וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרתון הפרטי של בקט והרד סוקס

17.4.2007 / 13:35

ביום של מרתון בוסטון טאטאו הגרביים את האיינג'לס עם ניצחון 2:7. זיטו נצץ בסן פרנסיסקו, הקאבס מיגרו את סן דייגו, סוריאנו נפצע

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 2:7

כבר באינינג הראשון רשמו הרד סוקס שש ריצות על ארווין סנטנה והאיינג'לס, עלו ליתרון 1:6 ונתנו לג'וש בקט כר נוח לניצחון שלישי העונה. בקט הגיש שישה אינינגים סולידיים עם חמישה סטרייקאאוטים, כשהוא נעזר בהומר של דייויד אורטיז. סנטנה שרד ארבעה אינינגים בלבד. שתי הריצות של המלאכים הגיעו מהומרים, של אורלנדו קבררה והאווי קנדריק.


דטרויט - קנזס סיטי 5:12

איבאן רודריגז הותיק הרגיש מצוין בקומריקה פארק, כשחבט להומר ולשישה ריביז, ונעזר בהגשה סולידית של ג'סטין ורלאנדר, עם שישה ושישה וניצחון ראשון העונה. הומר וארבעה ריביז לקרלוס גיין, כשהטייגרס מעניקים הפסד כואב לזאק גריינקי. הומר לריאן שילי מקנזס סיטי.


טמפה ביי - בולטימור 7:3

הדוויל רייז כבר הובילו 0:6 ו-1:7, ואז, כמו הדוויל רייז, גם איבדו את היתרון. שתי ריצות באינינג השישי וחמש בשביעי עשו את העבודה, כשג'יי קוק ריו רושם את ההפסד, ג'רמי ג'את'רי עם הניצחון וכריס ריי עם השמירה. מלווין מורה, פרדי ביינום ואוברי האף, לשעבר בדוויל רייז, חבטו להומר בבולטימור.

NL: זיטו מתחיל להחזיר דיבידנדים

הגשם שוב דחה אתמול משחק, בין הניו יורק מטס לפילדלפיה. יתר המשחקים:

קולורדו - סן פרנסיסקו 8:0

בארי זיטו, איש 126 מיליון הדולרים, הגיש שישה אינינגים טובים וקצר את הניצחון ב"קורס פילד", כשעומאר ויזקל רושם ארבע חבטות. ריי דורהאם ובנג'י מולינה חבטו להומר, חבטה, ריצה והליכה לבארי בונדס. חמישה אינינגים, שבע ריצות חובה והפסד לג'ף פרנסיס.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:1

בראד פני ממשיך להיות סלע של יציבות בדודג'רס, עם שבעה אינינגים יפים, כשנומאר גארסיהפארה חובט להומר ושתי ריצות. אדגר גונזאלס רשם את ההפסד לאריזונה.


שיקגו קאבס - סן דייגו 4:12

ג'ייסון מארקי הגיש שישה אינינגים וחישמל חמישה חובטים בדרך לניצחון, קליף פלויד עם הומר וארבעה ריביז, אבל הסיפור במשחק הוא של אלפונסו סוריאנו, שניסה לתפוס כדור מרחף בזינוק ומתח את שריר הירך. "אני אוהב לשחק כל יום", אמר האאוטפילדר, "נראה מה יהיה מחר". הומר ושלושה ריביז למרקוס ג'יילס בסן דייגו, וגם למייקל בארט ומארק דה רוסה משיקגו.


וושינגטון - אטלנטה 1:5

הנשיונאלס מתאוששים מעט אחרי פתיחה גרועה. עם משחק יעני טוב של מאט צ'יקו (חמישה אינינגים בלי סטרייקאאוטים) וזו להם הפעם הראשונה שהם יוצרים רצף נצחונות. שלוש חבטות לדמיטרי יאנג ושתיים לריאן צימרמן, כשצ'אק ג'יימס רושם את ההפסד.


סינסינטי - מילווקי 10:6

במצב של 3:4 באינינג השביעי סגר ביל הול את הדלת על הרדס עם גראנד סלאם, שהבטיח לכריס קפואנו את הניצחון. ג'וש המילטון עם הומר לסינסינטי, הפסד לאריק מילטון.


סט. לואיס - פיטסבורג 3:2

איאן סנל פילס את הדרך בכוח לניצחון, עם שבעה אינינגים מצוינים ושישה חשמולים. סלומון טורס שמר, והפייראטס נחלצו מרצף של ארבעה הפסדים. אנתוני רייס עם ההפסד.


יוסטון - פלורידה 3:4

מורגן אנסברג חבט לריצה המנצחת באינינג התשיעי מידיו של קווין גרג, וצ'אד קוולס זכה בניצחון. המארלינס פיגרו 3:1 והישוו ל-3:3 באינינג השביעי. שישה וחמישה לוונדי (???) רודריגז מיוסטון, חמישה ושישה לאניבל סאנצ'ז מהמארלינס.

טבלאות

AL:

מזרח

1. בוסטון רד סוקס 4:7
2.טורונטו בלו ג'ייז 5:7
3. בולטימור אוריולס 6:7
4. ניו יורק יאנקיז 6:5
5. טמפה ביי דוויל רייז 8:5


מרכז:

1. קליבלנד אינדיאנס 3:6
2. דטרויט טייגרס 5:8
3. מינסוטה טווינס 5:7
4. שיקגו וייט סוקס 6:5
5. קנזס סיטי רויאלס 10:3


מערב:

1. סיאטל סיהוקס 3:5
2. לוס אנג'לס איינג'לס 7:6
3. אוקלנד אתלטיקס 7:6
4. טקסס ריינג'רס 7:5


NL:

מזרח:

1. אטלנטה ברייבס 4:8
2. ניו יורק מטס 4:7
3. פלורידה מארלינס 6:6
4. וושינגטון נשיונאלס 9:4
5. פילדלפיה פיליז 8:3


מרכז:

1. מילווקי ברוורס 5:7
2. סינסינטי רדס 6:7
3. סט. לואיס קרדינלס 6:6
4. יוסטון אסטרוס 6:5
5. פיטסבורג פייראטס 6:5
6. שיקגו קאבס 7:5


מערב:

1. לוס אנג'לס דודג'רס 4:9
2. אריזונה קרדינלס 5:9
3. סן דייגו פאדרס 6:7
4. קולורדו רוקיז 8:5
5. סן פרנסיסקו ג'איינטס 7:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully