וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: מעבירים לשלישי

שגיא ניר

17.4.2007 / 12:48

הסיבוב השלישי יפתח עם מפגשי קצוות, כשמכבי תארח את אשקלון, ירושלים את ראשון ובני השרון את ר"ג. דרבי צפוני בכפר בלום

הסיבוב השלישי בליגת העל ייפתח ביום חמישי, כשהפעם העניינים ירוצו מהר יותר לקראת הפיינל פור שיסיים את העונה ב-29 וב-31 במאי. מכבי תל אביב והפועל ירושלים תארחנה למשחקי קצוות את אליצור אשקלון ומכבי ראשון לציון בהתאמה. בני השרון צפויה להתגבר שוב על עירוני רמת גן, נהריה תנסה לשחזר את הניצחון הגדול על גבעת שמואל מהשבוע שעבר, גליל עליון וגלבוע/עפולה תיפגשנה לדרבי צפוני מסקרן.

מכבי תל אביב - אליצור אשקלון (20:05, ספורט 2, חינם)

מכבי הראתה ביום שני לראשון לציון שבליגת העל היא לא מתכוונת לאכול אותה, לפחות מול קבוצות שלא לובשות אדום ומשחקות במלחה. לקראת המשחק מול אותה ירושלים בשבוע הבא, מתכנן נוון ספאחיה טיול ביתי קליל שיאפשר לו לתת קצת מנוחה לכוכבים, כלומר לניקולה וויצ'יץ'. אלא שאשקלון, שעדיין תקועה במקום האחרון, קיבלה זריקת עידוד (לפחות זה) עם צירופו של דהמרקו ג'ונסון, והיא תקווה שלפחות הקו הקדמי לה יציק קצת לצהובים. אם לא זה, תמיד יש מרכוס האטן.

הפועל ירושלים - מכבי ראשון לציון (20:15, ספורט 1, הוט חינם יס בתשלום)

רק לפני שבוע נפגשו שתי הקבוצות, ואז זה נגמר בניצחון דחוק של האדומים באולם הכתום. בירושלים שכחו כבר מתי ניצחו משחק בצורה מרשימה וקלילה, אבל זה בדיוק מה שהם צריכים השבוע כדי לא להכניס לראש טרדות מיוחדות לפני מכבי תל אביב. הדגש יהיה על המשך שילובו של מתן נאור שחזר מפציעה ארוכה. בראשון ניצלו את סוף השבוע האחרון האחרון למהפכונת בסגל, כשג'רל בלסינגיים, הרכז החדש, כבר נתן מיני תצוגה בהפסד למכבי בהיכל ביום שני. ומי יודע, אולי דיימון פטרסון בן ה-38 הוא שיוציא את הכתומים מהבוץ?

בני השרון- עירוני רמת גן (20:00)

ארבע פעמים נפגשו השנה בני השרון ועירוני רמת גן, ופרט לפעם אחת שהלבנים נזקקו לשלשה של ארז "ג'מצ'י" כץ, זה בדרך כלל נגמר עמוק בתוך הרבע השני. עם לי ניילון, שחזר מחופשה ארוכה בארצות הברית, המצב לא אמור להיות שונה, ודאי לאור הכושר הטוב בו נמצאים החבר'ה של אפי בירנבוים בתקופה האחרונה. רמת גן של אבנר יאור דווקא לא מאוד שמחה לאחרונה, והקרבה לקו האדום המוכר כל כך הביאה אותה להנחית בארץ את רוברט בראון, עוד פורוורד לאוסף. אולי הוא יעזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עירוני נהריה – גבעת שמואל (20:00)

נהריה לא יודעת עדיין כיצד להגדיר את העונה שלה, אבל אין ספק שמבחן התוצאה – הגעה או אי הגעה לפיינל פור – ייתן את התשובה. כדי שזה יקרה, צריכים הסגולים לייצר סוג של מומנטום, ואין כמו משחק בית מול קבוצת תחתית כדי להתחיל. גבעת שמואל אמנם מרוצה מהעונה של אשקלון וראשון לציון, אבל העובדה שהיא צבר רק שני ניצחונות חוץ העונה (אחד מהם במחזור הפתיחה בזיסמן) היא לא סימן לאופטימיות. ולמרות הכל, מוטי אמסלם ועופר ברקוביץ' תמיד נופלים על שתי רגליים.

הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/עפולה (20:00)

מיהי נסיכת הצפון? בסיבוב הראשון העפולאים עלזו בכפר בלום אחרי שלשה של מייקל ג'ונסון, בשני ניצחו הגליליים בנקודה הפרש, גם הם. אלא שמעבר ליוקרה הצפונית, שלא ברור אם באמת קיימת, ישמח עודד קטש להמשיך את הרצף החיובי של קבוצתו, שעומד כבר על שישה ניצחונות משמונת המשחקים האחרונים. גלבוע/עפולה שלחה בשבוע שעבר הביתה את אדריאן פלדג'ר שגמר את העונה אחרי משחק אחד, ומשום מה נראית עדיין קרובה יותר לתחתית מאשר לסנסציה של פיינל פור. המשחק הזה יעזור לשתי הקבוצות לסמן מטרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully