וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי פרש מטורניר מונטה קרלו

17.4.2007 / 17:25

המדורג השמיני נפצע במשחק זוגות בגבו. דויד פרר עלה לסיבוב השני, כמו גם ז'וליאן בנטו ובנג'מין בקר. פדרר הזיע ב-6:7, 6:7 על ספי האיטלקי

המדורג השמיני בטורניר המאסטרס של מונטה קרלו, אנדי מארי, פרש היום (שלישי) ממשחק הסיבוב השני שלו נגד מארק ז'יקל הצרפתי, לאחר שנפצע במשחק זוגות עם אחיו באותו טורניר. מי שיתפוס את מקומו של מארי בסיבוב השני הוא גיירמו גרסיה.

הספרדי דויד פרר טייל בסיבוב הראשון מול הצרפתי ז'יל סימון, 3:6, 1:6 ב-68 דקות בלבד. מי שינסה לנקום למען המולדת הוא ז'וליאן בנטו, שהעפיל ברולאן גארוס האחרון לרבע הגמר.

רישאר גאסקה העפיל לסיבוב השני עם ניצחון 5:7, 7:6, 6:7 על פרננדו ורדאסקו הספרדי, שאיבד 11 נקודות משחק במערכה השנייה במרתון שנמשך 3 שעות ו-20 דקות. יריבו הבא של גאסקה יהיה דומיניק הרבאטי, שהדיח ספרדי אחר, אלברט פורטאס, 6:7, 5:7. גם הגרמני בנג'מין בקר יהיה בסיבוב השני, אחרי 6:7, 2:6 על השבדי תומאס יוהאנסן.

רוז'ה פדרר, המדורג ראשון בעולם שהופך מדי שנה לסוג של אנדרדוג עם פתיחת עונת החימר, עבד קשה במשחקו הראשון על המגרש האדום, וחילץ ניצחון דחוק 6:7, 6:7 על אנדראס ספי, שהוכה ללא רחם רק בתחילת החודש על ידי נבחרת הדייויס של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully