וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריינג'רס עם רגל וחצי בשלב הבא

18.4.2007 / 12:36

נילאנדר כבש שלושער, ניו יורק ניצחה את אטלנטה 0:7 ועלתה ל-0:3 בסדרה. קלגארי חזרה מול דטרויט ומינסוטה לסדרה עם אנהיים

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בפלייאוף ה-NHL, כשהניו יורק ריינג'רס עשו צעד ענק לסיבוב הבא, עם ניצחון 0:7 על אטלנטה ויתרון 0:3 בסדרה.

דטרויט קיוותה לעלות ליתרון זהה מול קלגארי, אבל הפליימס לא יצאו פראיירים וניצחו 2:3, כדי לצמק את המאזן ל-2:1. קבוצה נוספת שנשארה בחיים היא מינסוטה, שהפסד מול אנהיים היה מדיח אותה אבל היא ניצחה 1:4 וצימקה ל-3:1. אוטאווה עלתה ל-1:3 כשניצחה גם את המשחק הרביעי בסדרה מול פיטסבורג 1:2, וכמוה גם ונקובר, שגברה על הסטארס בדאלאס 1:2. אף לא הארכה אחת נרשמה במשחקים.

ניו יורק ריינג'רס - אטלנטה 0:7 (0:3 לריינג'רס בסדרה)

עשר שנים לא ניצחו הריינג'רס משחק פלייאוף, ושלושה נצחונות רצופים שלהם מקרבים אותם לשלב הבא. מייקל נילאנדר ריטש את רשתו של קרי להטונן שלוש פעמים והכין אסיסט אחד, מארק מאליק, ריאן קלהאן עם צמד וברנדן שנאהאן השלימו את החגיגה.

יארומיר יאגר לא הרשית, אבל ארבעה אסיסטים שלו הזכירו מי פה בעל הבית. "כל השחקנים כאן לא היו בריינג'רס לפני עשר שנים. אנחנו רק רוצים לנצח ולהראות הוקי דומה לקבוצה ההיא". 32 שניות מהפתיחה הבקיע נילאנדר את הראשון ונתן את האות לעוד שני שערים בשליש, ושניים בכל אחד מהשלישים הבאים.

להטונן היה בהלם. "אתה רוצה לעשות את ההבדל אבל הגול המהיר משבש לך את התוכניות", אמר שוער הת'ראשרס, שההיסטוריה הקצרה שלהם בפלייאוף תסתיים לעת עתה עם סדרה אחת בלבד.

פיטסבורג - אוטאווה 2:1 (1:3 לסנאטורס בסדרה)

כמו הת'ראשרס, גם סידני קרוסבי והפנגווינס מרגישים שזמנם קצוב, אם כי יש להדגיש שחזרה מפיגור 3:1 בפלייאוף אינה דבר נדיר. אנטון וולצ'נקוב הבקיע תשע דקות מפתיחת השליש האחרון, וקבע ניצחון לאוטאווה, כשג'ייסון ספצה העלה את הסנאטורס ליתרון בשליש הראשון וג'ורדן סטאל איזן בשני.

המשחק היה שקול (24:26 לאוטאווה בטיווחים לשער), והוכרע, כפי שחזה קרוסבי, דווקא על ידי אחד השחקנים שפחות היה סיכוי סביר שינצחו אותו. בלילה שבין חמישי לשישי יתקיים המשחק החמישי בקנדה, ושם יקוו הסנאטורס לסגור עניין. "אנחנו חוזרים הביתה במטרה לקבור אותם", אמר ספצה. "כשאתה דוחק מישהו לחבלים, אתה רוצה לגמור אותו".

"אנחנו יכולים להסתכל במראה ולהגיד שנתנו את המקסימום", אמר קרוסבי, "אנחנו קבוצה שקשה לנצח אותה. אם ניסע עם המחשבה הזו לאוטאווה, יהיה בסדר".

דאלאס - ונקובר 2:1 (1:3 לקנוקס בסדרה)

ווילי מיצ'ל, המגן של ונקובר, היה גיבור המשחק, כשטיעון שלו לשופטים על דיסקית שטען שלא עברה את הקו התקבל, ובמקום שוויון 2:33 דקות לסיום נותרה התוצאה על כנה, והקנוקס ניצחו. לא ברור אם הסנטר טרבור לינדן היה רציני או ציני כשאמר על חברו לקבוצה: "תמיד כדאי לשאול את זה שעשה את המהלך. הוא לא ישקר לך".

"הוא בחור טוב וישר, האמנתי לו", אמר אלן ויניו, מאמן ונקובר. "הייתי משתגע אם היו פוסקים שזה שער", אמר מיצ'ל. כל השערים במשחק נפלו בשליש האחרון. מתיאס אוהלונד העלה את ונקובר ל-0:1 עשר דקות מפתיחת השליש, דאריל סיידור הישווה כעבור שלוש דקות וחלפו עוד שתי דקות ולינדן עצמו כבש מאסיסט של טיילור פראט ו...מיצ'ל.

הקנוקס, כמו הסנאטורס, ביתרון של 1:3 רגע לפני שהסדרה מסתיימת ועם יתרון הביתיות. 26 עצירות לרוברטו לואונגו, 27 למרטי טורקו מדאלאס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מינסוטה - אנהיים 1:4 (1:3 לאנהיים בסדרה)

הדאקס תכננו לחגוג כבר אחרי המשחק הזה, אבל מריאן גאבוריק והשוער ניקלאס בקסטרום הרסו את החגיגה. בקסטרום עצר 28 דסקיות וגאבוריק הבקיע את מה שהתברר כשער הניצחון, 3:23 דקות מפתיחת השליש האחרון. כריס פרונגר העלה את האורחים ליתרון, אבל אז באה תגובה של פייר מארק בושארד השווה שתי דקות לסיום השליש השני. גאבוריק, רולסטון ומארק פאריש הבקיעו שלושה שערים בשבע דקות בשליש השלישי ונתנו קצת השראה לויילד, לפחות עד למשחק הבא.

ההחלטה של ז'אק למייר לשים בליין אחד את רולסטון, גאבוריק ופאבול דמיטרה הוכיחה את עצמה. "כל מי שחיכינו לו היום - הבקיע", אמר למייר. במשחק החמישי באנהיים הסיפור עלול להיות קצת שונה.

קלגארי - דטרויט 2:3 (1:2 לדטרויט בסדרה)

הפליימס היו במצב פחות קריטי מזה של מינסוטה, ועכשיו יכולים לפנטז על קאמבק. קריס דרייפר העלה את דטרויט ליתרון 1:2 בתחילת השליש השלישי (שערים בשליש השני של מת'יו לומבארדי מקלגארי ודרייפר עצמו), והרד ווינגס הרגישו את ה-0:3 בסדרה מתקרב, אבל אז הבקיע מארק ג'ורדאנו בפאוור פליי וג'רום איגינלה כבש את שער הניצחון, 11 דקות לסיום.

"היי, הגיע הזמן, לא?", אמר/שאל איגינלה. "ידעתי שהזמן הזה יגיע בסוף. הפליימס ניצחו בעונה הרגילה 30 משחקים בבית, הכי הרבה בליגה. "זה עניין פסיכולוגי, כשאנחנו בבית אנחנו בטוחים ומשחקים טוב יותר. אנחנו יכולים לנצח". גם המשחק הרביעי בסדרה, בין חמישי לשישי, יתקיים בקלגארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully