גמר סופרקאפ, נראה שגם גמר הגביע הספרדי הולך למפגש בין השתיים. ברצלונה ניצחה אתמול (רביעי) 2:5 את חטאפה ואם לא תחליק בגומלין היא תעפיל לקרב על התואר. סביליה יצאה הערב לגליסיה למשחק מול דפורטיבו לה קורוניה, ניצחה 0:3 ויצרה לעצמה מקדמה גדולה לקראת הגומלין ברמון סנצ'ז פיחואן שלה. דודו אוואט, שלא שיחק כל העונה במשחקי הגביע של דפורטיבו, לא היה בהרכב גם הפעם.

בדקה ה-12 הכניס אלכסנדר קרזאקוב כדור יפה לפרדי קאנוטה, שמול גוסטבו מונואה האורוגוואי, כבש בקלות. שתי מאוחר יותר וזה כבר 0:2. דני אלבס רץ מחלק המגרש של סביליה עד לקרבת הרחבה של דפור, מסר לחסוס נבאס, שחדר לעומק, חלף על פני מונואה וכבש. דפור ניסתה לחזור למשחק, אבל לא הצליחה לרשום איום אחד אמיתי על שער יריבתה. סביליה הרפתה ובעיקר חיפשה לשמור על התוצאה, דבר שעלה בידיה. בתוך תוספת הזמן היא קיבלה פרס נוסף בדמות פנדל אחרי נגיעת יד של ז'ורז'ה אנדרדה ברחבה. לואיס פביאנו כבש והשלים ניצחון 0:3 גדול.

בספרד לא מייחסים חשיבות גבוהה לקופה דל ריי, בטח לא כזו כמו באנגליה, אבל המשחק הצפוי בין סביליה לברצלונה יעניק לגמר זווית אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully