וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל לא למכירה

18.4.2007 / 10:47

יו"ר התותחנים הזהיר בעל מניות אמריקאי מפני נסיון השתלטות על המועדון. ליברפול שוב מתעניינת ביוסי בניון, בניטז טוען שסירב להצעה מריאל

ווסטהאם צועדת בצעדי ענק לעבר ליגת המשנה באנגליה, ובמקביל נמשכות השמועות לגבי ביתם החדש של כוכבי הקבוצה. אחד השמות החמים בבורסת השמועות הוא יוסי בניון, שזוכה להתעלמות מופגנת מצד המנג'ר אלן קרבישלי בשבועות האחרונים. הקבוצות בשמן נקשר שמו של בניון לאחרונה היו טוטנהאם, פורטסמות וניוקאסל, והבוקר (רביעי) הוסיף ה"דיילי מייל" גם את שמה של ליברפול לרשימה. כזכור, התעניינה ליברפול ברכישתו של בניון בקיץ האחרון אחרי עונת הבכורה המצוינת שלו בפרמייר ליג.

אבל עם כל הכבוד לבניון, שיחת היום במרסיסייד התמקדה בדברי של המנג'ר רפא בניטז, שגילה אתמול כי דחה לאחרונה הצעה מריאל מדריד. "אמרתי לריאל 'לא', למרות שהם הציעו לי יותר כסף ממה שאני מרוויח כאן", סיפר המאמן הספרדי. "מדריד היא אמנם הבית שלי, אבל אני מאושר ממצבי בליברפול". העובדה שבניטז החליט לחשוף את ההצעה שקיבל מריאל דווקא כעת נתפסת כעוד צעד במלחמה הפסיכולוגית שלו נגד ז'וזה מוריניו, לקראת המשחק בין ליברפול לצ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות בשבוע הבא, כיוון שבדבריו טען למעשה בניטז כי ריאל העדיפה אותו על פני המאמן הפורטוגלי.

בינתיים באפטון פארק, אלן קרבישלי מסרב לוותר על העונה הנוכחית. בצעד נואש לעורר את קבוצתו ביקר קרבישלי את חביב האוהדים קרלוס טבז, על משחקו החלש בהפסד לשפילד יונייטד (3:0). כעת נותר לראות כיצד יגיב טבז לדברי מאמנו, במשחק ההזדמנות האחרונה של הפטישים הערב מול צ'לסי (21:55, שידור ישיר בערוץ הליגה האנגלית).

שופטים של מנצ'סטר

ניל וורנוק, מאמן שפילד יונייטד, מצא את האשם בהפסד של קבוצתו אמש למנצ'סטר יונייטד (2:0) - שופט המשחק, רוב סטיילס. עיקר קצפו של וורנוק יצא על החלטתו של סטיילס להתעלם מעבירה ברורה של בלם היונייטד גבריאל היינצה, שהכשיל את לוטון שלטון בתוך הרחבה במהלך המחצית השנייה של המשחק. "במידה והוא היה שורק לפנדל הוא היה מעצבן את אלכס פרגוסון, ואני יודע שאנשים לא בדיוק אוהבים לעצבן את סר אלכס...", אמר וורנוק ל"סאן".

פרגי לא הכחיש בסיום המשחק כי ליריבתו הגיע פנדל במקרה האמור, אך התעקש כי לשדים האדומים הגיע להינות פעם אחת מאלילת המזל, שלדבריו לא האירה ליונייטד פנים לאחרונה.

* יורגן קלינסמן אמנם מכחיש בימים האחרונים את הפרסומים על הגעתו הקרובה לצ'לסי, אבל פרנץ בקנבאואר דווקא ממליץ לו לקפוץ בחום על ההצעה, אם וכאשר תגיע. בטורו האישי ב"בילד" כתב הקייזר כי קלינסמן מתאים להפליא לצ'לסי, ושהגעתו לסטמפורד ברידג' תוכל להיות הצלחה גדולה גם עבורו וגם עבור המועדון.

ארסנל אומרת 'לא' להשתלטות אמריקאית

בהתאם לטרנד העכשווי של רכישת מועדוני פאר מהפרמייר ליג על ידי ביליונרים אמריקאים, סבר גם סטן קרונקה, אמריקאי עשיר שרכש לאחרונה 9.9 אחוזים מהמניות של ארסנל, שהוא יוכל לקנות לעצמו קבוצת כדורגל בתור צעצוע חדש. אחרי שעשירי ארצות הברית כבר השתלטו על מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ואסטון וילה, תכנן קרונקה להשתלט על מועדון הפאר מצפון לונדון, אך מסתבר שהוא תכנן על המועדון הלא נכון.

יו"ר ארסנל, פיטר היל-ווד, הזהיר את קרונקה מפני כל נסיון השתלטות עתידי על המועדון, ושלח לו מסר ברור: "זה יהיה מזעזע אם הבעלות על ארסנל תהיה בידי מישהו שחי מעבר לאוקיינוס. בעלי המניות הנוכחיים אוהבים את המועדון, וכמה מיליונים שיוצעו להם לא יגרמו להם לוותר על השליטה בו. המועדון צריך להיות מנוהל לרווחת האוהדים, הצוות המקצועי והשחקנים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully