וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער עד גיל 19 ניצחה את רומניה

19.4.2007 / 14:10

החבורה של זלצר נראית מוכנה לשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, אחרי 2:3 על רומניה. צמד לבוזגלו ושער ניצחון לדודו ביטון

נבחרת הנוער סיימה את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19 בניצחון 2-3 על נבחרתה המקבילה של רומניה, במשחק שנערך באיצטדיון העירוני בנס ציונה היום (חמישי). שני שערים של מאור בוזגלו (31,65) ושער ניצחון של דודו ביטון בדקה ה-90 הקנו את הניצחון לחניכיו של זאב זלצר, שיארחו בין ה-7-14/5 את פולין, סלובקיה וצרפת במסגרת "שלב העילית".

בסיום המשחק אמר מאמן הנבחרת זאב זלצר לאתר ההתאחדות: "שיחקנו נגד נבחרת שבדיוק כמונו תשתתף בעוד שבועיים בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה. לאחר הניצחון ביום שלישי, הרומנים למדו אותנו יותר והצליחו להקשות עלינו במשחק. אני שמח שהצלחנו לנצח, עובדה המקנה לנו ביטחון לקראת שלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, שתערך כאן בעוד שבועיים ואני יכול רק לברך על שני משחקי ההכנה שהצלחנו לשחק לפני טורניר זה".

בדקה ה-31 העלה מאור בוזגלו את הנבחרת ליתרון לאחר שנשאר לא מכוסה ברחבת הרומנים ובעט כדור שפגע בקורה ונכנס פנימה. במחצית ערך המאמן זלצר ארבעה חילופים כשרחמים צוקול נכנס במקום עמירן שקלים לעמדת המגן השמאלי ובירם כיאל נכנס במקום רן אבוקארט למרכז הקישור. חלוץ בית"ר ירושלים חן עזריאל החליף את חברו לקבוצה אבי ריקן וחלוץ בית"ר נס-טובורק דודו ביטון נכנס במקומו של חלוץ מכבי נתניה דלה ימפולסקי חוד ההתקפה.

בדקה ה-60, הצליחו האורחים להשוות כשדניאל ליביו, הכניע בסיומה של התקפה מתפרצת את גיא הדני. חמש דקות אחר כך, חן עזריאל פרץ לבד הוכשל ע"י השוער ואת הפנדל בעט מאור בוזגלו פנימה כדי להעלות את הנבחרת ליתרון 1-2.בדקה ה-83 הרומנים השוו בשנית מרגלי יון הורה, שבסיום תרגיל עונשין מתוכנן הכניע את הדני מקרוב.

דודו ביטון העלה בדקה ה-90 את הנבחרת ל-2-3, לאחר שדחק מקרוב כדור אותו העביר אליו חן עזריאל - יתרון שנשמר עד שריקת הסיום.

נבחרת הנוער: גיא הדני, דור מלול (שניר משען 78), עודד אלקיים, ניסו קפילוטו, עמירן שקלים (רחמים צוקול 46, תומר בן חיים 86), אושרי רואש, רן אבוקארט (בירם כיאל 46), ביבראס נאתכו, אבי ריקאן (חן עזריאל 46), מאור בוזגלו גיל קיין 90), דלה ימפולסקי (דודו ביטון 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully