וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאן שוב נלחם על מקומו

19.4.2007 / 19:59

השוער הוותיק, שהתכתש עם יינס להמאן על אפודת השוער הראשון של נבחרת גרמניה, עושה זאת שוב. הפעם עם מיכאל רנסינג בבאיירן מינכן

אוליבר קאן כבר בן 37, אבל הוא לא מתכוון להאיט את הקצב בזמן הקרוב. קאן התראיין היום (חמישי), התייחס לעונה הבאה והצהיר כי הוא לא יהיה מוכן לעמוד בין הקורות של באיירן מינכן ברוטציה עם השוער השני של הקבוצה, מיכאל רנסינג. "מיכאל הוא שוער מאוד כשרוני", אמר קאן והוסיף רמז עבה: "הזמן שלו עוד יגיע...".

רנסינג בן ה-22 הגיע לבאיירן כבר בשנת 2000 וסומן כיורשו של קאן. במשחק התיקו 2:2 מול מילאן בסן סירו, ממנו נעדר השוער הוותיק בגלל השעייה, רנסינג פתח בשער ושיחק היטב. בשנתיים האחרונות רשם 12 הופעות בבונדסליגה.

חלק מההערכות טענו שבעונה הבאה שני השוערים יעשו רוטציה, אבל קאן לא מוכן לשמוע: "יש לי חוזה עד קיץ 2008 וכל עוד אני מציג יכולת מעל הממוצע אני לא חושב שיש מקום לדבר על רוטציה. זה ששוערים צעירים משחקים טוב בקבוצות אחרות לא אומר שגם בבאיירן מינכן צריך שוער צעיר". השוער הוותיק כבר רמז העונה שהוא עשוי לבקש הארכת חוזה מעבר ל-2008. במקרה כזה רנסינג עשוי לבקש להציבו ברשימת ההעברות, כך שיוכל למצוא דקות משחק במקום אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully