וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי גנון קיבל הצעה מהליגה הקפריסאית

18.4.2007 / 13:43

מגן מכבי פ"ת המנהל מו"מ עם קבוצתו, עשוי לסכם את תנאיו בקבוצה מחו"ל. לקראת הגביע: בקבוצה חוששים משאננות. פסר יפתח במקום גנון

מגן מכבי פ"ת, קובי גנון, קיבל בתחילת השבוע הצעה לחתום בקבוצה מהליגה הקפריסאית, כך נודע הבוקר לוואלה! ספורט. גנון, 31, ניהל בשבועות האחרונים משאים ומתנים עם קבוצתו במטרה לחתום על חוזה לשלוש שנים, אבל אז התגלעו פערים כספיים וגנון עדיין לא חתם על חוזה. בימים הקרובים צפויה להתקיים שיחה נוספת בין נציגיו של השחקן לבין ראשי הקבוצה הקפריסאית. אם התנאים לא יהיו חופפים לדרישותיו, גנון עשוי לעזוב את הארץ.

לקראת משחק הגביע בו תארח הקבוצה את הפועל הרצליה, בקבוצה חוששים משאננות של השחקנים. גורם בקבוצה אמר: "גם הפועל פ"ת חשבה על השלב הבא, אסור לנו לזלזל בהם". כזכור, בשעה שנערכה הגרלת הגביע, נזף המאמן, גיא לוזון, בשחקנים. הסיבה לכך היא ששחקניו שאלו זה את זה האם הם יודעים את זהות היריבה בשמינית הגמר.

בחזרה לגנון, המגן לא התאמן אתמול (שלישי) והיום בגלל פציעה. בקבוצה טוענים שגנון לא יהיה כשיר כנראה למשחק הגביע. לפיכך, צפוי נאור פסר לשחק כמגן שמאלי ואילו ניצן דמארי הצעיר יפתח בעמדת הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully