וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי קרופורד לא יחזור ככל הנראה לשפוט בליגה

17.4.2007 / 22:16

השופט שקרא לעבר טים דאנקן "אתה רוצה מכות?" ישלל מהמשרוקית שלו לשארית משחקי העונה, כולל הפלייאוף. ג'רי ווסט עוזב את ממפיס

ג'ואי קרופורד נחשב במשך שנים לאחד השופטים המוערכים ביותר ב-NBA, אבל רגע אחד של עצבים במשחק בין סן אנטוניו לדאלאס לפני יומיים עלה לו היום (שלישי) בהשעייה ארוכה. קרופורד פסק במהלך המשחק שתי עבירות טכניות לכוכב הספרס טים דאנקן, לאחר שדאנקן בסך הכל צחק בתגובה לשריקותיו של השופט הוותיק. דאנקן אף טען שקרופורד קרא לעברו "אתה רוצה ללכת מכות?". לקרופורד יש היסטוריה ארוכה של עימותים עם שחקנים, וכבר לפני מספר שנים הזהיר אותו שטרן שבפעם הבאה הוא יאבד את הראש הוא יחטוף עונש רציני.

הערב כאמור בא קרופורד על עונשו, כשהקומישינר של ה-NBA, דייויד שטרן, הודיע כי קרופורד יושעה משארית משחקי העונה, כולל הפלייאוף. "הדרך בה התמודד קרופורד עם הסיטואציה לא היתה בסטנדרטים המקצועיים שלנו, בעיקר לאור העבירות הקודמות שלו", אמר שטרן. "על אף שג'ואי הוא אחד השופטים הבכירים שיש לנו, הוא חייב לקחת אחריות על מעשיו".

בתגובה להשעייתו לא הביע קרופורד חרטה על התקרית, ואף אמר שהיה נוהג באותה דרך פעם נוספת. בנאום הפרידה שלו מחבריו השופטים אמר: "אל תרגישו רע בשבילי, היתה לי תקופה נהדרת כאן ואף אחד לא יוכל לקחת זאת ממני". כששטרן שמע את הדברים הוא אמר כי "קרופורד ככל הנראה לא רוצה לשמש יותר כשופט ב-NBA".

* עונה שלמה עמלה ממפיס גריזליס על השגת המאזן הגרוע ביותר בליגה, ודווקא אחרי שהשיגה את מטרתה (כרגע היא עומדת על מאזן של 61:20), מסתבר שנשיא הקבוצה ג'רי ווסט לא יזכה להינות מפירות הכישלון בעונה הבאה. ווסט (69), אגדת NBA כשחקן וכמנהל, הודיע כי יעזוב את הקבוצה ב-1 ביולי, אחרי שהות של חמש שנים בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully