וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהוט איבדו כבר את ההבחנה בין טוב ורע"

גיל קדרון

19.4.2007 / 12:38

הכבלים טוענים כי ערוץ הספורט רקם עם הלווין עסקה שתמנע ממנויים להתחבר ל-5+ ללא הערוצים החדשים. בערוץ הגיבו בחריפות

בדיוק כשנראה היה שמלחמת העולמות סביב שידורי הספורט בישראל הגיעה לשיאה, הנה צץ לו שיא חדש וחסר תקדים, כשבזירה נמצאים הכבלים בצד אחד, וערוץ הספורט בצד השני.

בחברת הוט טוענים כי הגיע לידיהם מסמך לפיו ערוץ הספורט בדק אפשרות להגיע לסיכום עם חברת הלווין, לפיו לא ניתן יהיה להתחבר לספורט 5+ מעתה והלאה, אלא כחלק מחבילה שתכלול את שני הערוצים החדשים, ספורט 5+ לייב וגולד. המחיר הכולל היה צפוי להיות כ-50 ש"ח. המשמעות של מהלך אמורה הייתה להיות קיצונית, שכן כ-600 אלף ישראלים מחוברים ל-5+, וברגע שתסתיים "התקופה עליה התחייבה החברה לספק ערוץ זה לאותו מנוי. יוצע למנויי החברה לרכוש אך ורק את החבילה כהגדרתה בהסכם זה". כלומר, הכל או לא כלום.

"ל-HOT הוצעה הצעה זו אולם סירבנו בתוקף לתת יד להעברתו של ערוץ 5+ לחבילת הערוצים החדשים בתשלום", אומר יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של הוט. "אנחנו מסרבים לתת יד לכל ניסיון לפגוע בציבור האוהדים על ידי העברת תכנים מערוצי הבסיס לערוצים בתשלום כשאין כל הצדקה לקיומם."

בערוץ הספורט רותחים בעקבות ההתנהלות של הוט, וכמובן מכחישים מכל וכל. "אם ההכפשות של הוט כנגד ערוץ הספורט יימשכו, לא תיוותר בידינו הברירה המיידית, אלא לפנות לכוון משפטי ולתבוע דיבה", הבהיר בכיר בערוץ לוואלה! ספורט. "למען הסר ספק, ניתן לרכוש את שני הערוצים החדשים שלנו ביס ב-29.90 ש"ח לחודש, ניתן לרכוש כל אחד מהם בנפרד, וכמובן שניתן להמשיך ולקבל את ערוץ 5+ בנפרד, כמו שהיה לפני עליית הערוצים החדשים. אנחנו מזמינים את כולם להתקשר למרכזיות של יס, ולבדוק את זה".

כזכור, בכבלים סירבו להעלות את שני הערוצים החדשים של ערוץ הספורט, ובמקום זאת בחרו לצדד בחברת צ'רלטון, שגם היא השיקה שני ערוצים חדשים משלה, ספורט1 וספורט 2. מאז ועד היום היו מגעים בין ערוץ הספורט לבין הכבלים, במטרה שגם מנויי הוט יוכלו לקבל את ערוצי הלייב והגולד, אולם כעת נראה שהמו"מ עלה על שרטון.

"כנראה שבהוט איבדו כבר את ההבחנה בין טוב ורע, והם לא בוחלים בהכפשות ובשקרים", קובע הבכיר בערוץ הספורט.

ובזמן שהטייקונים נלחמים ביניהם, וזורקים רפש איש על רעהו, אנחנו ממשיכים להיות אלו שסובלים. והלוואי שהיה מי שדואג לנו. מהמועצה לשידורי הכבלים והלווין נמסר כי "המדיניות של המועצה היא לאפשר ללקוחות הפלטפורמות לרכוש את הערוצים המדוברים בנפרד, וכל שינוי במדיניות זו צריך לעבור דרך המועצה".

מקורות יודעי דבר מדברים על השינוי הגדול שחל במועצה בחודשים האחרונים: "בעבר היו ניסיונות של יס ושל הוט לשדר ספורט בבלעדיות, והם בדרך כלל ירדו אחרי שקיבלו טלפון עצבני". אתמול (רביעי), כזכור, הופרה הבלעדיות, כשמשחק הגביע האטרקטיבי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים שודר רק ללקוחות יס, מכיוון שהוט לא הגיעה לסיכום אם ערוץ הספורט על הוספת 5+ לייב, בו שודר המשחק.

מיס נמסר בתגובה: "אין כל בסיס לטענה המופרכת בדבר חבילת הספורט, חבל כי המתחרה, כתוצאה מלחץ, בוחר להגיב בדרך תמוהה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully