וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה, היום שאחרי בית"ר: "המשחק מול לוד הוא מוקש"

רומן רוזנבלט

19.4.2007 / 12:07

מכבי חיפה שכחה מהניצחון על בית"ר, ומתכוננת לשמינית הגמר. סואן: "אני הבנאדם הכי מבסוט בעולם". ארבייטמן: "אני לא הולך לשום מקום"

במכבי חיפה לא התרפקו יותר מדי זמן על חגיגות הניצחון על בית"ר ירושלים, וכבר היום (חמישי) חזרו השחקנים להתאמן לקראת שמינית גמר הגביע מול בני לוד בשבת.

השחקנים ששיחקו אמש ערכו אימון מתיחות קל, בעוד שאר השחקנים ערכו אימון רגיל. חיים מגרלשוילי, שעדיין פצוע, ערך אימון קל ולא צפוי לשחק גם בשבת הקרובה. שאבייר אנדרסון המשיך לערוך אימנים בחדר הכושר.

עבאס סואן, שכבש את אחד הפנדלים בבעיטות ההכרעה, סיפר על ההרגשה. "לא חשבתי הרבה על מה שיקרה לפני הבעיטה, אלא רק על איך אני מבקיע", אמר סואן, "אבל עכשיו אני הבנאדם הכי מבסוט בעולם. הגיע הזמן שננצח אותם, וכיף לנצח את בית"ר כי היא האלופה. המשחק בשבת הוא מוקש, ואסור שחלילה יקרה לנו משהו מולם. צריך לבוא בכל הרצינות. אנחנו יכולים להפוך את המשחק לקל, אבל גם לקשה".

אייל משומר, שהיה אחד המצטיינים אתמול, אמר: "אני שמח שממשחק למשחק אני מוכיח שאני ראוי לשחק במכבי חיפה. בהתחלה זה לא נראה הכי טוב, אבל אני שמח שזה השתנה. לעצמי אני לא צריך להוכיח כלום, כי אני יודע את היכולת שלי. הפרשנים בהתחלה לא ממש פירגנו לי, והייתי צריך לצבור ביטחון עם הזמן, אבל עדיין יש הרבה מה לשפר. בשביל זה אני עובד באימונים".

"סוף סוף ניצחנו את בית"ר", אמר משומר, "אחרי שפעמיים נחלנו להם הפסדים צורמים. מול בני לוד לא יהיה משחק קל, כמו בכל משחק גביע. הם יילחמו עד הסוף, ושמעתי שהם קבוצה לא רעה בכלל".

אחרי הניצחון המתוק, גם שלומי ארבייטמן התפנה להכריז על רצונו להישאר במדים הירוקים ולהזים את השמועות על עזיבתו: "כל שחקן שואף להגיע למכבי חיפה, וטוב לי כאן. זה המועדון מספר 1 בארץ, ואני לא הולך לשום מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully