וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בשורות התותחנים

19.4.2007 / 17:25

סגן נשיא ארסנל פוטר, קרונקי האמריקאי מאיים להשתלט, ונגר עשוי לעזוב. פאניקה בצ'לסי וברחובות לונדון, פלה עוקץ את כריסטיאנו רונאלדו

המתיחות בצמרת הנהלת ארסנל מגיעה לשיאים חדשים, לאחר התפטרותו של סגן נשיא המועדון, דייויד דין. דין היה חבר במועצת המנהלים של ארסנל ב-24 השנים האחרונות ונחשב לאחת הדמויות המשפיעות בכדורגל האנגלי, ועזיבתו הגיעה אחרי סכסוך מתמשך עם שאר בעלי המניות של המועדון. בהצהרה ששיחרר המועדון לא נרמז כי דין פוטר.

דין היה אחד מהתומכים באופציית מכירת הקבוצה לאיש העסקים האמריקאי סטן קרונקי, ונראה כי עזיבתו עשויה לאפשר לקרונקי לרכוש את המועדון תמורת 650 מיליון ליש"ט.

קרונקי אוחז ב-11 אחוזים ממניות הקבוצה, ואם ירכוש את 14.6 האחוזים שבבעלות דין, הוא יתקרב ל-30 האחוזים שנדרשים כדי להשתלט על הקבוצה.

חברי ההנהלה מנסים להרגיע, ובהצהרה ששיחררו נמסר: "בעלי המניות, שמחזיקים ב-45.45 אחוזים ממניות הקבוצה, רוצים להרגיע את אוהדי הקבוצה ולהכריז כי הם ישמרו על האינטרסים של הקבוצה. בעלי המניות התחייבו כי הם ישמרו על האופציות שלהם לפחות לשנה הקרובה".

ולמרות זאת, אם המיליונר מקולורדו ירצה בכל זאת לבצע את המהלך, מקורבים למועדון טוענים כי הוא לא יתקשה להשיג את 4.4 האחוזים שיחסרו לו (אם אכן יקנה את החלק של דין).

המהלך הזה מסכן את הישארותם בקבוצה של המנג'ר ארסן ונגר והחלוץ תיירי הנרי, שהתנגדו לכניסתם של גורמים זרים, ואין צורך לפרט על מידת המתיחות שיוצר המהלך בקרב אוהדי התותחנים.

אוטובוס צ'לסי נרגם בכניסה לאפטון פארק

אוטובוס צ'לסי נרגם ונפגע לפני המשחק באפטון פארק מול ווסטהאם (1:4 למיליונרים). פרנק לאמפרד סיפר לתקשורת הבריטית כי לבנה פגעה בעוזרו של מוריניו. "החלון נפגע, זה גרם להרס, אבל זה כדורגל. יש רגשות והעיקר שאף אחד לא נפגע", אמר קשר צ'לסי. למפארד גם הגיב ליחס העוין של הקהל של ווסטהאם כלפיו: "זה נותן לי השראה. אני נהנה מזה".

פלה מצנן את ההתלהבות מכריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו לא מפסיק ללהטט בשורות מנצ'סטר יונייטד וקפטן צ'לסי ג'ון טרי כבר קרא לו "השחקן הטוב בעולם", אבל יש מישהו אחד שההתלהבות סביב הפורטוגלי קצת לא מובנת לו: פלה.

מי שנחשב לאחד מגדול כדורגלני תבל בכל הזמנים, אם לא הגדול שבהם, שופך מים צוננים על כל הכתרים שנקשרים לראשו של רונאלדו: "להזכירו כאחד הגדולים זה מוקדם מדי. יש את קאקה שמשחק טוב מאוד. ארבע או חמש שנים אחורה היה לנו את רונאלדיניו בכושר מצוין".

מנג'ר יונייטד אלכס פרגוסון הישווה את רונאלדו לפני שבוע לפלה ודייגו ארמנדו מראדונה, אבל הברזילאי שהניף שלושה גביעי עולם בחייו, לא מתרשם עד כדי כך: "עלינו לחכות כשנה-שנתיים כדי לראות אם הוא שומר על יציבות".

אחרי שטיפל ברונאלדו התפנה פלה להתייחס לדיוויד בקהאם ומעברו הצפוי לשורות לוס אנג'לס גלאקסי. "אני לא בטוח שההחלטה נכונה, אבל זה יעזור לקדם את הכדורגל בצפון אמריקה", אמר מי שכיכב במדי ניו יורק קוסמוס של שנות ה-70.

בסיום התייחס הברזילאי האגדי לידידו הארגנטינאי שניצב עימו על גג עולם הכדורגל, דייגו ארמנדו מראדונה. "חבל מאוד שזה המצב", אמר פלה על דייגו, "לפני שנתיים התארחתי בתוכנית הטלוויזיה שלו, והוא היה במצב מצוין, שלצערי חזר לקדמותו. קשה לומר מה קרה הפעם, כי אם בעבר היו אלה הסמים, הרי שהיום הרופאים אומרים שזה נגרם מאלכוהול, בכל מקרה אני מאוד מצר על מצבו".

עדכון ראשון: 12:29, 19/04/07
עדכון אחרון: 17:25, 19/04/07

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully