וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "רונאלדו השחקן הטוב בעולם"

17.4.2007 / 12:00

בלם צ'לסי, שהמו"מ שלו להארכת חוזה במועדון פוצץ, מפרגן לכוכב מנצ'סטר יונייטד. אלן סמית חוזר לנבחרת, יאקווינטה על הכוונת של בניטז

המגעים בין ג'ון טרי וצ'לסי לגבי הארכת חוזה התפוצצו. הבלם רוצה לחתום לתשע עונות בעבור 130 אלף ליש"ט לשבוע, והקבוצה הלונדונית רוצה להחתימו לחמש שנים ובשכר נמוך משמעותית.

"דברים כאלה קורים במו"מ", אמר טרי בן ה-26. "הם אלו שצריכים לעשות את הצעד הבא, כי אני הודעתי למועדון שאני רוצה להישאר כאן לכל החיים. אבל עכשיו יש דברים חשובים יותר להתעסק בהם".

בין לבין התפנה טרי לפרגן לכוכב מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו, שאתמול (שני) קיבל הודעה שהוא מועמד לתואר שחקן השנה באנגליה. "אני רואה את יונייטד רק כדי לראות אותו", אמר קפטן צ'לסי. "הוא עושה דברים שאין כרגע אף אחד בעולם שעושה, וכשהוא בכושר אי אפשר לעצור אותו".

חדשות נוספות:

* אלן סמית'. שהצטיין במשחקים האחרונים במדי מנצ'סטר יונייטד, צפוי לקבל זימון מחודש לנבחרת אנגליה, שמשחקה הבא יהיה מול אסטוניה.

* ארסנל ויינס להמן קרובים לחתום על הארכת חוזה לעונה אחת.

* מסתבר שאחת הסיבות המרכזיות שרפא בניטז רוצה להישאר בליברפול היא כי אשתו הודיעה לו שגם אם יחתום בריאל מדריד, היא לא עוזבת את העיר, כך גילה הבעלים החדש ג'ון היקס. אולי כדי לא להיות בודד, המאמן הספרדי ינסה להביא העירה את חלוץ אודינזה וינצ'נזו יאקווינטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully