וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי: "אני פה לעוד 3 עונות"

19.4.2007 / 23:06

האיש החזק של מיאמי הצהיר שיכבד את החוזה שלו במלואו. קווין מקהייל נשאר עוד עונה במינסוטה, וטוען שלא יעשה טרייד על גארנט

פט ריילי אומר שהוא מתכוון לכבד את החוזה שלו, ולהמשיך לאמן את מיאמי היט בשלוש השנים הקרובות.

המאמן שנעדר חלק מהעונה לאחר שעבר ניתוח בירך אמר לתקושרת במיאמי: "יש לי עוד שלוש עונות בחוזה, ומיקי אריסון הבעלים תמיד אמר לי שאני יכול לעבוד כאן כמה שרק ארצה. אין לי תכניות לעבור לקבוצה אחרת, זה הבית שלי עכשיו. אני חושב שמיקי רוצה שאמשיך לנהל את הפרנצ'ייז הזה ולאמן את הקבוצה, וזה שאני מתכוון לעשות".

מקהייל: אני נשאר, וגם גארנט

גם קווין מקהייל הודיע שהוא נשאר בתפקיד, לאכזבתם של אוהדי מינסוטה. השחקן הגדול של הסלטיקס לשעבר וסגן נשיא הטימברוולבס בהווה אמר שהוא יהיה האחראי על פעולות הכדורסל במועדון גם בעונה הקרובה, ויביא איתו כנדוניה את הכוכב קווין גארנט והמאמן רנדי וויטמן לשנה נוספת.

"אני לא רוצה לעזוב ולהשאיר את המועדון במצב הזה", אמר מקהייל על העונה הנוראית שעברה על הוולבס, שסיימו במאזן 50-32 ומזכירים לו, לדבריו, את החבורה הלא מתפקדת שירש כשנכנס לתפקיד ב-1995. "זאת הייתה עונה רעה ואני עשיתי עבודה גרועה" אמר מקהייל, שספג הרבה ביקורת מהאוהדים על שלא הקיף את גארנט בשחקנים טובים. אוהד אחד שהגיע למשחק האחרון של העונה עם שלט "לפטר את גארנט" נזרק מהאיצטדיון. מקהייל הבטיח שבעונה הבאה הוא יבצע שינויים בסגל, שהיה נטול כימיה ויציבות השנה.

הבעיות במינסוטה החלו בינואר, כשהוולבס היו במאזן 20-20 ומקהייל החליט לפטר את המאמן דווין קייסי ולשכור את וויטמן במקומו. אלא שאיתו הם המשיכו ל - 30-12, מה שלא הפריע למקהייל להלל את המנהיגות והמשמעת של וויטמן.

הבשורה העיקרית של מקהייל הייתה שהוא לא מתכוון לעשות טרייד על קווין גארנט, שמתוסכל מאוד מהחיים במינסוטה ויהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הקרובה. הבעיה העיקרית של הוולבס היא החוזים הגדולים שמקהייל נתן לשחקנים שלא מצדיקים את המשכורת וכעת אף אחד לא ירצה לקבל את החוזה שלהם בטרייד, כמו מארק בלאונט, טרוי האדסון ומייק ג'יימס, שקיבלו עיסקאות ענק וסותמים את תקרת השכר של מינסוטה.

מי ירה על פליפ מארי?

מי ירה על פליפ מארי? הגארד של הפיסטונס מספר שיריות נורו אל עבר ביתו על ידי שני אנשים במסכה, בזמן שליווה ידידה שעמה חזר ממועדון לילה. מהמשטרה נמסר כי אף אחד לא נפצע במהלך האירוע.

כרגע למשטרה אין חשודים ו/או מושג לגבי האלמונים שאיימו על חייו. מארי, שהצטרף לדטרויט ביולי שעבר, מספר כי כלל לא ידע שעוקבים אחריו.

לטענתו, הוא השאיר את דלת ביתו פתוחה לידידתו בת ה-25, שהגיעה ברכב נפרד. היא סיפרה ששני רעולי הפנים הפתיעו אותה מאחור וציוו עליה להיות בשקט. האישה החלה לצרוח, הצליחה לברוח מאחיזתם ונסה לעבר הבית. מארי יצא החוצה וראה את שני הגברים עומדים על מרפסת ביתו, ומכוונים לעברו את אקדחם.

"ברגע הזה טרק מארי את הדלת בפניהם וברח לתוך הבית", סיפר דובר המשטרה, שהוסיף כי נמצאו שני קליעים בדלת ביתו.

מהנהלת הפיסטונס נמסר כי הם מודעים לאירוע, ושכל הפרטים הועברו לרשויות המתאימות.

ג'רי ווסט יגיע לניו יורק?

* ג'יימס דולאן, נשיא הניו יורק ניקס, מכחיש שמועות שרצו בניו יורק בימים האחרונים ומספר כי לא יפנה לג'רי ווסט, שהתפטר מתפקידו בממפיס גריזליס. "אני לא אגיד לאייזיאה, 'היי אייזיאה, תתכונן, ג'רי בא. לא, אני לא אעשה לו את זה. התחייבתי בפניו, ואני אעמוד בהבטחה שלי". לדבריו, ווסט יצטרף רק אם אייזיאה יבקש זאת.

* טים דאנקן מספר כי הוא מקווה שהתקרית שלו עם השופט ג'ואי קרופורד לא תפגע בשיפוט שתקבל סן אנטוניו עד סיום העונה. "אני לא עשיתי שום דבר שמצדיק את התגובה הזאת שלו", סיפר דאנקן על קרופורד, "אני מקווה שהשופטים ייקחו את זה בחשבון ושנקבל מהם טיפול הוגן".

* נשיא אינדיאנה פייסרס, דוני וולש, מספר כי בימים הקרובים ייערכו פגישות עם מועצת המנהלים של המועדון בנוגע לשינויים שצפויים להתרחש בקבוצה. אינדיאנה, כזכור, לא הגיעה השנה לפלייאוף לראשונה מאז 1997. "אין ספק, אנחנו מאוד מאוכזבים מהעונה הזאת", אמר וולש.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully