וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א זכתה בגביע המדינה לנוער

17.4.2007 / 21:12

מחזיקת הגביע נעזרה ב-24 נקודות ו-9 ריבאונדים של שון דניאל, ושמרה על תוארה אחרי ניצחון 73:94 על הפועל חולון

ב-1977, השנה הראשונה בה נערך מפעל גביע המדינה לנוער היתה זו הפועל חולון שניצחה את מכבי ת"א וזכתה בגביע. אחרי 30 שנה המציאות קצת השתנתה ומכבי ת"א, בהופעתה ה-23 בגמר הגביע והשביעית ברציפות במעמד המכובד, ניצחה הערב (שלישי) את הפועל חולון 73:94 ורשמה גביע שני ברציפות. בכל זאת, כשיו"ר המחלקה שמעון מזרחי יושב ביציע ובוחן את הנעשה, לא מומלץ לעשות בושות.

רביב פיטשון פתח עם 7 נקודות רצופות עבור חולון, ושתי הקבוצות גררו אחת את השנייה לקצב מהיר ומפוזר משהו. הגנה רכה של מכבי ת"א ומתפרצת של אדם סיני העלו את חולון ליתרון 18:22 בתום הרבע הראשון. ברבע השני שון דניאל התעורר, חולון הירבתה לאבד ומכבי ת"א נטלה את היוזמה וההובלה במשחק. ריצת 0:9 החזירה את חולון למשחק, ומכבי ת"א ירדה ביתרון 38:39 במחצית.

בתחילת המחצית השנייה אחוזי הקליעה של שתי היריבות צנחו, אבל מכבי ת"א היתה הראשונה להתעשת ועלתה, על אף דקות טובות של רביב פיטשון ליתרון 55:66 בתום הרבע השלישי. ריצת 2:8 של הצהובים בתחילת הרבע הרביעי סימנה את הבריחה מחולון וההפרש תפח עד לסיום, בו ניצחה מכבי ת"א 73:94.

מאמן מכבי תל אביב, אבי אבן, זכה בתואר ראשון בקריירה: "זה כיף אמיתי. היה משחק מאוד קשה, וחולון נתנו היום הצגה, אבל בזכות המשחק ההגנתי שלנו במחצית השנייה ניצחנו במשחק. התאפסנו במחצית השנייה ועלינו אליה איכותיים יותר".

שון דניאל: "אנחנו בתנופה ועכשיו נלך לחגוג. אנחנו עם הפנים קדימה. זה נגמר ביותר מ-20 הפרש, אבל זה היה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה".

מאמן הפועל חולון אופיר וולדמן: "באיזשהו שלב מכבי נכנסו ברבע השלישי טוב למשחק וכדורים נכנסו להם מבחוץ. ברגע שהם פתחו פער, נגד מכבי אפשר להתפרק, אבל אני גאה בשחקנים והילדים עשו דבר גדול. הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

מכבי ת"א רשמה עוד זכייה בגביע המדינה הערב, בזה של הנערים, אחרי שהביסה את הפועל גבעתיים 45:79. דניאל דקלו הוביל את הצהובים עם 20 נקודות, איתן רוטנברג בלט בגבעתיים עם 19.

בגביע המדינה לילדים זכתה הערב עירוני נהריה, שניצחה את הפועל חולון 47:57. האלן סקוורר הוליך את קלעי נהריה עם 25 נקודות, בחולון בלט אלכס צ'רנוביץ' עם 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully