וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי חזרה למינוס 3

18.4.2007 / 23:44

המיליונרים הביסו 1:4 את ווסטהאם ובניון במשחק השלמה מהמחזור ה-33. ליברפול-מידלסברו 0:2, בלקבורן-ווטפורד 1:3

שלושה משחקי השלמה מהמחזור ה-33 התקיימו הערב (רביעי) בליגה האנגלית. צ'לסי חגגה עם 1:4 על ווסטהאם כדי לצמק את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשלוש נקודות. הפטישים, עם יוסי בניון שפתח בהרכב, נותרו במקום הלפני אחרון והם רחוקים בחמש נקודות מהקו האדום, כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. ליברפול ניצחה את מידלסבורו 0:2, חזרה למקום השלישי, ופתחה פער של שתי נקודות מארסנל הרביעית. במשחק השלישי ניצחה בלקבורן את האחרונה ווטפורד 1:3.

ווסטהאם - צ'לסי 4:1

ווסטהאם תקפה מהפתיחה ובדקה החמישית בניון העביר מסירת רוחב לבובי זאמורה, שלא מצא את השער. בדקה ה-31 שון רייט פיליפס השתלט על כדור כ-20 מטר מהשער, היטעה שני מגינים כדי לחדור לרחבה וכבש את השער הראשון והיפה במשחק. ווסטהאם הישוותה כעבור שלוש דקות כשקרלוס טבז שלח טיל מחוץ לרחבה ולא הותיר סיכוי לצ'ך. ה-1:1 החזיק מעמד דקה בלבד, ואז ווין ברידג' שלח כדור רוחב לשון רייט פיליפס, שכבש מקרוב והשלים צמד כדי להעלות את צ'לסי ל-1:2. בדקה ה-51, שוערה של ווסטהאם רוברט גרין הדף רע בעיטה של דרוגבה וסלומון קאלו השתלט על הריבאונד כדי לקבוע 1:3. 11 דקות מאוחר יותר, לוקאס ניל האוסטרלי, מגנה של ווסטהאם, פינה את הדרך לדידייה דרוגבה, שכבש את הרביעי וקבע את תוצאת המשחק.

ליברפול - מידלסבורו 0:2

סטיבן ג'רארד עשה את ההבדל בין ההתמקמות במקום השלישי לחלוקה שלו עם ארסנל. בדקה ה-58 הוא השתלט על כדור במרחק 25 מטרים מהשער והפציץ פנימה כדי לכבוש את הראשון של האדומים. 7 דקות מאוחר יותר, פיטר קראוץ' הוכשל ברחבה וג'רארד הכניע את מארק שוורצר בקלות מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 0:2.

בלקבורן - ווטפורד 1:3

הרוברס עלו ליתרון כבר בדקה השביעית כשקרן של דייויד בנטלי מצאה את כריסטופר סמבה, שנגח מקרוב. 3 דקות לאחר מכן, ג'ייסון רוברטס השתלט על כדור עומק והלך איתו עד הסוף לשער כדי לקבוע 0:2. רינאלדי צימק בדקה ה-21, אלא שבני מקארתי נגח לשער בדקה ה-32 וסגר עניין.

סגו יו"ר ארסנל דיוויד דין התפטר היום (רביעי) מתפקידו לאחר חילוקי דיעות שהתגלעו בינו לבין הנהלת הקבוצה. לפי דין, מהלך זה היה בלתי נמנע, מאחר והפערים בינו לבין ההנהלה היו גדולים מכדי לגשר עליהם. העזיבה של דין גרמה להלם לא קטן אצל התותחנים וכעת, עתידו של ארסן ונגר, מנג'ר הקבוצה, שהיה אמור להישאר שנים רבות בלונדון, לוט בערפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully