וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריינג'רס בשלב הבא

19.4.2007 / 14:01

השלימו סוויפ על אטלנטה אחרי ניצחון 2:4. 1:3 לסן חוזה על נשוויל ולבפאלו על האיילנדרס, 2:2 בסדרה בין הדווילס ללייטנינג

המאבקים המרתקים ב-NHL נמשכים, אבל לצד סדרות מותחות קיבלנו גם סדרה שהסתיימה בסוויפ. לראשונה מזה עשר שנים ניצחו הריינג'רס לא רק משחק פלייאוף אלא סדרה שלמה, ועשו זאת בלי הפסד, כשה-2:4 על אטלנטה משלים סוויפ של 0:4.

מילאן מיכאלק כבש צמד וסייע לסן חוזה לעלות ליתרון 1:3 בסדרה עם נשוויל, אחרי ניצחון 2:3 במשחק הרביעי. ניו ג'רזי הבקיעה בהארכה בטמפה ביי ואיזנה את הסדרה עם הלייטנינג ל-2:2. בפאלו ניצחה בניו יורק את האיילנדרס 2:4 ומתקרבת לשלב הבא.

הלילה (בין חמישי לשישי) יתקיים משחק מספר 4 בין קלגארי לדטרויט (1:2 לרד ווינגס). אוטאווה, ביתרון 1:3 בסדרה, תארח את פיטסבורג, ונקובר, שגם לה יתרון 1:3, תתמודד עם דאלאס ואנהיים (גם כן 1:3) תנסה לסגור עניין מול מינסוטה.

ניו יורק ריינג'רס - אטלנטה 2:4 (0:4, הריינג'רס ניצחו בסדרה)

סוויפ ראשון ויחיד מבין כל סדרות הפלייאוף. למרות פיגור 2:1 לא נבהלו יארומיר יאגר והחברים מניו יורק, הפכו ל-2:4 וניצחו את הסדרה. יאגר חתם את מסכת ההבקעות דקה וחצי לסיום, כשברנדן שנאהאן השווה דקה ו-40 שניות לסיום השליש השני ומאט קולן כבש שתי דקות מפתיחת השלישי. קית' טקאצ'וק וגרג דה פריס העלו את אטלנטה ל-1:2, כשבתווך מאזן מיקאל רוז'יבאל. הנריק לונדקוויסט רשם 24 עצירות.

"מעולם לא חשבתי על סוויפ. מעולם", אמר טום רני, מאמן הריינג'רס, שחוו טאטוא מהכיוון ההפוך בשנה שעברה, בהפסד לניו ג'רזי. מתי היה הסוויפ האחרון לטובת הריינג'רס בפלייאוף? ב-1994. יודעים איך זה נגמר אז? בגביע סטנלי.

סן חוזה - נשוויל 2:3 (1:3 לשארקס בסדרה)

לא תמיד זה עובד לטובתך, אבל לפחות בינתיים השארקס מוציאים את המקסימום מנצחון החוץ היקר בנשוויל במשחק הפתיחה בסדרה. סן חוזה שמרה על הביתיות, ועכשיו כל הלחץ על הפרדאטורס.

מילאן מיכאלק הבקיע שער, ג'ו פאבלסקי הגדיל את היתרון, ג'ייסון ארנו צימק ל-2:1 ואז הגיע מיכאלק ושבע דקות לסיום השליש השני העלה ל-1:3. כל מה שיכול היה סקוט הארטנל, אחת הדמויות השערורייתיות של הסדרה, לעשות הוא להבקיע שער מצמק.

"שיחקנו מצוין ובקצב טוב", אמר מיכאלק, "הדברים הולכים לכיווננו עכשיו וננסה להמשיך את זה". מיכאלק נהנה מאסיסטים של חבריו לליין, ג'ונת'ן צ'יצ'ו וג'ו ת'ורנטון, שחלקו ביניהם בישול בכל אחד משעריו. "היינו חסרי מזל", סיכם תומאס ווקון, שוער נשוויל, את המשחק. 23 עצירות לייבגני נבוקוב, שוער השארקס.

טמפה ביי - ניו ג'רזי 4:3 (הארכה, 2:2 בסדרה)

ג'ון הולמקוויסט עצר 33 דסקיות בדרכן לשער, אבל אחת חשובה הוא לא יכול היה למנוע - של סקוט גומז מניו ג'רזי, 13 דקות בתוך ההארכה. מרטין סט. לואיס ו-וינס לקאבלייה החזירו את הלייטנינג מפיגור 3:1 (בריאן ג'יונטה וזאק פאריסי בצמד הבקיעו לדווילס, אריק פרין ללייטנינג), אולם בסיומו של דבר הסדרה הזו תחזור לניו ג'רזי יחד עם יתרון הביתיות של השדים.

"זה היה משחק שבו המומנטום מאוד חשוב", אמר מרטין ברודור, שוער ניו ג'רזי שמנע 30 הבקעות. "אתה מפסיד - ואתה בפיגור 3:1. לא יכולנו להרשות לעצמנו את זה. עכשיו היתרון חוזר אלינו, ככה שאני שמח מהסיטואציה". המשחק החמישי יתקיים בלילה שבין שישי לשבת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ניו יורק איילנדרס - בפאלו 4:2 (1:3 לבפאלו בסדרה)

האיילנדרס ניסו להישאר בחיים, אבל כריס דרורי וג'ייסון פומינוויל היו יותר מדי בשבילם. דרורי הבקיע בפתיחת השליש השני ופומינוויל דקה מפתיחת השלישי, ובפאלו כבר רואה את הסיבוב הבא בעיניים. ג'ייסון בלייק העלה את הלונג איילנדים ליתרון, תומאש וואנק ודרורי הפכו ומייק סילינג'ר הבקיע בפאוור פליי 16 שניות לסיום השליש הראשון, כדי לקבוע 2:2.

"מאיזושהי סיבה הדסקית מוצאת אנשים כמו כריס", התבדח לינדי ראף, מאמן בפאלו. "אנחנו מרגישים עכשיו ממש טוב, אבל יש לנו דרך ארוכה לעבור", אמר דרורי. ריק די פייטרו, שוער ניו יורק, עדיין מאמין אבל יודע שהמשימה בבפאלו בלילה שבין שישי לשבת תהיה מאוד קשה. "נצטרך לתת הכל מעצמנו. זו קבוצה שמריחה דם, וכשזה קורה היא טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully