וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס בספק למרמורק

לי בוץ

19.4.2007 / 15:27

קפטן הפועל ת"א סובל מזיהום ברגל וצפוי להחמיץ את משחק הגביע בשבת. אוגבונה איחר לאימון וצפוי לעמוד לדין. עדיין לא התקבלו תוצאות ועדות המשמעת

לאחר התיקו מול הפועל כפ"ס בבלומפילד בשבת האחרונה, בהפועל ת"א יודעים שגביע המדינה הוא התואר היחיד שבו יכולה לזכות הקבוצה העונה. מחרתיים (שבת) יתארחו האדומים במרמורק אצל הפועל המקומית, במגרש אותו מכיר המאמן ניר לוין מקרוב מאוד.

"זו חוויה בשבילי לשחק מול הפועל מרמורק", אמר לוין לאחר ההגרלה והוסיף: "מדובר במגרש שאני מכיר איזה יום-יומיים". המאמן יצטרך להסתדר בשבת ללא סלים טועמה המורחק, וכפי שזה נראה כרגע, מי שיחליפו בהרכב יהיה ברוך דגו, שחוזר לאחר פציעה טורדנית בכף רגלו. דגו ערך אתמול אימון מלא לראשונה זה שבוע וחצי והוא צפוי להיות כשיר לשבת.

מי שבספק למשחק הוא הקפטן יוסי אבוקסיס, שלא מצליח להתגבר על הפציעה הטורדנית ברגלו זכר למשחק מול צסק"א מוסקבה במסגרת טורניר הערוץ הרוסי הראשון. כזכור, באותו משחק נחתך אבוקסיס מעל הקרסול לאחר תיקול חזק של אחד הרוסים, ומאז הוא לא מצליח לחזור לעצמו.

היום התברר כי לקפטן התפתח זיהום סביב אזור החתך, והוא נטש את האימון לאחר כחצי שעה בלבד. כתוצאה מכך, שורר ספק גדול לגבי כשירותו של אבוקסיס ליום שבת והוא צפוי להחמיצו.

שחקני הפועל ת"א מסרבים ללמוד מהטעויות של חבריהם לקבוצה, כך התברר הערב כשאיבזיטו אוגבונה איחר לאימון. בהתאם לנוהל בשבועות האחרונים, אוגבונה צפוי להתייצב בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון בתחילת השבוע הבא.

שחקן נוסף שיעמוד לועדת משמעת הוא סלים טועמה, שספג את האדום מול בני יהודה לאחר עימות מיותר עם איציק עזוז. בתוך כך, חמישה מתוך שישה שחקנים שהתייצבו בפני ועדות משמעת בשבוע שעבר יקבלו הערב את התוצאות.

כזכור, שביט אלימלך (איחר לאחד האימונים בשתי דקות), אליניב ברדה (הגיע לקראת סיום אחד האימון), וולינגטון דה אוליביירה (איחר לאסיפה מול מכבי פ"ת בשתי דקות), לוסיאנו דה ברונו (איחר לאחד האימונים), מנואל ניירה (לא הופיע לאחד האימונים) וגילי ורמוט (לא הופיע לאימון מאחר שהתייצב בתחנת המשטרה) הועמדו לדין, כל אחד מהסיבה שלו. ורמוט היה היחיד שקיבל הודעה על זכאותו כבר למחרת הועדה.

לשחקנים לא ברור מדוע לקח להנהלה שבוע להדויע את תוצאות הועדה, אך נראה כי מדובר בעובדה שהנהלת הקבוצה מעוניינת להרגיע את ההד התקשורתי סביב ועדות המשמעת במועדון.

כמו כן, בעקבות "חוסר השקט סביב השחקנים", כפי שטען לוין לאחר התיקו בשבת, הערב (חמישי) לאחר האימון צפויים השחקנים לצאת לארוחת ערב קבוצתית ביוזמה של ההנהלה, מתוך כוונה ליצור אווירה טובה ושקטה לקראת משחק הגביע.

עדכון ראשון: 15:35
עדכון אחרון: 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully