וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיכו 18 שנה, יחכו עוד שבוע

18.4.2007 / 20:00

אינטר נזקקה לניצחון כדי לזכות באליפות אמיתית, אך כשלה כשנוצחה 3:1 בסן סירו על ידי רומא. הנראזורי ינסו את מזלם נגד סיינה במחזור הבא

אינטר אירחה הערב (רביעי) את רומא במשחק השלמה מהמחזור ה-22 בליגה האיטלקית, כשהיא ידעה כי ניצחון יבטיח לה אליפות כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה, אבל הנראזורי ירדו מנוצחים, לראשונה העונה, 3:1 נגד רומא. הפער בצמרת הצטצמם אמנם ל-13 נקודות, אבל לא זה מה שימנע אליפות מאינטר, למרות שהם יצטרכו לחכות לפחות עוד שבוע.

הכל היה מוכן לעשות זאת אחרי 18 שנה. לא היה מקום טוב יותר כדי לזכות מאשר הסן סירו, אל מול עיני אוהדיהם למודי האכזבות, אבל לג'לארוסי נמאס להיות שק החבטות של הקבוצות הגדולות. אחרי שחטפו לפני שבוע 7:1 באולד טראפורד ממנצ'סטר יונייטד, הגיעה החבורה של ספאלטי דרוכה ומוכנה למקדש הכדורגל האיטלקי.

רומא שיחקה נהדר במחצית הראשונה, שונה בהרבה מההשפלה במנצ'סטר, ובאה על גמולה כשעלתה ליתרון משער של פרוטה דקה לסיום המחצית הראשונה, אחרי בישול של קיבו. מנצ'יני בטח שטף את החניכים שלו בחדר הלבשה מכיוון שלמחצית השנייה הם עלו כמו אריות. שש דקות מפתיחתה צלל אדריאנו ברחבה כמו לוויתן שמנסה להינצל מציד. השופט קנה את הנפילה התיאטרלית וכדי להשלים את השחיתות, מטראצי כבש.

אינטר המשיכה לתקוף והייתה קרובה מאוד למהפך, אלא שפרנצ'סקו טוטי, שהצהיר כי הוא לא מגיע לסן סירו כדי להשתתף בחגיגות האליפות של אינטר כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-88. מרקו קסאטי, שנכנס כמחליף, השלים את הניצחון הגדול בתוספת הזמן והנחיל לנראזורי הפסד ראשון מאז ה-30 באפריל 2006.

במחזור ה-33 תצא אינטר לחבל טוסקאנה הפסטורלי למשחק נגד סיינה, שנלחמת על חייה בתחתית. כדי לזכות באופן רשמי בתואר היא תצטרך ניצחון, בתוספת הפסד של רומא, שתתארח בברגמו אצל אטאלנטה. בכל מצב אחר יצטרך רוברטו מנצ'יני לחכות לפחות שבוע נוסף.

מהלך המשחק:

האורחים פתחו ללא מורא ומנסיני בעט חזק מהפינה כבר בדקה השלישית, אבל הכדור עף ליציע. אינטר אולי התרגשה מגודל המעמד ולא הצליחה לייצר מצבים. בדקה ה-20 קיבל דהר טוטי עם הכדור, ושיחרר טיל אלכסונית מהשער של סזאר, שהדף לא טוב. פרוטה הגיע מאחור ובעט חזק, אבל הכדור שלו פגע במאיקון ויצא לקרן. שתי דקות ניסה סטאנקוביץ' את מזלו מהעבר השני, אך ללא הועיל.

הג'לארוסי המשיכו לתקוף. טוטי פרץ, אך הוכשל מאחור כ-22 מטר לפני השער. כריסטיאן קיבו שלח כדור חופשי יפהפה מעל החומה, אבל חצי מטר מעל השער. ארבע דקות אחר כך הזין פאנוצ'י את פרוטה בכדור מצוין בתוך הרחבה, אבל האחרון שלח החוצה.

עקבותיה של אינטר נצפו סוף סוף, כשבדקה ה-37 דז'אן סטאנקוביץ' בעט מצוין מעל ידיו של דוני. הכדור של הסרבי נחת על המשקוף. גם רומא רצתה משקוף (3 נקודות בסטנגה). בדקה ה-40 שיחרר מנסיני בעיטה. שוער אינטר סזאר הדף למשקוף והציל שער בטוח. דקה לסיום המחצית הראשונה, זכתה רומא במה שמגיע לה - שער. כריסטיאן קיבו העביר רוחב וסימונה פרוטה כבש ללא בעיה את שערו השביעי העונה, כשדחק משלושה מטרים פנימה.

אינטר פתחה בסערה את המחצית השנייה כשכבר אחרי 40 שניות סידר פיגו לסטאנקוביץ' כדור לגול, אבל הסרבי כשל. בדקה ה-51, איברהימוביץ' שלח כדור יפהפה פנימה לאדריאנו, שצלל ברחבה. השופט, שהיה יחסית קרוב לאירוע, הצביע על הנקודה הלבנה. מרקו מטארצי הרשית בלי בעיה.

בדקה ה-58 הייתה אינטר קרובה למהפך, אבל הצלה אדירה של דוני, אחרי נגיחה של אדריאנו, מנעה זאת. המשחק המשיך לנוע בכיוון אחד, אל שערו של דוני. סטאנקוביץ' שלח פצצה מהצד, את הכדור טועה פגש איברה, אבל הוא עלה לקורבה סוד, יציע השרופים של אינטר. בדקה ה-68 שוב ניסה סטאנקוביץ' את מזלו. דוני, שחב לקבוצתו הצלות רבות אחרי השביעייה מול מנצ'סטר, ניפק עוד אחת.

אינטר המשיכה להתקרב. פיגו הכניס כדור יפה למאיקון בדקה ה-81. האחרון בעט מזווית קשה לפינה השנייה, אינצ'ים מהקורה של דוני. בדקה ה-85 קיבלה אינטר כדור חופשי, אבל הכדור נהדף לקרן. שלוש דקות אחר כך קיבלו האורחים כדור חופשי כ-25 מטרים משערו של סזאר. טוטי שלח כדור לא חזק, שפגע בפיגו, הטעה את סזאר ונכנס פנימה. אינטר נשברה ומרקו קסאטי, שנכנס כמחליף בדקה ה-74, השלים את השלישי לרומא כשבעט לקורה ופנימה. 1:3 בסיום לרומאים, ששומרים על כבודם, שנרמס לאחרונה.


הרכבים:

אינטר: ג'וליו סזאר; איבן קורדובה, פאביו גרוסו (אוליבייה דאקור, 61), מאיקון, מרקו מטראצי; חאבייר זנטי, אסטבן קמביאסו, (אלבארו רקובה, 89), לואיש פיגו, דז'אן סטאנקוביץ'; זלטאן איברהימוביץ', אדריאנו (חוליו קרוז, 61).

רומא: אלכסנדר דוני; כריסטיאנו פאנוצ'י, מתיאו פרארי, פיליפ מקסס, כריסטיאן קיבו; דניאלה דה רוסי, דויד פיזארו, כריסטיאן וילהלמסון (מרקו קסאטי, 74), סימונה פרוטה; אלסנדרו מנסיני (מירקו ווצ'יניץ', 78), פרנצ'סקו טוטי (מקס טונטו, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully