וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעזור לדייסי קיי?

18.4.2007 / 14:40

מאטסוזקה שוב נצץ ושוב לא קיבל תמיכה בהפסד הרד סוקס 2:1 לטורונטו. היאנקיז טיווחו בקליבלנד, גלאווין ממשיך לנצח במטס

טורונטו - בוסטון 1:2

כמו במשחק הקודם בו הגיש, גם הפעם דייסוקי מאטסוזקה נתן הופעה עילאית שלא הספיקה לו. דייסי קיי הכיש עשרה חובטים בשישה אינינגים של עבודה, אבל נכנע לגוסטבו צ'אסין, שזרק 6.2 אינינגים וטיגן שלושה חובטים. לייל אוברביי וגרג זון חבטו לסינגלים מנצחים, וג'ייסון פרייזור שמר. ווילי מו פניה עם הומר לבוסטון. לטרי פרנקונה עוד היו טענות לפיצ'ר שלו: "הוא לא היה בשליטה שהוא מסוגל להגיע אליה". מה עם קצת התקפה, אולי, במקום להתעסק בהגשה?


ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 3:10

מי שלא חסר להם התקפה הם החברים מהברונקס. ושם נרדף להתקפה הוא אלכס רודריגז, שממשיך לא לרחם על הליגה וחבט להומר שמיני שלו העונה. היאנקיז רשמו שש ריצות באינינג השני ובסך הכל שמונה בשני האינינגים הראשונים, והוציאו את ג'ייק ווסטברוק הגרוטאתי אחרי 1.2 אינינגים בלבד. גם חורחה פוסאדה ודאג מינטקביץ' חבטו להומר ביאנקיז, טראוויס הפנר עשה זאת בקליבלנד. צ'ייס רייט (יא אללה, כל יום הם מביאים מישהו חדש שם לרוטציה) עם הניצחון.


דטרויט - קנזס סיטי 6:7

וויל לדזמה, המגיש המחליף של דטרויט, מצליח איכשהו לדאוג לעצמו. לדזמה שבר שמירה אבל השיג את הניצחון, ויש לו רקורד של פותח - 0:3. פלאסידו פולאנקו חבט להומר וגם את סינגל הניצחון באינינג השמיני, כשגם מרקוס תיימס חובט אחד מעבר לגדר. דוד דה חסוס עם הומר לקנזס סיטי, הפסד לדייויד ריסקי ושמירה שביעית העונה לטוד ג'ונס.


טמפה ביי - בולטימור 4:6

אינינג רביעי של שש ריצות עמד במרכז הניצחון של טמפה ביי, שעצרה רצף של ארבעה ניצחונות של האוריולס. רוקו באלדלי חבט לסינגל של שתי ריצות, וגם ברנדן האריס וקרל קרופורד רשמו שתי חבטות. שבעה וארבעה טובים לקייסי פוסום, שמירה לאל רייס. בבולטימור ירה ג'ון נוט להומר, אבל זה לא הספיק כי סטיב טראקסל התפרק באינינג הרביעי אחרי שלושה טובים.


שיקגו וייט סוקס - טקסס 8:1

מגיש אחר שלא ממש עזר לקבוצה שלו הוא ג'ון גארלנד, שהגיש שבעה אינינגים אבל ספג חמש ריצות. מהצד השני היה רובינסון טחדה יעיל וטוב עם שבעה משלו, אבל סיפור המשחק הוא סמי סוסה, שחבט להומר מספר 591 בקריירה ושלישי בסך הכל העונה, מידי מייק מקדוגאל. איאן קינסלר המצוין חבט את השביעי שלו ובראד ווילקרסון הוסיף אחד גם הוא לריינג'רס.


אוקלנד - איינג'לס 1:4

גם כאן הסיפור היה, פחות או יותר, של אינינג אחד, הרביעי. האייז רשמו ארבע ריצות, שלוש מהן במישרין ממחבטו של בובי קרוסבי, עם הומר בן שלוש ריצות. את כל זה עשה על הראש של ג'רד וויבר, כשמהצד השני צ'אד גאודין דופק חתיכת משחק עם 7.2 אינינגים, ויוסטון סטריט שומר בפעם השלישית העונה.


סיאטל - מינסוטה 11:2

איזו פתיחת עונה מדהימה לרמון אורטיז, שעומד על מאזן 0:3 ו-ERA של 2.05. אורטיז לא נפנף בסטרייקאאוטים אף חובט, אבל הלך שבעה אינינגים יפים. טוריי האנטר עם הומר על המפסיד, ג'ף וויבר, כשבסיאטל חובטים להומר איצ'ירו סוזוקי וחוסה לופז.

NL: גלאווין מתקרב ל-300

פילדלפיה - ניו יורק מטס 8:1

טום גלאווין מרגיש טוב. ממש ממש טוב. גלאווין זכה בניצחון ה-293 שלו בקריירה, בעזרת שני הומרים של מויסס אלו, והדליק את מאמן פילדלפיה, צ'רלי מנואל, שהתפרץ על שדר רדיו ואמר לו "בוא נלך מכות". דייויד רייט חבט במשחק ה-24 ברציפות, שווה לשיא המועדון, וכל זאת בבכורה הבינונית של פרדי גארסיה בפילדלפיה. גארסיה הרשה שלוש ריצות ב-4.2 אינינגים לפני שהוא מהמשחק עם 95 הגשות.


סט. לואיס - פיטסבורג 6:1

אדם ויינרייט רשם הפסד ראשון כפותח בסט. לואיס, בעיקר בגלל יכולת מעולה של טום גורזלאני, עם 8.1 אינינגים מעולים. עם פתיחה של 7:6, הקרדינלס הם האלופים עם הרקורד הגרוע ביותר מזה כמעט עשור, כשרק פלורידה של 1998 מקדימה אותם (11:1). בבית הציפורים האדומות הן 3:1. "אם זה ככה, אני שמח שאנחנו הולכים למשחקי חוץ עכשיו", אמר אלברט פוחולס, שהוא הסיבה העיקרית לפתיחה הקרה של האלופה - 17 אחוזי חבטה (!). הומר שני העונה לאדם לה רוש.


אריזונה - דודג'רס 6:4

הדודג'רס ממשיכים לקרוע את הליגה, כשחואן פייר חובט לטריפל ורושם שלוש ריצות בניצחון העשירי ב-12 משחקים של הקבוצה מלוס אנג'לס. צ'אד בילינגסלי רשם את הניצחון, והדי באקס, אחרי פתיחה מבטיחה, נרגעו. הפסד לטוני פניה.


שיקגו קאבס - סן דייגו 4:3 (14 אינינגים)

ג'ף בלום חבט דאבל מנצח באינינג ה-14, והקאביז, אחרי ניצחון גדול יום קודם, ממשיכים להתקשות בייצור מומנטום. אלפונסו סוריאנו לא שיחק בשיקגו בגלל פציעה. גרג מדוקס הגיש חמישה אינינגים נגד קבוצתו לשעבר, וייד מילר עשה את אותו דבר בשיקגו. דאג ברוקייל עם הניצחון, וויל אוהמן עם ההפסד וטרבור הופמן הבלתי מתכלה עם השמירה.


קולורדו - סן פרנסיסקו 3:5

מאחורי הכפפה של מאט קיין הובילו הג'איינטס בבטחה עד לקריסה באינינג השמיני. קיין הלך שבעה ושבעה, כשהוא מותיר אחריו יתרון 0:3. אבל אז באו ויני צ'וק, ג'ונתן סאנצ'ז וקווין קוריה ונתנו חמש ריצות באינינג השמיני. "זה הפסד קשה", אמר מאמן הג'איינטס, ברוס בוצ'י, "המשחק היה בידיים שלנו". סטיב פינלי עם הומר לקולורדו.


וושינגטון - אטלנטה 6:4

הברייבס קטעו את הרצפון הקטן של הנשיונאלס, שני נצחונות, עם הופעה סולידית של ג'ון סמולץ, שהגיש שישה אינינגים ורשם ניצחון למרות ארבע ריצות, שתיים מהן לחובתו. בוב וויקמן רשם את השמירה ושלת!!!111 וצ'יפר ג'ונס חבט להומר. ג'רום וויליאמס עם ההפסד.


סינסינטי - מילווקי 5:11

התעוררות מאוחרת של הרדס, שכללה חמש ריצות באינינג השביעי ושתיים בשמיני, הביאה להם את הניצחון. ריאן פריל וג'וש המילטון היו אחראים למהפך, כשלרשות פריל ארבע חבטות ושלוש ריצות והמילטון רושם שתי חבטות ושתי ריצות. מייק סטנטון עם הניצחון, גרג אקינו עם שבירת השמירה ובריאן שאוס עם ההפסד.


יוסטון - פלורידה 1:6

רוי אוסוולט הוא אחד שאפשר ורצוי לסמוך עליו. 6.1 אינינגים הלך האס של יוסטון, כשקרלוס לי חובט להומר ואחראי לארבע מהריצות של האסטרוס. סרג'יו מיטרה פתח בפלורידה ושרד רק שליש אינינג, שלאחריו הוצא בגלל פציעה באצבע. ומי חטף על הראש? כמובן, חורחה חוליו המגעיל, שכל שש הריצות היו עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully