וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מכבי ראשל"צ מתקרבת לגמר הפלייאוף

18.4.2007 / 21:16

אלופת המדינה בכדוריד ניצחה את א.כ נס ציונה 26:32 ועלתה ל-0:1 בסידרת חצי הגמר, בדיוק כמו יריבתה העירונית שניצחה את אס"א

כל הסימנים מרמזים על דרבי ראשל"צי גם השנה, בסידרת גמר הפלייאוף בכדוריד. אחרי שהפועל ראשל"צ ניצחה אתמול (שלישי) את אס"א ת"א במשחק הראשון בסידרת חצי הגמר, עלתה גם יריבתה העירונית ליתרון 0:1 בסידרה שלה, אחרי שניצחה את א.כ נס ציונה 26:32. המשחקים השניים בשתי הסדרות יתקיימו ביום שישי הקרוב.

האלופה פתחה מצויין ועלתה ליתרון 1:5, אלא שנס ציונה הגיבה בריצת 2:8 ועשתה מהפך. דב ישועה, שחזר מפציעה ממשוכת, עלה לשחק אחרי רבע שעה, אבל לא היה כל כך עדין בלשון המעטה והורחק מייד לשתי דקות. בסופו של דבר, המארחים התעוררו מחדש לקראת סיום המחצית הראשונה וגו' מתתיה העלה את ראשל"צ ל-12:13 בהפסקה.

בפתיחת המחצית השניה מכבי ראשל"צ פתחה יתרון של שלושה שערים, אבל לא הצליחה לנצל את המומנטום עד הסוף כדי לסיים את זה מוקדם. ערן אברמוביץ' מנס ציונה ניצל את זה כדי לצמק ל19:18 אחרי 8 דקות. למרות זאת, המארחים לא שמטו את היתרון וגם נעזרו בשערו הראשון של דב ישועה בדרך ל-22:27, 10 דקות לסיום. במאני טיים, הכתומים מנס ציונה הצליחו לצמק למינוס 3 שערים, אבל לא יותר מזה. תום מטלון העלה את המכבים ל-24:29 פחות מחמש דקות לסיום, וסגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully