וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן מוכנה מתמיד

18.4.2007 / 20:48

הרוסונרי דרסו את אסקולי בחוץ 2:5, שבוע לפני מנצ'סטר יונייטד. אמפולי ממשיכה במרדף לאלופות עם 0:2 על אטאלנטה. לאציו-קייבו 0:0

המחזור ה-22 שנדחה בעקבות רצח השוטר בדרבי הסיצילאני בין קטאניה לפאלרמו נערך היום (רביעי). מלבד המשחק שהפגיש את אינטר ורומא בסן סירו, בו ניצחו הג'לארוסי 1:3 ודחו את חגיגות האליפות של הנראזורי לפחות בשבוע, המשיכו קבוצות הסרייה A להילחם על המקומות המובילים לאירופה וכן כנגד הירידה.

מילאן התארחה אצל נועלת הטבלה והוכיחה שהיא בכושר מצוין כשקרעה אותה 2:5. אמפולי השיגה ניצחון חשוב מול אטאלנטה 0:2. לאציו, השלישית בטבלה, לא הצליחה לנצח בביתה את קייבו מהתחתית וסיימה עימה ב-0:0. רג'ינה גברה על מסינה בקרב תחתית 1:3, וגם ליבורנו השיגה ניצחון נגד קליארי 1:2.

שני משחקים שנערכו מאוחר יותר הושגו ניצחונות ביתיים של קבוצות תחתית, פארמה וסיינה, על פיורנטינה וטורינו בהתאמה.

קאקא את ג'ילארדינו בע"מ

אסקולי - מילאן 5:2

שבוע לפני המפגש מול מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות, מילאן לוהטת. משחק מצוין התפתח אצל נועלת הטבלה, שאירחה את הרוסונרי, שכבשו את המקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות. אלברטו ג'ילארדינו, ששמע כל כך הרבה ביקורות העונה, הגיע סוף סוף וכבש צמד, קאקא הבלתי נגמר סיים גם עם שניים משלו.

מילאן עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית משער של אלברטו ג'ילארדינו. קאקא הכפיל עם פנדל בדקה ה-25, אחרי הכשלה על רונאלדו ברחבה. ג'ילא הבקיע את השני שלו שתי דקות אחר כך. הביתיים צימקו בדקה ה-33 מבעיטת 11 מטר של די ביאג'יו. קאמבק? לא אצל קאקא, שהחזיר את היתרון לשלושה שערים, שתי דקות אחר כך. בריחה מילאנזית? לא אצל גוברטי, שצימק שוב ארבע דקות להפסקה.

הרוחות נרגעו במחצית השנייה. בדקה ה-75 קלארנס סיידורף כבש את החמישי לזכות מילאן, וקירב את קבוצתו עוד קצת להבטחת מקום בליגת האלופות בעונה הבאה אם לא תעשה זאת דרך המפעל עצמו.


לאציו - קייבו 0:0

קרב נוסף בין קבוצה שרוצה ליגת אלופות לקבוצה הנלחמת נגד הירידה לסרייה B. התכולים אירחו באולימפיקו את 'החמורים המעופפים', אבל לא השכילו לכבוש. המרדף אחרי היריבה העירונית, רומא, שבמקום השני, נראה אבוד, כעת הם מאויימים על ידי מילאן שבמקום הרביעי.

קרבות עזים בחזית ובעורף

אמפולי - אטאלנטה 0:2

הפתעת העונה, שעדיין לא אמרה נואש לגבי השתתפות היסטורית בליגת האלופות, התעמתה בביתה נגד הנראזורי, שמחפשים מקום בגביע אופ"א. מי אם לא לוקה סאודטי, מלך השערים של אמפולי, הרשית כבר לזכותה כבר בדקה ה-35. בליני, משורות האורחים, הורחק בדקה ה-45. בדקה ה-54 כבש אלמירון את השני לזכות אמפולי. כריסטיאן ויירי, שנעדר כשנה מהמגרשים, נכנס כמחליף בדקה ה-70.


ליבורנו - קליארי 1:2

האורחים היו מדורגים מקום אחד מעל הקבוצה מחבל טוסקאנה עם נקודה אחת יותר, אבל אחרי המשחק היום הם איבדו את ההולכה עליהם. חלוץ ליבורנו כריסטיאנו לוקארלי, שהצהיר כי נמאס לו מקהל קבוצתו, לא התרגש וכבש כבר אחרי 5 דקות את שערו ה-17 העונה. דויד סואזו איזן לזכות הקבוצה מסרדיניה בדקה ה-61 בפנדל, אבל קנזביץ' כבש את שער הניצחון לביתיים, שש דקות מאוחר יותר.


רג'ינה - מסינה 1:3

שתי הקבוצות נפגשו לקרב תחתית טעון. המקומיים פתחו טוב עם שער של ביאנצ'י 13 דקות לאחר הפתיחה, אבל ריגאנו השווה לזכות הסיצילאנים בדקה ה-27 בפנדל. ניקולה אמורוסו כבש צמד לזכות רג'ינה (54 ו-72 בפנדל) כדי זכות בשלוש נקודות חשובות במאבק הירידה. רג'ינה עקפה את קייבו ועלתה למקום ה-16, בעוד שמסינה ממשיכה לאבד גובה ולהתקרב לסרייה B.


פארמה - פיורנטינה 0:2

הקבוצה מעיר הפרמזן אירחה את הויולה באניו טרדיני, כשהיא יודעת שניצחון והיא משווה את מנין הנקודות שלה לזה של קייבו, הממוקמת מקום אחד מעל הקו האדום, אך לא עוקפת אותה עדיין. רוסי כבש את שני השערים (27 ו- 89 בפנדל) ופארמה, שהייתה בשנות ה-90' קבוצת פאר באירופה, ממשיכה לקוות להישאר בסרייה A.


תוצאות נוספות:

סיינה - טורינו 0:1
לסיינה: אנטוניני (65)

אודינזה - סמפדוריה 0:1
לאודינזה: יאקווינטה (53 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully