וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יודעים שלא יהיה טיול בסכנין"

לי בוץ

18.4.2007 / 15:08

יוסי שבחון ומכבי תל אביב מתכוננים למשחק המרכזי בשמינית גמר גביע המדינה בשבת. הרציקוביץ' סירב להפחתת נקודה בעיסקת טיעון

ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום (רביעי) החלטה להעמיד לדין את מכבי תל אביב לדין בעקבות פרשת החתמתם של איבן רזיץ' ומילאן מרדקוביץ'. הקבוצה פנתה לרשות לבקרת תקציבים בבקשה לערוך לה שימוע בפני יו"ר הרשמות והיועץ המשפטי של ההתאחדות. בשימוע הציגו נציגי מכבי את עמדתם לגבי העבירות, אך בתום הפגישה לא הושגה הסכמה באשר להסדר טיעון לעניין העונש, וההכרעה בכתב האישום תובא בפני בית הדין ההמשמעתי של ההתאחדות.

ממצאי חקירת חברת "וייצמן-יער" בפרשה הוגדרו על ידי מקורבים לחקירה כ"קשים, והם מדברים על חוזה כפול שנחתם לכאורה עם רזיץ'. כמו כן קיימים חשדות בנוגע להעברת כספים לחשבון בנק באיי הבתולה בעסקת רכישתו של מרדקוביץ'. בפרשה נוספת, נחשדת מכבי שבמהלך הקמתו של המשטח הסינתטי בקרית שלום לא הפקידה ערבות כספית בבקרה.

במשרדי הבקרה התקציבית ניסו למנוע את העמדתה של מכבי ת,א לדין וניסו להגיע איתה לעיסקת טיעון, לפיה הקבוצה תודה בכל ההאשמות, תספוג עונש של הפחתת נקודה בפועל ותיקנס ב-25 אלף ש"ח. במכבי ת,א לא הסכימו להורדת הנקודה בפועל ודחו את עיסקת הטיעון.

לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א, התייחס לעניין: "לצערינו זו לא הפעם הראשונה שבה פועלת ההתאחדות לכדורגל בצורה שונה ומפלה כנגד מכבי ת"א. מדיניות זו לא תשנה את הדרישות שלנו לשינויים מרחיקי לכת בענף הכדורגל בישראל, תנאי בל יעבור שענף הספורט המוביל במדינה יתנהל על בסיס איכותי, תקין וברמה המקובלת במקומות מתקדמים בעולם".

"אנחנו יודעים שלא יהיה לנו טיול בסכנין"

במקביל לנעשה בהנהלה, אי שם על מגרש האימונים מתכוננת הקבוצה לקראת משחק הגביע המאתגר מול בני סכנין בשבת. עוזר המאמן, ויקי פרץ, סיפר על ההכנות: "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה, אבל נבוא מטרה לשחק טוב ולנצח. ראינו אותם בסיבוב הקודם מול נתניה, כשהם ניצחו אותם בקופסה, ומדובר בקבוצה טובה ולגיטימית, שמקומה בליגת העל. לא יהיה לנו קל, במיוחד עם הקהל הביתי שידחוף אותם".

הצהובים לא הצליחו לנצח בשבת בבית את הפועל כפ"ס, אבל פרץ לא מודאג. "זה שלא ניצחנו בשבת לא אומר כלום", אומר עוזר המאמן, "אנחנו בתקופה טובה, ויש לנו את אותם רצונות ושאיפות. אנחנו רוצים לנצח בכל מקום. נהיה חייבים לשחק טוב, כי הם קבוצה טובה בבית, ואני מאוד מקווה שהאוהדים שלנו יבואו לתמוך בנו. סכנין היא קבוצה שהוכיחה את עצמה העונה, ושם המשחק מבחינתנו הוא סבלנות. אנחנו לא צריכים להשתגע. אם המשחק יתפתח כמו שאנחנו רוצים, אני מצפה שנעבור".

גם יוסי שבחון דיבר על השאיפות הגבוהות של מכבי. "ההגרלה לא קלה בכלל, אבל אם רוצים לעשות משהו בגביע, צריך לעבור גם דברים כאלה", אמר שבחון, "אנחנו מוכנים למשימה, ואני מקווה שנחזור שמחים במוצאי שבת. סכנין בכושר טוב, ואנחנו מתכוננים בשיא הרצינות. אנחנו יודעים שלא יהיה לנו טיול בסכנין".

על העובדה שבשבת האחרונה לא פתח בהרכב אמר שבחון: "יש תחרות גדולה על ההרכב, אבל אנחנו השחקנים צריכים להתרכז בהצלחה של הקבוצה, גם בליגה וגם בגביע. אין מקום לשאול למה אני לא משחק".

אבי נמני ואבי יחיאל רמזו אחרי התיקו הביתי בשבת כי השחקנים נראו בטוחים מדי בעצמם. אולי כשאנחנו מגיעים לבלומפילד אנחנו מרגישים שהכף קצת נוטה לטובתנו", הודה שבחון, "אבל אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים בזכות עבודה קשה. כל נקודה שהשגנו, הגיעה בזיעת אפנו, ונמשיך ככה עד סוף העונה".

"אנחנו לא מכונות, אבל גביע זה נוקאאוט ואין מקום לטעויות", המשיך שבחון, "לא הייתי רוצה שנגיע לפנדלים, אבל אם נצטרך - נעשה גם את זה".

חמשת שחקני הנבחרת הצעירה: עומר פרץ, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, רועי דיין ואורי שטרית, הגיעו לאימון הערב הישר משדה התעופה, לאחר שנחתו עם הנבחרת הצעירה בישראל בסיום מסע של ארבעה ימים בפולין. שטרית, שלא שותף במשחק האימון מול נבחרת חבל קראקוב בעקבות פציעה במפשעה, לא נטל חלק באימון. לעומתו, פרץ, שפונגין וז'אן ערכו אימון קל, בעוד שרועי דיין התאמן באופן מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully