וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר של מעלה, מנצ'סטר של מטה

17.4.2007 / 23:51

יונייטד הזיעה בניצחון הביתי 0:2 על שפילד יונייטד. ארסנל שוב שלישית אחרי ניצחון 1:3 על סיטי. נירנברג בגמר הגביע הגרמני, סושו בגמר הצרפתי

שני משחקי השלמה מהמחזור ה-33 התקיימו הערב (שלישי) באנגליה ושתי קבוצות הצמרת רשמו בהם ניצחונות משכנעים. מוליכת הטבלה מנצ'סטר יונייטד אירחה באולד טראפורד את שפילד יונייטד, ניצחה 0:2 והגדילה את הפער מהשנייה בטבלה צ'לסי, לה משחק אחד חסר, ל-6 נקודות.

ארסנל פגשה באיצטדיון האמירויות את מנצ'סטר סיטי ולא התקשה להשיג את שלוש הנקודות, אחרי ניצחון 1:3. התותחנים חזרו למקום השלישי בטבלה, ועקפו את ליברפול לה נקודה פחות ומשחק חסר.

מנצ'סטר יונייטד - שפילד יונייטד 0:2

מייקל קאריק ממשיך בכושר הנפלא שלו וקבע 0:1 לשדים האדומים כבר בדקה ה-4, אחר בעיטה מזוית קשה. בדקה ה-50 ראיין גיגס הכניס כדור עומק מתוחכם שהשאיר את ויין רוני לבד מול שוער שפילד פדי קני, והחלוץ קבע 0:2. בדקה ה-69 קופחה שפילד על ידי השופט. לוטון שלטון פרץ לרחבת המאחרת והוכשל על ידי גבריאל היינץ, אבל השופט התעלם מכל האירוע. שפילד תקפה ללא הרף עד לסיום, אך לא הצליחה אפילו לכבוש שער כבוד ורשמה את הפסדה ה-18 העונה.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 1:3

תומאס רוזיצקי קבע 0:1 בדקה ה-12 אחרי שהמשיך פנימה כדור רוחב של אבואה. דהמרקוס ביסלי ניצל טעות של יאנס למהן ואיזן לזכות סיטי בדקה ה-41. וולה של ססק פאבריגאס הכפיל את יתרון ארסנל בדקה ה-73, וז'וליו באפטיסטה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-80 כשכבש ממרכז הרחבה.

נירנברג עלתה לגמר הגביע הגרמני

נירנברג רשמה הערב הישג נוסף בעונה המצוינת שלה. הקבוצה של האנס מאייר, שמדורגת במקום החמישי בבונדסליגה ונמצאת בעמדת זינוק טובה לתפוס את הכרטיס לגביע אופ"א בסיום העונה, העפילה לגמר הגביע הגרמני עם ניצחון קליל 0:4 על איינטרכט פרנקפורט בחצי הגמר.

מרקו אנגלהארדט פתח את מסכת ההבקעות כבר בדקה השלישית, איבן סאנקו הרוסי הכפיל את התוצאה בדקה ה-26, ותומאס גלאסק (54) וצ'אנקי פגבורג (88) השלימו את התבוסה של פרנקפורט.

מחר תיקבע יריבתה של נירנברג בגמר, כשוולפסבורג תפגוש את שטוטגארט בחצי הגמר השני (21:30, שידור ישיר בערוץ ESPN).

* סושו העפילה לגמר הגביע הצרפתי אחרי ניצחון בהארכה על מונטקאו החובבנית. סבסטיאן גראקס קבע 0:1 בדקה ה-95, וז'רום לראוה, אקס בית"ר ירושלים הבטיח את הניצחון בדקה ה-113.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully