וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי בא להרוס את המסיבה

17.4.2007 / 19:07

אינטר מכינה חגיגת אליפות וקיסר רומא מצהיר: "לא נצפה בחגיגה של מישהו אחר". דידה עשוי להחמיץ את יונייטד, ושבצ'נקו מחכה למילאן

אחרי שאמר לאלכס פרגוסון שהוא לא ישכח את שמו, פרנצ'סקו טוטי החליט לנסות את הטקטיקה גם מול מוליכת הטבלה אינטר, והודיע שרומא נוסעת לסן סירו כדי לקלקל לנראזורי את החגיגה.

למי ששכח, ניצחון של רוברטו מאנצ'יני מחר (רביעי) ואינטר משיגה אליפות שנייה (והפעם ללא עזרה חיצונית) ברציפות. "אנחנו לא רוצים להפוך משתתפים פאסיביים בהצגה של מישהו אחר, אמר קיסר רומא בראיון ל"קוריירה דלו ספורט", "אנחנו רוצים להבטיח את המקום השני בטבלה, ולכן אנחנו חייבים להשיג נקודות במילאנו".

בפעם האחרונה שטוטי יצא בהצהרות כי הוא הולך לנצח במשחק חוץ, הוא ראה את שוערו דוני מוציא שבעה כדורים מהרשת, אבל את הפנומן של הג'יאלורוסי זה לא מעניין. טוטי הדביק בפטפטת גם את חברו לקבוצה המגן מתיאו פרארי שאמר: "אינטר תרצה לנצח ולחגוג, אבל אנחנו צריכים להוכיח שבאיטליה רומא היא גם כוח. נמאס לנו לראות את יריבותינו חוגגות".

מילאן רוצה את אלכסף דידה פצוע

מילאן ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. הרוסונרי מעוניינים בבלם איינדהובן אלכס. השחקן בן ה-23 צד את עינו של המאמן קרלו אנצ'לוטי בקמפיין ליגת האלופות של הקבוצה מדרום הולנד, ובמיוחד אהב המאמן האיטלקי את השער השער שכבש לרישתה של ארסנל במהלך שלב רבע הגמר.

למילאן לא יהיה פשוט להנחיתו בסן סירו משום שהוא שייך לצ'לסי והושאל לאיינדהובן בגלל בעייה שהיתה לו בהנפקת אישור העבודה באנגליה.

אלכס הברזילאי שיחק עד גיל 20 בשורות סאנטוס הברזילאית, וידוע כבלם אשר יודע גם להרשית מדי פעם. מילאן, שמחפשת מחליף לפאולו מאלדיני האגדי יודעת שצ'לסי מעוניינת בשחקן הגנה ראוי שיחבור למבצר של הקפטן ג'ון טרי.

את מילאן מדאיגה בימים אלה הכתף הפצועה של שוערה נלסון דידה, והוא עלול להחמיץ את מפגש חצי גמר ליגת האלופות הראשון. מדובר באותה כתף ממנה סבל בעבר פציעה שהשביתה אותו לשבועות ארוכים, ואחרי המפגש עם מסינה בליגה הכאבים חזרו. הברזילאי, שהאריך לאחרונה את חוזהו במילאנלו עד 2010, צפוי לצפות בעמיתיו זליקו קאלאץ' האוסטרלי ומרקו סאטורארי, תופסים את מקומו בין הקורות.

שבצ'נקו מחכה למילאן ומתרכז ביונייטד

אם כבר בצ'לסי ומילאן עסקינן, איך אפשר להתעלם מאנדריי שבצ'נקו. החלוץ האוקריאני הפתיע כשאמר שהיה רוצה לפגוש את קבוצתו לשעבר בגמר ליגת האלופות. "אשמח לפגוש את מילאן באתונה, אבל אני מעדיף לא לדבר בינתיים על המשחק".

"שבה" נשאל האם הוא מחפש לנקום בחצי הגמר על הפסדו, אז כשחקן מילאן, לליברפול בגמר 2005 בפנדלים. "זו לא תהיה נקמה ספורטיבית עבורי, ובכלל למה מדברים על העבר? אני מתעסק רק בעתיד. זה עומד להיות קשה".

את כוכבה של דינמו קייב לשעבר מעניין לא פחות העתיד הקרוב שטומן בחובו 3 מפגשי ראש בראש עם מנצ'סטר יונייטד: "העונה אנו מתמודדים איתם בכל החזיתות".

* מאמן אטאלנטה סטפנו קולאנטואונו הודיע שחלוץ הקבוצה ושחקן נבחרת איטליה לשעבר כריסטיאן ויירי יופיע במדי הקבוצה, מחר (רביעי) מול אמפולי. "הוא מגיע איתנו למשחק, ואם תהיה אפשרות אני חושב שהוא יוכל להשתלב ולשחק", אמר קולנטואונו. ויירי עבר בעונה שעברה ניתוח בברכו, אשר סגר בפניו את האפשרות להתמודד על מקום בסגל האזורי למונדיאל בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully