וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא לוזון סגור בהפועל ת"א"

התיקו אמש חיסל כמעט לחלוטין את סיכויו של ניר לוין להמשיך בעונה הבאה. לפי גורם בהנהלה של הלוזונים, מאמן מכבי פ"ת יחליפו

הפועל ת"א השלימה אמש משחק רביעי ברציפות ללא נצחון, סטטיסטיקה אשר חיסלה כמעט לגמרי את סיכויו של המאמן ניר לוין להישאר בוולפסון גם בעונה הבאה. כפי שזה נראה כרגע לוין אפילו לא מועמד לעמוד על הקווים בבלומפילד לאחר תום חוזהו בסיום העונה, ויתרה מכך - כבר יש לו מחליף.

"על פי השמועות גיא לוזון כבר סגור בהפועל ת"א", כך אמר הבוקר (שלישי) לוואלה! ספורט גורם בכיר במכבי פ"ת המקורב למאמן. עוד טענו גורמים במועדון כי הסיבה שהחתימה על החוזה החדש של לוזון בפ"ת מתעכבת, היא העובדה שהמאמן מחכה לחתום על חוזה עם הפועל ת"א.

כמו כן, בפ"ת הבהירו כי טרם התקבלה פנייה רשמית מהנהלת הפועל ת"א, אך לכולם ברור שמדובר רק בעניין של זמן וכי כבר יש הסכמה עקרונית בין הצדדים על שיתוף הפעולה בעונה הבאה. "כולם יודעים שגיא כבר סגור בוולפסון", סיפר אחד השחקנים בפ"ת, "אם המידע הזה הגיע עד אלינו, זה אומר שזה סופי".

כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי לוזון היה הראשון שקיבל טלפון מההנהלה האדומה לאחר הפיטורים של יצחק שום. עם זאת, בפ"ת סרבו לשחרר את המאמן באותה תקופה מאחר ולא מצאו אז מחליף ראוי שיעמוד על הקווים באורווה. בהפועל, כצפוי, הכחישו את העניין והבהירו כי "שום דבר עדיין לא סגור בקבוצה לקראת העונה הבאה".

למרות ההכחשה שהגיעה מוולפסון, בפ"ת ציינו כי במידה ותתקבל פנייה בזמן נוח, שיאפשר לקבוצה למצוא מאמן אחר וגיא יביע את רצונו לעזוב, איש במועדון המשפחתי לא יעמוד בדרכו. שינו זוארץ, יו"ר הקבוצה, הסביר: "לגיא יש סעיף בחוזה שאומר שאם נקבל פנייה מאחת מארבעת הגדולות - מכבי חיפה, בית"ר ירושלים או אחת משתי התל אביביות בזמן סביר, הוא ישוחרר. הכל נתון, כמובן, לשיקול דעתו שלו, כלומר השאלה היא האם הוא רוצה לעבור לקבוצה אחרת".

יבוריאן חוזר לאדום?

הפועל ת"א ממשיכה לחפש חלוצים לקראת העונה הבאה, ופרט לעומר גולן, אצלו כבר גיששו האדומים, צפויה הקבוצה לצרף בשנה הבאה גם את איליה יבוריאן. יבוריאן, ששיחק בעונה שעברה במועדון והיה מחביבי האוהדים בבלומפילד, שוחרר בתחילת העונה לקרית שמונה, לבקשתו של יצחק שום, למרות שמספר שבועות לפני כן הביא במו רגליו את גביע המדינה לקבוצה.

עם זאת, החלוץ לא שומר טינה ולדבריו החלום שלו הוא לחזור להפועל ת"א. כרגע עדיין אין סיכום רשמי בין הצדדים, אך ברור כי יש נכונות הן מצד יבוריאן והן מצד הפועל ת"א לחזור ולשתף פעולה בעונה הבאה. נכון לעכשיו החלוץ היחיד שממשיך בודאות בעונה הבאה הוא מנואל ניירה הצ'ילאני, שחתם בינואר האחרון על חוזה לעונה וחצי בוולפסון. לעומתו, החוזים של שלושת חלוצי הקבוצה הנוספים - איביזטו אוגבונה, איבן יוליץ' ואליניב ברדה מסתיימים בתום העונה הנוכחית, ופרט לשחרורו הוודאי של יוליץ', עדיין לא ברור מי ימשיך במועדון.

כזכור, אוגבונה כבר קיבל בעבר הצעה להאריך את חוזהו בקבוצה לשנתיים נוספות, אך טרם חתם על החוזה, בעוד שעם ברדה ההנהלה עדיין לא ישבה לשיחה, אך ידוע כי בקבוצה ירצו להשאיר את השחקן, שמצידו מעדיף דווקא לצאת לנסות את מזלו באירופה.

טועמה ייעדר מול מרמורק, דגו עשוי להחליפו

שחקני הפועל ת"א זכו היום ליום חופש ויפתחו בהכנות לקראת משחק הגביע מול הפועל מרמורק רק מחר. למרות אי הבהירות לגבי מקום ושעת המשחק, כרגע נראה כי מרמורק תארח את חניכיו של ניר לוין בנס ציונה ביום שבת בשעה 15:00 בצהריים.

האדומים יחסרו במשחק את סלים טועמה, שספג אתמול כרטיס אדום לאחר שהחליף מהלומות עם איציק עזוז. כרגע עדיין לא ברור מי יחליף את הקשר בהרכב, כשהעדיפות היא לברוך דגו, אך המצב תלוי בכשירותו של השחקן. דגו אמור לחזור מחר לאימונים לאחר מנוחה של כשבוע וחצי בעקבות פציעה בכף הרגל, ובמידה והכל יילך כשורה, הוא יחזור אל כר הדשא כבר בשבת.

ששת שחקני הקבוצה שעמדו בפני ועדת משמעת בשבוע שעבר – שביט אלימלך, אליניב ברדה, גילי ורמוט, מנואל ניירה, לוסיאנו דה ברונו ו-וולינגטון דה אוליביירה – טרם קיבלו את התשובות. התוצאות היו אמורות להתקבל היום, אך מאחר ולא נערך אימון, נראה כי השחקנים יידעו מה עלה בגורלם רק מחר.

מי שקיבל כבר הודעה על זכאותו הוא גילי ורמוט, שעמד לועדת משמעת מאחר ולא הגיע לאימון ביום ראשון שעבר. כזכור, ורמוט טען כי היה חייב להגיע למשטרה להסדיר עניינים אישיים והציג בפני הועדה את המסמכים המאשרים שאכן כך היה. פרט לורמוט גם אלימלך, ניירה ו-וולינגטון צפויים לצאת זכאים, בעוד שברדה ודה ברונו אמורים להיות היחידים שייקנסו, זאת בשל העובדה שלשניים עונש כספי על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully