וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הכספים של מכבי ת"א התפטר

לי בוץ

17.4.2007 / 12:34

בני נחמני התפטר בעקבות פרשת החוזה הכפול: "טעות אנוש זניחה יצרה 'גל צונאמי' תקשורתי". מקורב למועדון: "הופעל עליו לחץ להתפטר"

בני רחמני, מנהל הכספים של מכבי ת"א, הודיע הבוקר (שלישי) על התפטרותו ממועדון הכדורגל מכבי ת"א. "אני אוהד של מכבי ת"א מילדות, מועדון הכדורגל יקר וקרוב לליבי", אמר רחמני לאתר הרשמי של המועדון. "טעות אנוש בהיקפים זניחים יצרה 'גל צונאמי' תקשורתי חסר כל פרופורציות בעידוד גורמים עלומי שם ששמו את מכבי ת"א כמטרה להשתלחות וענישה".

"ההחלטה לעזוב את תפקידי מונעת בראש ובראשונה מרצוני למנוע נזק ופגיעה במכבי ת"א", המשיך רחמני, "ומתוך הכרה מלאה באחריותי לנעשה בתחום הכספים במועדון, גם במקרים בהם אין ולא הייתה לי שליטה מלאה על הנעשה. עברתי שנתיים נפלאות ומרתקות במכבי ת"א ואני מאחל ומקווה שהמועדון יצליח ויפרח".

הבעלים של הקבוצה, לוני הרציקוביץ', הודה לרחמני על שנותיו במכבי והוסיף: "אני מכיר ועובד עם בני כבר 12 שנה, עוד כשניהל את מערך הכספים באיגוד לשכות המסחר. בני הוא איש כספים ישר, מנוסה, נאמן ומקצוען הבקיא בעבודתו. אין ספק בליבי שבני פעל בתום לב, בניקיון כפיים וביושר. הטענות שהביאו להאשמות כלפי מכבי ת"א אינן מהותיות ובהחלט לא מצדיקות את העליהום כלפיו וכלפי המועדון בשבועות האחרונים. אני משוכנע שבני יצליח באשר הוא יעשה ומודה לו על כל אשר עשה עבור מכבי ת"א".

למרות הבעת התמיכה התקשורתית של הרציקוביץ' ברחמני, מקורבים לבמכבי ת"א טוענים כי על רחמני הופעל לחץ לעזוב את תפקידו: "לוני לא רצה לפטר אותו, אך היה ברור שמישהו חייב לשלם על מה שקרה. לכן הופעל על בני לחץ להתפטר מיוזמתו".

הרציקוביץ' נפגש בשעות הערב עם יו"ר הבקרה התקציבית יאיר רבינויבץ', היועץ המשפטי של ההתאחדות משה אביבי והתובע שלום אבן עזרא. בשימוע, שנערך לבקשתו של בעלי מכבי ת"א, לא הוסקו מסקנות חד משמעיות והוחלט כי הצדדים ייפגשו פעם נוספת.

עידן טל למכבי? פחחחח

אין שום דבר קונקרטי. טל (ברני ארדוב)במכבי ת"א מכחישים כרגע את האפשרות שעידן טל יגיע למועדון כחיזוק לעונה הבאה. גורם במועדון אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "שמענו את הסיפור הזה דרך כלי התקשורת בלבד, וזה בא לנו בהפתעה מוחלטת. עידן טל שחקן טוב שיכול לתרום לכל מועדון, אך כרגע אין שום דבר קונקרטי".

הצהובים פתחו הבוקר (שלישי) בהכנות לקראת המשחק מול בני סכנין ביום שבת בדוחא (20:00) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בסגל דליל משהו. זאת מאחר וחמישה משחקני הקבוצה - יובל שפונגין, אורי שטרית, עומר פרץ, רועי דיין וליאור ז'אן - שוהים עם הנבחרת הצעירה בפולין.

החמישה ינחתו היום בלילה בישראל ויצטרפו לאימוני הקבוצה כבר מחר, כשבינתיים את מקומם באימונים ממלאים שחקני מקבוצת הנוער של המועדון. אבי נמני וג'ובאני רוסו ערכו הבוקר אימון מלא והם צפויים לפתוח בהרכב הראשון בשבת.

ארז מסיקה, שיקבל אף הוא את חולצת ההרכב בדוחא בעקבות חסרונו של אורי שטרית המוצהב, עבד בסיום האימון על בעיטות לשער, כשיתר חבריו כבר ירדו אל חדרי ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully