וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בעקבות חלוץ רומני

לי בוץ ורומן רוזנבלט

19.4.2007 / 22:19

ברומניה פורסם שהצהובים הגישו הצעה לקלאודיו ראדוקנו, בעל עבר באספניול ובבונדסליגה. האוהדים יפגינו נגד בקרת התקציבים

מכבי ת"א ממשיכה בהכנות לקראת משחק הגביע מול בני סכנין בשבת (20:00) בדוחא, בצל ההכנות למאבק מול ההתאחדות לכדורגל. כזכור, אתמול (רביעי) הודיעה ההתאחדות כי הצהובים יעמדו לדין בפרשת החוזה הכפול של איבן ראזיץ', זאת לאחר שנכשל נסיון לעסקת טיעון במסגרתה אמורה היתה הקבוצה לספוג עונש של הפחתת נקודת ליגה בפועל.

בינתיים רוצים החניכים של אלי כהן לגרום קצת נחת לבעלים לוני הרציקוביץ', ומקווים ליישם את זה כבר בשבת עם ניצחון והעפלה לרבע גמר גביע המדינה. "כל הבעיות עם בית הדין וההתאחדות לא קשורות אלינו", אמר היום (חמישי) אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו צריכים לעשות את שלנו על המגרש גם בגביע וגם בליגה, ועכשיו אפילו להיזהר עוד יותר שלא לאבד נקודות כי אי אפשר לדעת כמה נקודות יוריד לנו בית הדין".

אוהדי הקבוצה נערכים אף הם לאפשרות של הורדת נקודות לקבוצה, דבר שלטענתם לא יעבור בצורה חלקה ויגרור אחריו פעולות מחאה כאלה ואחרות. "אנחנו מאוד מאוכזבים מהעובדה שבכל פעם מאשימים את מכבי ת"א בפרשיות חדשות", אמר הערב קובי רפאל, אוהדי הקבוצה, לוואלה! ספורט. "אנחנו לא יודעים למי להאמין – נכון שעל ההתנהלות של מכבי לא מגיע צל"ש, אך מצד שני ההתאחדות הוכיחה את עצמה בשנים האחרונת כמוסד לא אמין כלפי הציבור".

אוהד נוסף, גיא לוי, הוסיף על דברי רפאל: "קשה לנו להבין למה הקבוצה שלנו, שנמצאת במקום השני בטבלה, צריכה לאבד את המקום בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל. הגיע הזמן שינסו לברר מי האשמים ולמצות איתם את הדין באופן אישי במקום להעניש את הקבוצה בצורה קולקטיבית . אי אפשר לפגוע בכל פעם מחדש באוהדים ולראות את המלחמות האישיות על חשבון הכדורגל ההוגן והספורט הנקי. אם יש ראיות כלפי עסקנים או ראשי קבוצות, צריך לפתוח נגדם חקירה אישית ולהפריד את תוצאותיה מהספורט"

השניים סכמו: "אנו פונים לאבי לוזון, שהוכיח מהרגע שנכנס לתפקיד יו"ר ההתאחדות שאם רוצה להשיג משהו הוא יכול, להתחיל לעשות פעולות להבראת הכדורגל הישראלי. במידה שהמצב יגיע להפחתת נקודות בפועל, נכתוב מכתב למבקרי המדינה בדרישה לעשות סדר במוסדות הספורט. לא ייתכן שרוצים להוריד לקבוצה נקודות בגלל חשבונאות אישית מול הבעלים. מכבי ת"א נמצאת במקום השני בזכות ולא בחסד של אף אחד. כמו שיאיר רבינוביץ' טוען שהוא פועל בשם החוק, בקלות יכולה להתקיים הפגנה לגיטימית מול משרדי הבקרה התקציבית בשם החוק".

מכבי תחסר בדוחא את מגנה השמאלי, אורי שטרית, שירצה עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים. מי שאמור למלא את מקומו של המגן הצעיר בצד שמאל של ההגנה הוא ארז מסיקה. בכל מקרה, שטרית לא התאמן גם היום בעקבות פציעה במפשעה שהשביתה אותו גם במשחק הנבחרת הצעירה מול חבל קראקוב בפולין.

הערב יעמוד לרשות המאמן אלי כהן סגל השחקנים המלא, לאחר שחמשת שחקני הנבחרת הצעירה – עומר פרץ, ליאור ז'אן, רועי דיין, יובל שפונגין ואורי שטרית, שחלקם ערכו אתמול אימון קל אחרי שחזרו מפולין עם הנבחרת הצעירה, יתאמנו היום כרגיל.

לאחר האימון יצאו השחקנים לארוחת הערב המסורתית במסעדתו של הקפטן אבי נמני, בתקווה שהמסורת תעזור גם במסגרת הגביע.

חלוץ רומני בדרך לקבוצה?

מכבי טרם סיימה את העונה הנוכחית, אך נראה כי בקבוצה כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה. ברומניה פורסם ביממה האחרונה כי החלוץ הרומני, קלאודיו ראדוקנו, ששיחק העונה בסאלמינה מהליגה הקפריסאית, מחזיק בהצעה ממכבי ת"א, צפוי לבחון אותה בתקפה הקרובה ולהחליט אם להגיע לישראל או להיענות להצעה אחרת מקבוצה נוספת בקפריסין.

ראדוקנו, בן 30, הוא חלוץ בעל רזומה מרשים למדי שיכול גם לשחק בצד שמאל של הקישור הקדמי. את סאלמינה הוא עזב העונה בעקבות פשיטת רגל של הקבוצה וכרגע הוא מתאמן בקבוצת קריובה מהליגה הראשונה ברומניה. מאז שנת 2000 ועד היום הספיק ראדוקנו לשחק 5 עונות בסטיאווה בוקרשט, עונה באספניול הספרדית ועונה נוספת בארמיניה בילפלד מהבונדסליגה.

עדכון ראשון: 19.4 16:26
עדכון אחרון: 19.4 22:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully