וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברנו חוויה חזקה, נקווה שזה ישפיע עלינו"

לי בוץ

18.4.2007 / 20:22

למרות ההפסד 2:1 לקראקוב במשחק אימון, הנבחרת הצעירה חזרה מפולין חדורת מוטיבציה, אחרי המראות הקשים ממחנות ההשמדה

נבחרת ישראל הצעירה נחתה אחר הצהריים (רביעי) בארץ לאחר המסע בפולין, במסגרתו השתתפה במצעד החיים ובטקסי אזכרה במחנות ההשמדה, ובמקביל הפסידה למקבילה של חבל קראקוב במשחק ידידות 2:1.

עם זאת, למרות ההפסד, בנבחרת חזרו מסופקים מהנסיעה שללא ספק השיגה את המטרה בפן החינוכי-חברתי. "היתה חוויה מדהימה", סיפר נאור פסר לוואלה! ספורט. "כל הזמן דיברנו על ההתרשמות מהמראות שראינו בינינו לבין עצמנו. היה ממש מצמרר לראות את הדברים האלה. זו למעשה היתה המטרה, ללמוד על השואה ולנסות להבין מה היהודים עברו פה".

"המשחק היה דבר משני, אבל בכל זאת מעצבן שהפסדנו", המשיך המגן. "לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה. היינו הרבה יותר טובים והחמצנו המון. נכון שהיינו בסגל חסר, אבל עדיין היינו צריכים לנצח. אני מאמין שביוני באליפות אירופה יהיה בסדר".

על העובדה שההכנה לקראת אליפות אירופה ביוני אינה אידיאלית, אמר פסר: "ברור שזה היה יותר טוב אם כל הסגל היה עומד לרשות גיא בכל האימונים והמשחקים. אני יודע גם שיהיו לנו רק שלושה-ארבעה ימים לפני האליפות ביחד, אך נצטרך להסתדר גם ככה. בכל זאת, זו לא תהיה הפעם הראשונה שאנחנו משחקים יחד, אנחנו מכירים אחד את השני, כולנו חברים ומשפחה אחת גדולה. לא מדובר בשחקנים חדשים שאף פעם לא שיחקנו איתם, כולם יודעים מה כל אחד שווה. באליפות יהיה קשה בכל מקרה".


יובל שפונגין, שהגיע הישר משדה התעופה לאימון בקרית שלום, הוסיף על דברי חברו לנבחרת: "היה חשוב להיות שם בזמן הזה. עברה עלינו חוויה חזקה וחשובה, שהכניסה אותנו לפרופורציה וגרמה לכולנו לחשוב על דברים הרבה יותר גדולים מכדורגל. אני מקווה שזה ישפיע עלינו לטובה בהמשך, כולנו היינו שותפים למשהו מאוד מרגש ועוצמתי שם". על ההפסד לחבל קראקוב אמר שחקן מכבי ת"א: "החמצנו המון והפסדנו. לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה, אבל זה קרה. אני לא חושב שיש לזה משמעות כלשהי להמשך הדרך שלנו. ברור שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר בשביל להצליח בקיץ".


מאמן הנבחרת, גיא לוי, סיכם: "ההפסד לא ימנע מאיתנו לשחק באליפות. נכון לעכשיו, אנחנו אחת משמונה הנבחרות הטובות באירופה, ושאף אחד לא ישכח את זה. במשחק עצמו היו גם דברים חיוביים ואותם אני רוצה לקחת לטורניר. רציתי שכל השחקנים ישתתפו בשלב זה של ההכנות, במיוחד במסע חשוב שכזה, אבל אין לי טענות לקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully