וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכנים להולנד

לי בוץ

17.4.2007 / 19:12

הנבחרת הצעירה הפסידה 2:1 לנבחרת חבל קראקוב, במשחק ההכנה האחרון לפני אליפות אירופה. לוי: "לוקח את הדברים החיוביים מהמשחק"

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה הערב (שלישי) 2:1 במשחק האימון למקבילה של חבל קראקוב, במשחק שעשוי להיות האחרון של ישראל לפני היציאה לאליפות אירופה בהולנד.

הנבחרת המריאה לפולין ביום ראשון בסגל דליל במיוחד של 17 שחקנים למסע חינוכי, שכלל השתתפות במצעד החיים, סיור במחנות ההשמדה באושוויץ ולקיחת חלק בטקסים לזכר ששת המיליונים שנספו בשואה.

מושפעים מהמראות ומהחוויות החזקות של הימים האחרונים, עלו החניכים של גיא לוי למשחק מול נבחרת, שמסתבר שמורכבת בעיקר משחקני הליגות המקומיות השלישית והרביעית.

המחצית הראשונה של המשחק לא הניבה אירועים מיוחדים והסתיימה בהתאם ללא שערים. השער הראשון במשחק הגיע דווקא מרגלי הפולנים בדקה ה-50, אך לחניכים של גיא לוי לקח חמש דקות בלבד לחזור למשחק. נאור פסר פרץ על הקו והעביר כדור רוחב טוב לעומר פרץ, שגלגל מקרוב פנימה - 1:1.

עם זאת, היתרון של קראקוב התברר כלא מפתיע, כשבדקה ה-70הובקע השער השני לרשת הישראלית. בסיום נצחון 1:2 לחבל קראקוב.

בהתחשב בעובדה שלוי נאלץ להסתדר במשחק ללא שחקני בית"ר ירושלים, מכבי חיפה (פרט לנציגים תום אלמדון ואבירם ברוכיאן) והפועל ת"א, ספק אם המשחק היווה הכנה רצינית לחודש יוני, אז תפגוש ישראל את הולנד, בלגיה ופורטוגל החזקות. אך יחד עם זאת, גם בסגל החסר הזה, היתה צריכה הנבחרת לגבור על חבל קראקוב.

בתוך כך ממשיכים בנבחרת לחפש תאריך ויריבה למשחק אימון נוסף, לאחר שהתאריך בו קיוו בצעירה לשחק פעם נוספת, ה-9 במאי, שוריין לטובת משחקי חצי גמר גביע המדינה.

גיא לוי אמר לאחר המשחק: "רצינו להיות בסגל מלא וחבל שזה לא התאפשר. החוויה הייתה מלאת עוצמה והמשחק אני לוקח רק את הדברים החיוביים. המשחק הזה מסכם בצורה עצובה את המסע לפולין ומצעד החיים, בו השתתפו השחקנים".

הרכב הנבחרת: תום אלמדון, יובל שפונגין (נאור פסר, 52), ניצן דמארי, שי מימון, אלירן דנין, ליאור ז'אן, עידן סרור, אבירם ברוכיאן, עומר פרץ, איתי שכטר, רועי דיין (תום מנשרוב, 46).


נבחרת הנוער של ישראל, שמתכוננת למשחקי מוקדמות אליפות אירופה, ניצחה 4:8 את נבחרת רומניה במשחק ידידות. צמד שערים של ביבראס נאתכו (4, 70), דודו ביטון (15, 41) וחן עזריאל (18, 33), ושערים של דלה ימפולסקי (53) ורותם שימול (82) הבטיחו את ניצחון הנבחרת.

חניכיו של זאב זלצר הממשיכים בהכנותיהם לקראת שלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה לנוער במסגרתה יתארחו בארץ צרפת, פולין וסלובקיה בתחילת חודש מאי - ישחקו משחק ידידות נוסף נגד נבחרת רומניה ביום חמישי ה-19.4 בנס ציונה בשעה 11:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully