וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו היטר למארק בהרלי

19.4.2007 / 15:39

הפותח של הוייט סוקס לא הרשה חבטה לאף שחקן של טקסס בניצחון 0:6. פליקס הרננדז נפצע בסיאטל, הומר מספר 738 לבונדס

מארק בהרלי, המגיש של שיקגו וייט סוקס, רשם לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) את הנו היטר הראשון לעונת 2007. נו היטר פירושו שאף חובט לא הצליח לעלות לבסיס בזכות חבטה. בהרלי הוליך חובט אחד בלבד, ואם היה מצליח להימנע גם מכך, היה רושם משחק מושלם - משחק שבו אף חובט לא עולה לבסיס. הוא זרק 106 זריקות, סילק שמונה חובטים בסטרייקאאוטים והרשה, כאמור, רק הולכה בלי חבטות ובלי ריצות חובה.

במשחק ניצחו הוייט סוקס 0:6 את טקסס, כשג'ים ת'ומה הוא הגיבור השני, עם שני הומראנס, וג'רמיין דיי מוסיף הומר, ועוד איזה הומר - גראנד סלאם. "יכולתי להרגיש קצת יותר את האדרנלין", אמר בהרלי על האינינג התשיעי, שידע שאם אותו יסיים בלי חבטה ירשום נו היטר, הישג שלא רבים בהיסטוריה חוו. זוהי לו הפעם הראשונה בקריירה שהוא עושה את זה, והוא המגיש הראשון של הוייט סוקס מאז 1991 עם ההישג.

סדר האאוטים של בהרלי:

1. קני לופטון - פסילת קרקע לבסיס השני
2. איאן קינסלר - פסילה אווירית
3. מייקל יאנג - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט

4. מארק טשיירה - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
5. סמי סוסה - פסילת קרקע לבסיס השני
6. האנק בליילוק - פסילה אווירית לשדה הרחוק

7. ג'רי היירסטון - פסילת קרקע לבסיס השלישי
8. נלסון קרוז - פסילה לשדה הרחוק
9. ג'ראלד ליירד - פסילת קרקע לשורטסטופ

10. קני לופטון - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
11. איאן קינסלר - פסילה אווירית למרכז השדה
12. מייקל יאנג - פסילת קרקע לבסיס השלישי

13. מארק טשיירה - פסילת קרקע לבסיס השני
14. סמי סוסה - הולכה
15. האנק בליילוק - סוסה נתפס מחוץ לשקית הבסיס הראשון, פסילה של בליילוק. אינינג נגמר

16. מאט קאטה - פסילה בסיבוב מחבט
17. נלסון קרוז - פסילה אווירית לימין
18. ג'ראלד ליירד - סטרייקאאוט בצפיה

19. קני לופטון - פסילת קרקע לבסיס הראשון
20. איאן קינסלר - פסילת קרקע לשורטסטופ
21. מייקל יאנג - פסילה אווירית למרכז

22. מארק טשיירה - סטרייקאאוט במבט
23. סמי סוסה - פסילה אווירית לבסיס השני
24. האנק בליילוק - פסילת קרקע לבסיס השני

25. מאט קאטה - סטרייקאאוט במבט
26. נלסון קרוז - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
27. ג'ראלד ליירד - פסילת קרקע לבסיס השלישי.

בונדס ממשיך לספור

סן פרנסיסקו - סט. לואיס 5:6

ריץ' אאוריליה הכניס את הריצה המנצחת הביתה באינינג ה-12, אבל הסיפור היה שני הסלאגרים הטובים של המייג'ורס, המחבט הכי גדול ומי שאולי יירש אותו. תחילה היה זה אלברט פוחולס, שחבט להומר עבור סט. לואיס ואחר כך בונדס בסולו. הקרדינלס הובילו 1:4 ו-4:5, לפני שההומר של בונדס איזן באינינג השמיני. ג'ונתן סאנצ'ז זכה בניצחון, ג'וש הנקוק עם ההפסד.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:7

רודריגו לופז היה מצוין ארבעה אינינגים, אבל לא השלים עוד אחד הדרוש לניצחון ונטש בגלל פציעה בידו. מהצד השני צלח דרק לואו רק 4.2 אינינגים, והרוקיז עצרו את הדהירה של הדודג'רס. לואו רשם את ההפסד ובניצחון זכה מההפקר טיילור בוכהולץ, שהיה המחליף הכי אפקטיבי.


סן דייגו - אריזונה 5:2 (אחרי 12 אינינגים)

עוד משחק שנגרר שלושה אינינגים יותר, כשעם שני אאוטים חבט אריק בירנס לסינגל שהכניס ריצה הביתה, ואריזונה שמה עוד שתי ריצות על הלוח. ברנדון ווב לא זכה בניצחון, למרות משחק עצום של שמונה אינינגים ו-13 סטרייקאאוטים. בצד השני הגיש דייויד וולס מעולה גם הוא, שבעה וארבעה. טוני פניה זכה בניצחון וחוזה ולוורדה שמר. מייק תומפסון עם ההפסד.


אטלנטה - שיקגו קאבס 6:8

מה יהיה עם הקאביז האלה, שלא יכולים לנצח ועומדים על מאזן 9:5? קלי ג'ונסון חבט לסינגל בן שתי ריצות שהפך את התוצאה באינינג השביעי, וזיכה את אוסקר ויאריאל בניצחון. בוב "השולת!!1111" וויקמן עם שמירה מספר 5 העונה. ג'ף פרנקור וסקוט ת'ורמן חבטו להומרים על קרלוס זמבראנו, האס של שיקגו שלא נמצא במיטבו והרשה חמש ריצות. הומר גם למארק דה רוסה משיקגו. את ההפסד נחל סקוט אייר.


וושינגטון - פילדלפיה 4:5 (13 אינינגים)

עוד משחק שלא נגמר עד שפליפה לופז, בחבטת הקרבה, עשה לו סוף. צ'אד קורדרו שבר שמירה לנשיונאלס באינינג התשיעי, אבל וושינגטון התגברה. לווייל ספיינר עם הניצחון, פרנסיסקו רוסאריו עם ההפסד. ריאן הווארד ממשיך לא לפגוע, בפתיחת עונה חלשה מאוד.


מילווקי - פיטסבורג 3:7

קלאודיו ורגאס היה כמעט בלתי נגיע, כשהרשה שתי ריצות (אחת לחובתו), אבל במהלך שישה אינינגים טיגן 11 חובטים. הוא נעזר בהומר של ביל הול על פול מאהולם המפסיד. ג'ייסון ביי עם הומר משלו לפייראטס.


סינסינטי - יוסטון 7:2

חמש ריצות באינינג השביעי סידרו ליוסטון ניצחון, כשמתוכן שלוש באו ממחבטו של ג'ייסון ליין, עם הומר. שבעה אינינגים טובים לכריס סמפסון, ההפסד לטוד קופי. ג'וש המילטון וברנדון פיליפס חבטו להומרים בסינסינטי.


פלורידה - ניו יורק מטס 9:2

מילא שהמחבטים של המטס עובדים שעות נוספות, ההגשה שלהם מצוינת. ג'ון מיין קיווה לרשום נו היטר עוד לפני בהרלי, אבל חבטה של מיגל קבררה בתחילת האינינג השביעי קלקלה את השמחה, ואחר כך חבט ג'ו בורשארד להומר בן שתי ריצות. מיין סגר את המשחק עם שבעה אינינגים ושבע קצירות, כשקרלוס בלטראן רושם הומר על דונטרל וויליס (0:3 עד למשחק הזה) וחוזה רייס האדיר מסיים עם ארבע חבטות.

AL: היאנקיז ממשיכים לטבוח בקליבלנד

טורונטו - בוסטון 4:1

טים וייקפילד לא נהנה מתמיכה גדולה מדי, אבל היא בוודאי הייתה גדולה יותר מזו שקיבל יום לפניו דייסוקי מאטסוזקה. ווייק הגיש שבעה אינינגים, הכיש ארבעה חובטים וזכה בניצחון. דייויד אורטיז, מייק לואל ודאג מיראבלי חבטו להומרים, כולם על טומו אוקה. שמירה חולנית לג'ונת'ן פפלבון, שאמנם הרשה הליכה וחבטה אבל חישמל את כל הצד.


ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 2:9

כמו ערב לפני כן, גם הפעם עבדו התותחים מהברונקס שעות נוספות. אלכס רודריגז ממשיך להיות בלתי עציר, עם הומר תשיעי העונה, וג'ייסון ג'יאמבי הוסיף אחד משלו. קאי איגאווה רשם שישה אינינגים יפים מאוד, עם חמש קטילות. 2.2 אינינגים והפסד לג'רמי סאוורס, והאינדיאנס ממשיכים להיות חסרי יציבות.


טמפה ביי - בולטימור 6:4

5.2 אינינגים הספיקו לאריק בדארד לחשמל שמונה חובטים ולקצור את הניצחון. כריס ריי עם שמירה חמישית העונה, כשניק מרקאקיס חובט להומר השלישי שלו. הומר לרוקו באלדלי בטמפה ביי, וסקוט קאזמיר, שבא מהופעה מצוינת במינסוטה, איכזב עם ארבעה אינינגים בלבד, לאחר שזרק במהלכם 102 זריקות.


אוקלנד - איינג'לס 0:3

דני הארן הגיש שבעה אינינגים טובים ואריק שאבז רשם שתי חבטות ושני ריביז, כדי להקנות לאייז ניצחון שלישי ברציפות. אצל האיינג'לס המצב בטטה, כשהפסידו שמונה מתשעת משחקיהם האחרונים. בלי ולאדימיר גררו והאווי קנדריק בהרכב (שניהם נפגעו מכדורים השבוע), ההתקפה שלהם דומה לכלום. שבעה וארבעה אבל גם הפסד לג'ון לאקי.


סיאטל - מינסוטה 5:4

מבחינת סיאטל לא משנה ההפסד, אלא מה שקדם לו. פליקס הרננדז, היהלום שבכתר, הגיש שליש אינינג, הרשה שלוש ריצות ונטש בגלל כאבים במרפק. המארינרס לא רוצים לקחת סיכון עם האס הגדול שלהם, והוא ייבדק במהלך היום. 6.1 אינינגים לקרלוס סילבה, שמירה לא מרשימה לג'ו ניית'ן. הומר לריצ'י סקסון בסיאטל.


דטרויט - קנזס סיטי 4:3 (עשרה אינינגים)

טוד ג'ונס נכנס למשחק הזה עם 0.00 ERA, ועכשיו כבר יש לו 2.16. ג'ונסי הרשה שתי ריצות באינינג התשיעי, ובעשירי חבט ג'ון באק להומר על פרננדו רודני כדי להעניק לג'ואקים סוריה את הניצחון. הופעות מבריקות לגיל "55 מיליון" מש, עם שמונה ושישה ולג'רמי בונדרמן עם שבעה ושישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully