וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "מוכן לשלם 100 מיליון יורו על רונאלדיניו"

18.4.2007 / 14:57

נשיא מילאן מעביר הילוך בניסיון להחתים את הכוכב הברזליאי ועובר לדבר במספרים. מסי התלונן על הצבתו באגף, רייקארד מיהר להרגיעו

סיליביו ברלוסקוני מעוניין להחתים את רונאלדיניו במילאן, זה לא סוד. הנשיא המוחצן של הרוסונרי התבטא לא אחת בחודשים האחרונים בדבר רצונו להביא את כוכב ברצלונה לסן סירו, והיום (רביעי) הוא כבר עבר לדוגרי, ונקב בסכום אותו יהיה מוכן לשלם. עד עתה נזהר ברלוסקוני בלשונו, והקפיד לציין שרק במידה ובארסה תסכים לשחררו הוא יפנה לשחקן, אבל היום הוא כבר הניח את הכסף על השולחן. "שמתי בצד 100 מיליון יורו על מנת לרכוש את רונאלדיניו", הוא סיפר ל"גאזטה דה לה ספורט". על פי ההערכות מתכוונת מילאן להציע לברזילאי חוזה לחמש שנים, בשווי שישה מיליון יורו לעונה.

הדיבורים על הבאתו של רונאלדיניו כבר הצליחו לעורר עוינות בתוך המועדון. אחד המתבטאים כנגד הבאתו הוא ג'נארו גאטוסו, שצוטט כאומר שלברלוסקוני יש הרבה דרכים יותר טובות לבזבז את הכסף שלו מאשר להחתים את רונאלדיניו.

סופרסטאר נוסף של ברצלונה שעלה לכותרות היום הוא ליאו מסי. הארגנטינאי הצעיר התמרמר בסיום המשחק מול מאיורקה על הצבתו באגף שמאל ומחה על כך למספר עיתונאים. מאמנו, פרנק רייקארד, מיהר להגיב: "הוא לא התלונן על כך אליי, אך אין בכך צורך. ברור לי שמסי מתפקד טוב יותר באגף ימין ולא בשמאל, אבל לפעמים צריך להקריב מעצמך למען טובת הקבוצה. כשמסי בכושר, הוא יכול לשחק בכל עמדה בהתקפה. כשאני מציב אותו בצד שמאל, זה פותח את שאר המגרש ליתר השחקנים, למרות שהוא ספציפית לא יכול להציג את יכולתו המקסימלית".

* פרדראג מיאטוביץ', המנהל הטכני של ריאל מדריד, וקיקה סנצ'ז פלורס, מאמן ולנסיה, הועמדו לועדת משמעת בשל ביקורת שהעבירו לאחרונה על השיפוט בליגה הספרדית.

* ה"מארקה" טוען כי אתלטיקו מדריד מתעניינת בקוסטאס קאטסוראניס, קשרה היווני של בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully