וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי: "באנו להרוס את המסיבה"

19.4.2007 / 15:48

פרנצ'סקו טוטי עדיין חוגג את הניצחון 1:3 בסן סירו, שמנע מאינטר אליפות: "נתנו משחק גדול". גליאני מרגיע: "אנ'צלוטי יישאר מאמן מילאן"

הניצחון של רומא בסן סירו לא נתן להם אליפות, לא קידם אותם בטבלה ולא הבטיח להם כלום לקראת העונה הבאה. ובכל זאת, ה-1:3 של טוטי וחבריו מול אינטר היה מתוק מאי פעם, ולו רק בגלל שמנעו מאינטר את חגיגות האליפות על חשבונם.

"הגענו לשם, ופשוט נתנו משחק גדול", אמר בגאווה בסיום הקפטן הרומאי, פרנצ'סקו טוטי, "אני מודה, זה נתן לנו תחושת סיפוק גדולה. ידענו שאנחנו באים רק כדי להרוס את המסיבה, או לפחות לדחות אותה בשבוע".

אינטר זקוקה לשש נקודות בששת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה, ואף אחד לא מערער על הזכיה שלה בתום העונה, אבל מבחינת רומא, בייחוד אחרי השביעייה שחטפה מיונייטד באולד טראפורד, מדובר היה במלחמה על הכבוד.

"אין טעם לדבר על המשחק ההוא, הוא כבר היסטוריה", אמר טוטי, שעשוי לסיים את העונה כמלך השערים, "אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה גדולה שחוזרת מהר מאוד למסלול. הראינו שאנחנו לא נופלים מאינטר, למרות שהם הצליחו להיות יותר יציבים במשך העונה".

"לעולם לא אעזוב את רומא", סיכם טוטי, "פה גדלתי, ופה אמות".

באינטר, יום אחרי ההפסד, כבר חושבים קדימה ומתכוונים לרכוש את קשר ריאל מדריד מאהמדו דיארה. המאלי הבינלאומי שהגיע מליון הצרפתית לא מרשים העונה בשורות האימפריה הספרדית, ואינטר, שרוצה לחזק את מרכז השדה שלה, כבר הכניסה את הקשר, שעלותו המוערכת היא כ-20 מיליון דולר, לתוכניותיה.

אל תדאג אנצ'לוטי

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, אישר שמאמן הקבוצה קרלו אנצ'לוטי יישאר בתפקיד גם בעונה הבאה והרגיע את חששותיו של המאמן הוותיק.

הרוסונרי גדילו אמש את היתרון מפאלרמו במאבקם על המקום הרביעי (שמוביל לליגת האלופות) אחרי הניצחון 2:5 על אסקולי, אבל אנצ'לוטי הזהיר את ראשי המועדון ואמר כי הוא רוצה הארכת חוזה.

"יש לו חוזה עד סוף העונה הבאה (יוני 2008), ויהיה הרבה זמן לחדש אותו", הבטיח גליאני, "אני חייב להודות שאנחנו משחקים טוב מאוד בשבועות האחרונים. אחרי שכל השחקנים החלימו מהפציעות, החיים שלנו השתנו".

בינתיים, קשר מילאן ג'נארו גאטוסו הודיע שאינו מסכים עם דבריו של מאמן אינטר רוברטו מאנצ'יני כי "האליפות באיטליה קשה יותר מליגת האלופות". הקשר שהניף ב-2003 את הגביע הכסוף אחרי הניצחון על יובננטוס בגמר ליגת האלופות, לא אהב את התבטאות מאמן האלופה שבדרך: "נראה שלי ולמאנצ'יני דעות שונות בעניין. אינטר ראויה לאליפות, אבל אני מאמין שזה מוגזם לומר שקשה יותר לזכות ב'סקודטו' מאשר בליגת האלופות".

רוסי מאושר בפארמה

ג'יוזפה רוסי יכול סוף סוף קצת לחייך. חלוצה של פארמה, שהגיע אליה ממנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות בינואר, כבש אתמול שער חשוב לזכותה, שקירב אותה לקו האדום. פארמה עדיין מתחת לקו המסוכן, אבל נצמדה לקייבו, כשלשתיהן 29 נקודות.

"זה היה ניצחון חשוב מאוד, בייחוד אחרי התוצאה הקודמת מול קטאניה", אמר רוסי, והתייחס לעתידו: "יונייטד אולי ירצו אותי בחזרה לעונה הבאה, אבל כרגע מעניינת אותי רק פארמה והישארותה בליגה הראשונה".

"לא ידעתי הרבה על הכדורגל האיטלקי", אמר החלוץ, "הוא הרבה יותר איטי מהגרסה האנגלית. זה משחק הרבה יותר טכני וטקטי, ואני חייב להודות שזה מוצא חן בעיניי".

* כריסטיאן ויירי חזר. החלוץ הוותיק שיחק אמש כ-20 דקות במדי אטלנטה מול אמפולי, אחרי למעלה משנה ללא משחק. "בובו" כמעט כבש במשחקו הראשון והוכיח שהרעב לכיבוש עדיין לא אבד לו. משחקו האחרון בסרייה A היה בדצמבר 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully