וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר סתר את בלדב בחקירה ב"ויצמן יער"

19.4.2007 / 15:13

מדוע מכבי נתניה נענשה בפרשת סאנוגו? בהתאחדות מסבירים: בלדב טען ש"ראובן לא ניהל עם דהאן מו"מ", עטר סיפר משהו אחר לגמרי

פרשת מוסא סאנוגו, בנוגע למעורבות דודו דהאן, שאינו סוכן מורשה, בהחתמת החלוץ מחוף השנהב, הסתיימה. מכבי נתניה ספגה קנס של 5,000 שקל ועוד 10,000 שקל על תנאי. אולם מאחורי הקלעים, גורמים בקבוצה טוענים כי לאחר החקירה שררה אווירה לא נעימה בקרב ההנהלה. הסיבה לדבריהם, נעוצה בעובדה שהמאמן, ראובן עטר, סתר את המנכ"ל, קובי בלדב, בחקירה.

ממצאי החקירה ב"ויצמן יער", הגיעו לידי "חדשות נתניה". דהאן, שהיה הראשון מבין הנחקרים, אמר: "דיברתי עם ראובן עטר ועם גדי חן כאשר הייתי בבלגיה. אמרתי להם שהשחקן רוצה 10,000 יורו בחודש... סאנוגו הלך למבחנים באוקזר בצרפת אחרי שראובן עטר אמר לי שזה יותר מדי כסף, אחרי שאמרתי לו שיש 20,000 דולר דמי השאלה ושכר של 7,500 יורו שכר ללא מענק חתימה...ישבתי איתו (עם השחקן) בפיצה האט והוא אמר לי שהוא רוצה 6000 יורו לחודש ו-12 אלף יורו מענק חתימה ושתי משכורות מראש, סך הכל 24 אלף...התקשרתי לעטר שצעק שזה יקר מדי...אמרתי לו 'זה מה יש'...הם הסכימו על 15 אלף יורו...".

אלו חלק מתוך הדברים שאמר בלדב בעדותו בבית הדין: "מעולם לא עבדנו עם דודו כסוכן שחקנים... עזר לנו עם סאנוגו בזה שהוא דיבר עם ראובן עטר... ראובן לא ניהל עם דודו מו"מ על גובה השכר". אלא שאז הגיע עטר לחקירה והודה: "כאמור, התרשמתי מסאנוגו וחזרתי לדודו כדי לשאול אותו לגבי הסכומים... בכל מקרה דודו אמר שהעלויות הם בערך 60 אלף שכר ועוד כ-20 אלף השאלה... ביום שישי לקראת סוף ההעברות דודו התקשר אלי ואמר שהדרישות עלו".

גורם בנתניה פירש את הדברים: "עטר למעשה הודה שניהל משא ומתן ובלדב לא. הדבר הזה לא מצא חן בעיניי בית הדין ולכן הקבוצה נענשה". גורם בכיר בהתאחדות אישר את הפרטים ואמר: "אכן היו סתירות בחקירה שהתנהלה. זה רק חלק מאותם ממצאים שהביאו את בית הדין להחלטה לקנוס את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully