וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפה ביי ביתרון על ניו ג'רזי

17.4.2007 / 14:31

הלייטנינג ניצחו 2:3 במשחק השלישי, ומובילים 1:2 בסדרה. בפאלו ניצחה בניו יורק את האיילנדרס, סן חוזה את נשוויל ו-1:2 גם להן

טמפה ביי - ניו ג'רזי 2:3 (1:2 ללייטנינג בסדרה)

למרות הכניסה המצוינת של הדווילס לפלייאוף והכושר המופלא של מרטין ברודור, הלייטנינג, אלופי 2004, לא התרגשו. וינס לקאבלייה בישל את שער הניצחון לוצלאב פרוספאל שבע דקות לסיום, ובעצמו כבש את שערו הרביעי בפלייאוף. זה היה השער הראשון במשחק, בין הרגליים של מרטין ברודור. ג'ון מאדן הישווה, בראד ריצ'ארדס החזיר את היתרון ללייטנינג, לפני שזאק פאריסי איזן שוב. ואז הגיע השער של פרוספאל, שחרץ את גורל המשחק.

"נלחמנו, נאבקנו ובסוף ניצחנו. פילסנו את הדרך, כי זה משחק שיכול היה ללכת לכל כיוון", אמר ג'ון טורטורלה, מאמן טמפה ביי. ברודור נכנס לפלייאוף עם ממוצע ספיגה של 1.89 שערים למשחק, אבל ספג בכל משחק עד כה שלושה שערים.

ניו יורק איילנדרס - בפאלו סייברס 3:2 (1:2 לסייברס בסדרה)

השליש הראשון והשלישי היו שום דבר שאפשר לכתוב עליו הביתה, אבל השני סיפק הרבה אקשן. ריאן מילר עמד קפוא בשליש הראשון, כששתי דיסקיות נכנסו לו ישר לקסדה. "זה או שאתה קופא במקום או שתספוג שער", אמר מילר, שרשם 18 עצירות ואת הניצחון.

אדם מייר ותומאס וואנק העלו את הסייברס ליתרון 0:2 תשע דקות מפתיחת השליש השני, טרנט האנטר צימק, דניאל ברייר החזיר את בפאלו ליתרון בן שני שערים במהלך פאוור פליי וריאן סמית צימק כדי לחתום את התוצאה.

"יש לנו הרבה עומק ויכולת לנצח עם כל ליין אפשרי", אמר מאמן בפאלו, לינדי ראף, "אנחנו מסוגלים להפעיל לחץ עם כל השחקנים שלנו, מה שגורם ליריבה להיות דרוכה כל הזמן". הסייברס החזירו עם הניצחון את יתרון הביתיות.

סן חוזה - נשוויל 1:3 (1:2 לסן חוזה בסדרה)

השארקס, כמו הלייטנינג, מצליחים בינתיים לשמור על יתרון הביתיות למרות שלא היה להם אותו בתחילת הסדרה. אחרי שני משחקים סוערים ואלימים, היה המשחק הזה רגוע בהרבה. ריאן סוטר הבקיע לאורחים בשליש הראשון, אבל נתקל בתגובות של מילאן מיכאלק וריאן קלו בשליש השני, ובשער שחתם את הניצחון של פטריק מרלו, 4.5 דקות לסיום.

"כשאתה עושה את הדברים פשוט, הכל הולך יותר קל", אמר מייק גריר מסן חוזה, "ואתה מקבל גם הזדמנויות להיות פיזי יותר ולתקוף". לשארקס היה יתרון ברור בטיווחים - 41 יריות לשער של נשוויל לעומת 20 בלבד של הפרדאטורס. "אני חושב שעשינו עבודה מצוינת", אמר מאמן השארקס, רון ווילסון, שחושב כבר על המשחק הרביעי, שגם אותו תארח סן חוזה.


הלילה יתקיימו חמישה משחקים. ניו יורק ריינג'רס תארח את אטלנטה (0:2 לריינג'רס), פיטסבורג את אוטאווה (1:2 לסנאטורס), דאלאס את ונקובר (1:2 לקאנוקס), מינסוטה את אנהיים (0:3 לדאקס) וקלגארי את דטרויט (0:2 לרד ווינגס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully